Pieni rumpalipoika 28.04.2006 09:44:24 | |
---|
Musta pikku elvistely ei oo kovinkaan pahasta, mutta sellaset ylinöyrät itsetuntovampit pistää välillä oksettamaan. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
etnopoju 28.04.2006 09:48:23 | |
---|
joko kaverilla oli tosi huono itseluottamus, jota se yritti kohottaa dissaamalla muita tai sitten asia oli juuri päin vastoin, että hän oli mielestään oikeasti helvetin kova tekijä. onko kumpikaan noista keltään muulta muka pois? |
stickyfinger 28.04.2006 09:54:27 | |
---|
Kyllä ne ihmiset sinun / minun / hänen ansioista kuulevat jos aihetta siihen on. Turhanpäiväinen leuhottaminen on niin hemmetin rasittavaa, narsismia ja ylikasvaneen egon pönkitystä. En tiedä onko se sitten sitä "peri-suomalaista" nöyryyttä jota kantaa sisällään, mutta mielestäni vaatimattomuus kaunistaa. Itseään ei todellakaan tarvitse vähätellä, muttei turhaa tuoda esiinkään. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
etnopoju 28.04.2006 13:38:03 | |
---|
En tiedä onko se sitten sitä "peri-suomalaista" nöyryyttä jota kantaa sisällään, mutta mielestäni vaatimattomuus kaunistaa. Itseään ei todellakaan tarvitse vähätellä, muttei turhaa tuoda esiinkään. kuulostaa just sille logiikalle, et jos joku sanoo olevansa hyvä jossakin, niin se on leuhka sen sijaan, että se on vain itsevarma. mä en ymmärrä, et jos jonkun jampan oma itsetunto on kohdallaan, niin miksi muiden leuhkiminen tai sit itsevarmuus haittaisi lainkaan. |
LexaR 28.04.2006 18:05:39 | |
---|
kuulostaa just sille logiikalle, et jos joku sanoo olevansa hyvä jossakin, niin se on leuhka sen sijaan, että se on vain itsevarma. mä en ymmärrä, et jos jonkun jampan oma itsetunto on kohdallaan, niin miksi muiden leuhkiminen tai sit itsevarmuus haittaisi lainkaan. pointti taitaa olla et kyseisen herran itsetunto ei välttämät oo ollu kovinkaan kohallaan jos on ei oo muut tehny ku leijunu sil keiden kaikkien kaa on tullu hengattuu. Ittelle ois ihan paskan hailee vaik ois Kekkosen kaa saunonu, hyvät sille mut en ny jaksais puolt tuntii kuunnella samaa jankkausta En tiedä onko se sitten sitä "peri-suomalaista" nöyryyttä jota kantaa sisällään, mutta mielestäni vaatimattomuus kaunistaa. Itseään ei todellakaan tarvitse vähätellä, muttei turhaa tuoda esiinkään. kauneinta on se et aattelee ettei tarvii olla turhan vaatimaton tai leuhka, vaan tietää kuka on ja mitä on tehny ja ei tarvii tehä siit sen isompaa numeroa... eli aika samoil linjoil ollaan You live and you learn. At any rate, you live. |
Ukko 28.04.2006 18:23:28 | |
---|
Joo Anssi on hyvä äijä..oon sen kanssa joskus soittanutkin...ehhehe ehhehe ...........aaaaaaaaapuva... Jahas :/ |
anttipi 28.04.2006 23:46:26 (muokattu 28.04.2006 23:48:37) | |
---|
Yhteiseksi nimittäjäksi olen löytänyt sen, että kyseiset soittajat eivät ole elämänsä aikana saavuttaneet urallaan mitään merkittävää. Tästä johtuen he ovat katkeroituneita ja kateellisia siitä, että toiset ovat menestyneet urallaan. Siksi Pepekin on varmasti paska äijä. Varmastikin näin. Mitään "aitoa" itsekehua tuollainen tuskin on, vaan katkeraa paskanjauhantaa. Olen sellaiseen itsekin joskus sortunut, kun jollain muulla on mennyt bändihommat paremmin putkeen kuin itsellä. Onneksi olen ymmärtänyt, ettei toisen menestys ole millään tavalla minulta pois, ja että toisaalta menestymättömyys ei ole aina merkki huonommuudesta. Musiikkialalla kun on vähän helvetin helppo katkeroitua, koska innokkaita yrittäjiä on niin perhanasti, mutta menestystä tulee vain harvoille. "Log From Blammo!" |
mattijii 28.04.2006 23:52:01 | |
---|
Miepä tunnen kaverin, joka teki Mika Häkkisen mökille putkityöt! Ja oon nähny John Lennonin - elokuvissa :) ! |
anttipi 29.04.2006 00:55:44 (muokattu 29.04.2006 05:18:03) | |
---|
Miepä tunnen kaverin, joka teki Mika Häkkisen mökille putkityöt! Tuliko pitkäkin putki? Sori, kyse ei ollutkaan Kimpuran mökistä. "Log From Blammo!" |
Miepä tunnen kaverin, joka teki Mika Häkkisen mökille putkityöt! Ja oon nähny John Lennonin - elokuvissa :) ! vai äitinsä/isänsä mökille? olen nimittäin ollut siinä rannassa pilkillä. "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Heikki 29.04.2006 03:55:45 | |
---|
Mä oon maailman paras basisti |
etnopoju 29.04.2006 16:10:29 | |
---|
pointti taitaa olla et kyseisen herran itsetunto ei välttämät oo ollu kovinkaan kohallaan jos on ei oo muut tehny ku leijunu sil keiden kaikkien kaa on tullu hengattuu. Ittelle ois ihan paskan hailee vaik ois Kekkosen kaa saunonu, hyvät sille mut en ny jaksais puolt tuntii kuunnella samaa jankkausta miksei sitä vois sanoa suoraan päin naamaa eikä puhua netissä paskaa? "no, oon ny jo hiljaa, kun ketään ei kiinnosta" kauneinta on se et aattelee ettei tarvii olla turhan vaatimaton tai leuhka, vaan tietää kuka on ja mitä on tehny ja ei tarvii tehä siit sen isompaa numeroa... eli aika samoil linjoil ollaan no jaa, "leuhkiminen" on normaalia. tottakai jokainen haluaa, että omista saavutuksista arvostusta. eihän kukaan oikeasti vain "ohimennen" noita juttuja mainitse... |
etnopoju 29.04.2006 16:12:26 | |
---|
Mitään "aitoa" itsekehua tuollainen tuskin on, vaan katkeraa paskanjauhantaa. Olen sellaiseen itsekin joskus sortunut, kun jollain muulla on mennyt bändihommat paremmin putkeen kuin itsellä. Onneksi olen ymmärtänyt, ettei toisen menestys ole millään tavalla minulta pois, ja että toisaalta menestymättömyys ei ole aina merkki huonommuudesta. Musiikkialalla kun on vähän helvetin helppo katkeroitua, koska innokkaita yrittäjiä on niin perhanasti, mutta menestystä tulee vain harvoille. määritelkää "menestys". mun mielestä menestys on sitä, että on tehnyt jotain merkityksellistä itselle ja saman aivoaaltoresonanssin omaaville. ihmisten lukumäärällä ja helyillä ei ole niin väliä, koska suurin osa ihmisistä ei oikeasti edes kuuntele musiikkia. |
Lennu 29.04.2006 16:27:51 | |
---|
määritelkää "menestys". mun mielestä menestys on sitä, että on tehnyt jotain merkityksellistä itselle ja saman aivoaaltoresonanssin omaaville. ihmisten lukumäärällä ja helyillä ei ole niin väliä, koska suurin osa ihmisistä ei oikeasti edes kuuntele musiikkia. Nimenomaan, äijä puhuu asiaa. Mutta se suurin osa pitää menestystä sinä, että on naama julisteessa. Mutta ei niitä voi siitä syyttää. Jos joku tässä ketjussa mainittu esimerkkihenkilö sanoo, että jokin asia on paskaa, niin se todennäkösesti myös on. Eläkää sen kanssa. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Sacce 30.04.2006 23:44:24 | |
---|
Mulla oli varusmiessoittokunnassa (1/03) inttikaverina yksi itsensä kehuskelua harrasteleva tyyppi. Ties missä levy-yhtiöissä tai studioissa se oli ollut töissä, tai toiminut rokkistarojen roudarina... kaikissa hommissa "vähän aikaa." Kukaan ei kai sietänyt kyseistä ihmistä kovin pitkään (jos lähdetään siitä oletuksesta että edes osa sen jutuista piti paikkansa). Samalla tyypillä oli myös kyky tuomita yksi bändi paskaksi kuultuaan sen musiikkia levyltä noin viiden sekunnin verran. Se oli niitä tyyppejä, joiden viereen ei halunnut istua keikkamatkoilla, jos keikkabussissa oli muualla tilaa. |
anttipi 01.05.2006 03:56:28 | |
---|
määritelkää "menestys". Hyvä pointti, jota on tullut itsekin mietittyä. On kuitenkin ollut yllättävän vaikea päästä irti niistä parikymppisen klopin yltiöpäisistä maailmanvalloitushaaveista, joihin oikeasti uskoi löytyvän rahkeitakin. Ehkä se tulevaisuudessa vääjäämättömästi uhkaava virkamiesura naulitsee sitten maan pinnalle. :) "Log From Blammo!" |
LexaR 01.05.2006 11:31:46 (muokattu 01.05.2006 11:33:41) | |
---|
miksei sitä vois sanoa suoraan päin naamaa eikä puhua netissä paskaa? "no, oon ny jo hiljaa, kun ketään ei kiinnosta" En tiiä, itte en ois jaksanu kuunnella todellakaan noinkaan pitkään ku ketjun alottaja joten pitää kysyy häneltä. no jaa, "leuhkiminen" on normaalia. tottakai jokainen haluaa, että omista saavutuksista arvostusta. eihän kukaan oikeasti vain "ohimennen" noita juttuja mainitse... Ohan tuo, mut tokkopa oot ittekkään puolta tuntii selittäny joillekki tuntemattomille kui kova jätkä oot. Ja lisäks, toi vaikuttaa aika malliesimerkiltä semmosesta ku narsistinen persoonallisuushäiriö mis just koitetaan saada arvostusta keksityil asioilla ja patologisella valehtelulla * is preoccupied with fantasies of unlimited success, power, brilliance, beauty, or ideal love * believes that he or she is "special" and unique and can only be understood by other special people * requires excessive admiration * strong sense of entitlement * takes advantage of others to achieve his or her own ends * lacks empathy * is often envious or believes others are envious of him or her * arrogant affect eli sanoisin et tommonen tyyppi on kuitenkin aika yksittäistapaus You live and you learn. At any rate, you live. |
Epämuusikko 01.05.2006 13:21:19 (muokattu 01.05.2006 15:29:02) | |
---|
EDIT: Sanonpa edelleen, että joka itsensä ylentää... It´s easier to give up than allways tried to go up. |
TiMiTheShiT 01.05.2006 15:08:45 (muokattu 01.05.2006 15:09:09) | |
---|
kyl saa olla olla tyytyväinen siihen mitä tekee ja tykätä omista jutuista mut ei pröystäillä... Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa Fishbone Soldier #1 |
J.Ahonen 01.05.2006 15:30:52 | |
---|
believes that he or she is "special" and unique and can only be understood by other special people
Tuo pätee miltein meihin kaikkiin....Eikö? Ihminen pitää itseään "parempana" kuin keskiverto ihmistä. Jos ihminen ei pidä itseään parempana kuin muita, niin hänellä on helvetin surkea itsetunto. Muutama prosentti ihmisistä on realisteja, ja tuntevat itsensä ihan perus tyypiksi. Tälläisille tyypeille alka viina maistumaan, ja he vetäytyvät kuoreensa, tekevät mahd. itsarin etc... Faktaa tiskiin : ................... 95% suomalaisista autoilijoista pitää itseään keskivertoa parempana autoilijana. 97% Yhdysvaltalaisista professoreista pitää omaa tutkimustaan merkittävämpänä kuin muiden proffesoreiden. |