south_of_heaven 28.04.2006 19:12:06 | |
---|
Darkane Dark Lunacy Dark Tranquillity Dark Funeral no ei, noita kahta vikaa kuuntelin jo, ne vaan sopi joukkoon itki south_of_heaven |
GhostOfTheSun 28.04.2006 19:17:01 | |
---|
Darkane Dark Lunacy Dark Tranquillity Dark Funeral Käyt maailman bändejä läpi aakkosjärjestyksessä? "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
http://www.causeforeffect.org |
DVD-SOITIN 29.04.2006 11:40:01 | |
---|
Diablo. Vähän tarkennettuna: Varhaista Diabloa en ole kuullut, mutta Eterniumiin perehdyin joskus aika lailla. Lopulta jätti kylmäksi, mutta Mimic47 taas on tosi kova kokonaisuus. |
Bacchus 29.04.2006 13:15:36 | |
---|
Vähän tarkennettuna: Varhaista Diabloa en ole kuullut, mutta Eterniumiin perehdyin joskus aika lailla. Lopulta jätti kylmäksi, mutta Mimic47 taas on tosi kova kokonaisuus. Mielenkiintoista, mun mielestä nimittäin Eternium on nerokas paketti, mutta Mimic47 jokseenkin tasapaksu tuotos. Niin joo, ketjuun liittyen. Eilen tuli postissa Nevermoren Dead Heart In A Dead World ja The Politics Of Ecstacy. Pikkuhiljaa alkaa aukeamaan, ja perkeleen hyvältä kuulostaa. |
Punisher 30.04.2006 09:57:51 (muokattu 30.04.2006 10:20:58) | |
---|
Esoteric vai The Esoteric? Toinen on vähän hitaampaa. Esoteric-bändiä tarkoitin ilman The-etuliitettä. "Subconscious Dissolution into the Continuum" on hieno doom levy ja tilasinpa tässä eilen "Epistemological Despondency" -teoksenkin, joten sitä odotellessa... "You fucking maggots!
Don't crawl for me, I'm not your friend.
Spare me your bullshit you animals with human eyes!" - The Haunted 1998 |
DVD-SOITIN 30.04.2006 11:11:06 | |
---|
Mielenkiintoista, mun mielestä nimittäin Eternium on nerokas paketti, mutta Mimic47 jokseenkin tasapaksu tuotos. Jep. Diablon levyt herättävät yllättävänkin erilaisia mielipiteitä, ja osa vannoo vanhan, osa uuden nimiin. Mä olen kuullut vain Eterniumia ja Mimic47:aa, ja jälkimmäinen pesee edellisen melkein kaikessa. Mitäs sanotte, pitäisinkö vanhasta Diablosta jos pidän Mimicistä? |
Deino 30.04.2006 21:22:56 | |
---|
Yes, aika helvetin jees. Deino vaan |
Punisher 30.04.2006 23:01:31 | |
---|
Mitäs sanotte, pitäisinkö vanhasta Diablosta jos pidän Mimicistä? Sanoisin, että hommaapa nyt ainakin "Renaissance". Itse aloitin bändin kuuntelun kevään korvilla 2002 juuri tuon levyn tiimoilta ja sanonpa vaan, että se on koko porukan paras paketti tähän mennessä. Kannet on kornit ja sanalla sanoen rumatkin, mutta musiikkihan se on tärkeintä - ja "Renaissance":lla se on niin paljon parempaa kuin kahdella uusimmalla, jotka toki molemmat ovat edelleen teräksestä. "You fucking maggots!
Teemu78 01.05.2006 12:44:48 | |
---|
Antimatteria juuri kuunnelleena totean että JÄRISYTTÄVÄÄ, juuri tätä olen musiikissa etsinyt ja nyt sen löysin. Täydellistä, heti viikolla kauppaan ja ostamaan kaikki kyseisen bändin lätyt, sen verran hurahti tämä ukko. |
Punisher 01.05.2006 18:23:15 | |
---|
Antimatteria juuri kuunnelleena totean että JÄRISYTTÄVÄÄ, juuri tätä olen musiikissa etsinyt ja nyt sen löysin. Täydellistä, heti viikolla kauppaan ja ostamaan kaikki kyseisen bändin lätyt, sen verran hurahti tämä ukko. Jos kuuntelemasi levyn nimi on "Planetary Confinement", oli oma reaktioni samanmoinen. Levy oli hyvä, mutta vanhemmat teokset eivät säväyttäneet millään tasolla. "You fucking maggots!
Teemu78 01.05.2006 21:24:47 | |
---|
Kuuntelin kappaleita kaikilta levyiltä ja jokaikinen menee ostoon. Planetary Confinement oli ehkä eniten viimeistellyn oloinen, mutta jotenkin ne aikaisemmatkin tempaisivat mukaansa. Ihastuin siihen tunnelmaan sekä siihen että kyseinen musiikki antaa kuulijalle todellakin tilaa. Lisäksi tätä kuunnellessa unohtuu aika, paikka yms melko totaalisesti, tämä on yksi esimerkki musiikista jonka minä koen syvällisenä. |
Closure 02.05.2006 02:53:04 (muokattu 02.05.2006 02:54:10) | |
---|
Kuuntelin kappaleita kaikilta levyiltä ja jokaikinen menee ostoon. Planetary Confinement oli ehkä eniten viimeistellyn oloinen, mutta jotenkin ne aikaisemmatkin tempaisivat mukaansa. Ihastuin siihen tunnelmaan sekä siihen että kyseinen musiikki antaa kuulijalle todellakin tilaa. Lisäksi tätä kuunnellessa unohtuu aika, paikka yms melko totaalisesti, tämä on yksi esimerkki musiikista jonka minä koen syvällisenä. http://www.myspace.com/antimatterband Jos jotain muitakin kiinnostaa. Itse ainakin kiinnostuin parin biisin tiimoilta kovasti. Harmikseni tulee vokaaleista mieleen staind.. yök, mutta eiköhän tämä tästä. Jos tämän tyylinen fiilistely uppoaa niin suosittelen tutustumaan Opethiin. Vie tätä Antimattia sata nolla. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Mechanizm 02.05.2006 07:46:47 | |
---|
Antimatteria juuri kuunnelleena totean että JÄRISYTTÄVÄÄ, juuri tätä olen musiikissa etsinyt ja nyt sen löysin. Täydellistä, heti viikolla kauppaan ja ostamaan kaikki kyseisen bändin lätyt, sen verran hurahti tämä ukko. Eikös tuossa ole vanhoja Anatheman äijiä? Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
StoRBa 02.05.2006 08:46:49 | |
---|
Perjantaina Curiumissa soittanut Manitou iski meikäläiseen aika kovasti. Ostin siinä levynkin tiukan keikan jälkeen, ja sitä on tullu luukutettua aika tauotta. Eka bändi pitkään aikaan joka on aiheuttanut näin voimakkaan addiktiotilan. |
Olavi Virta jr. 02.05.2006 13:52:33 (muokattu 02.05.2006 13:54:06) | |
---|
Scar Symmetry, tosin olen kuulut vasta yhden biisin ja sekin ensimmäiseltä levyltä. Uusi "Pitch Black progress"-levy on tilattuna ja innolla odottelen. Soilwork-fanien kannattanee tsekata. Paras tapa toimia on ystäville kostaa |
Verdoux 02.05.2006 23:09:56 | |
---|
http://www.myspace.com/antimatterband Jos jotain muitakin kiinnostaa. Itse ainakin kiinnostuin parin biisin tiimoilta kovasti. Harmikseni tulee vokaaleista mieleen staind.. yök, mutta eiköhän tämä tästä. Jos tämän tyylinen fiilistely uppoaa niin suosittelen tutustumaan Opethiin. Vie tätä Antimattia sata nolla. Miten paljon Opethilla ja Antimatterilla on (Damnationia lukuun ottamatta) yhteistä? |
Kaikkoslainen 03.05.2006 19:16:14 | |
---|
swallow the sun, ensiferum, battlelore mm. on nyt vasta löytynyt/iskenyt kovastikkin!:D |
Hipelius 04.05.2006 19:06:23 | |
---|
Ayreon ja Opeth http://www.sacrecy.com |
Kaappihomo 05.05.2006 00:35:23 | |
---|
Porilainen Mors Principium Est on varmaan viimesin kunnolla iskeny bändi! Varsinkin uusin levy The Unborn! ,,/ |