tommi_899 26.04.2006 18:55:12 | |
---|
säädin tuossa vähän kaularautaa löysemmälle ja kyllähän tuo paremmin jo soi. Jeps, talvi/suomen ilmasto tekee tämmöstä :) |
Uudet kielet särisee (ainakin minulla). Mulla ihan sama. Mulla uudet kielet kuulostaa ihan erilaiselta, kun jo muutamaa viikkoa kitarassa olleet kielet. ~8-B Ehdottomasti ehkä |
Aki 29.04.2006 13:44:40 | |
---|
Mulla ihan sama. Mulla uudet kielet kuulostaa ihan erilaiselta, kun jo muutamaa viikkoa kitarassa olleet kielet. Mulla ei. Käytän Elixirejä. Muuten, Zaphod, sulla on hyvä maku naisten suhteen... Terveisin Arthur. ;o) |
Krice 29.04.2006 14:35:24 | |
---|
säädin tuossa vähän kaularautaa löysemmälle ja kyllähän tuo paremmin jo soi. Saman homman tein. Kielet ei enää särise niin pahasti 1. nauhalta, vaikka samalla laskin kieliä hieman alemmaksi. |
Manicci 01.05.2006 12:29:55 | |
---|
Jep, vika on luultavasti siinä, että kielet ovat liian alhaalla. Nauhojen hionnasta nyt ei ainakaan mitään hyötyä luulisi olevan. Kuinka paljon sulla on _kokemusta_ nauhojen hionnan vaikutuksesa kielten korkeuteen? Itselläni nauhojen hionnan jälkeen kielet sai vihdoinkin niin matalalle, että itseäkin jo hirvitti :) Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |