Sperm Donor 28.04.2006 20:08:57 | |
---|
Onko teillä käynyt niin että jostain syystä ette ole lähteneet katsomaan jotain keikkaa ja se on jälkeenpäin vituttanut enemmän tai vähemmän. Itsellä niitä jokunen on: Runaways Helsingissä, en vaan uskaltanut lähteä pikkujätkänä. Slade joskus 80 Kuusrokissa, ei jostain syystä vaan tullut lähdettyä, ja ne heittivät kuulemma tosi hienon keikan.l Offspring, jos tulevat edes pohjoismaihin niin matkustan hinnalla millä hyvänsä, eli tämän voin vielä pelastaa. |
McNulty 28.04.2006 20:17:57 | |
---|
Minua ketuttaa kun en kerennyt Sepulturaa katsomaan nyt tällä viimeisimmällä rundilla mikä Suomeenkin asti ulottui. Olisin halunnut nähdä Derrick Greenin lavalla ja kuinka hän on onnistunut Maxin paikan ottamaan. Hyvältä kuitenkin levyllä kuulostaa... Sepulturan viimeisimmän keikan missaaminen siis... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
jukepoksi 28.04.2006 20:17:57 | |
---|
Nomeansno kävi täällä joskus 90-luvun puolivälissä, en sitten jaksanut mennä kattomaan. Vitutuksen määrä on maksimaalinen aina kun tätä muistelee. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
Sperm Donor 28.04.2006 20:22:49 | |
---|
Minua ketuttaa kun en kerennyt Sepulturaa katsomaan nyt tällä viimeisimmällä rundilla mikä Suomeenkin asti ulottui. Olisin halunnut nähdä Derrick Greenin lavalla ja kuinka hän on onnistunut Maxin paikan ottamaan. Hyvältä kuitenkin levyllä kuulostaa... Sepulturan viimeisimmän keikan missaaminen siis... Minäpä näin sen!!! Olin poikieni kanssa katsomassa, siis tämän missä oli In Flames pääbändinä. |
Fortune 28.04.2006 20:23:05 | |
---|
Rush vuonna 2004 Tukholmassa. Eipä vähän ota pattiin, tuskinpa nekään elämäni suurimmat sankarit tänne enää tulevat ikinä. Look behind you, a three-necked guitar! |
meitu 28.04.2006 20:32:19 | |
---|
Muutama viimeinen Iron Maidenin keikka, sekä Sapattivuoden keikka Oulussa viime vappuna vituttaa. Siis se etten niitä nähnyt. Ne jotka soittaa ne tietää |
Salaud 28.04.2006 20:37:38 (muokattu 29.04.2006 10:01:22) | |
---|
Pink Floyd '89 (Lahti) ja Frank Zappa '88 (Helsinki). Nuo ne harmittaa aina ja ikuisesti. Lisäksi se '04 Rush Tukholmassa, oman saamattomuuden takia missattuna kismittää vietävästi. EDIT: Pannaan listalle vielä Roger Waters 2002 Helsinki. Ajattelin vaan että siellä lavalla vanha väsynyt kehäraakki, nuorien studiomuusikoiden kanssa rahastamassa kansalta viimeisiä rahoja, enkä jaksanut paikalle vaivautua. Myöhemmin syksyllä ilmestynyt dvd, In the Flesh -live kyseiseltä kiertueelta kuitenkin todisti jotain ihan muuta herran ja yhtyeen kunnosta. Sen jälkeen harmitti. Ja harmittaa edelleen. - I feel like an astronaut in a submarine - |
sus 28.04.2006 21:19:34 | |
---|
Wasp on jäänyt katsastamatta, toivottavasti asia korjaantuu Sauna openissa! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
aleksi 28.04.2006 21:22:01 (muokattu 28.04.2006 21:26:33) | |
---|
Yaphet Kotto Oulussa 2003, tosin sain vasta eilen tietää, että pojat olivat sielläkin käyneet. Sitten Dillingerin vetäessä provinssissa en jostain syystä raahautunut paikalle (koko festareille siis.). Muuten: No regrets! EDIT: Niin ja yksi keikkamuisto on, jonka olisin voinut jättää väliin. Heaven Shall Burnin piti esiintyä Tavastialla reilu vuosi sitten ja vasta keikkapäivänä saatiin tietää, että ne oli peruuttaneet. No, koska jonkun verran järjestelyjä oli jo tuota reissua varten tehty, niin funtsittiin kaverin kanssa, että mikä ettei sinne silti mentäis,: olihan siellä australialainen Eternal, jonka oletimme hyväksi, koska se oli kuitenkin Heaven Shall Burnin lämppääjäksi hankittu. No, jotain puolitempoista Stratovariustahan se sitten oli. Lähdettiin kolmen biisin jälkeen ajelemaan kotia kohti. Kotimaisista lämppäreistä Machete oli surkea ja Swallow The Sun hyvä, mutta, koska kaikki toiveet oli ladottu Eternalin päälle, niin illasta jäi silti katkera maku suuhun. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
RHCP olisi ollut aivan kulman takana soittamassa ja jätin sen pois jostain ihmeen syystä. Vielä enemmän kismittää Nick Caven konsertin jääminen, silloin kun en juurikaan herran päälle ymmärtänyt. E// Ai niin, ja sitten provinssirockissa muutama vuosi sitten oli teltalla silloin kuin Massive Attack aloitti, söin ja aloin lönksyttämään lavaa kohti. Viimeisen vartin näin, olin aivan myytynä.. ja sitten se oli ohi. äh. |
Torniojaws 28.04.2006 21:27:28 (muokattu 28.04.2006 21:28:44) | |
---|
Soilwork Nosturissa muistaakseni 2003, loppuunmyyty. Ei tuo nyt niin paljoa harmita, mutta tuo nyt on se eniten vähän harmittava ;o |
Jööhannes 28.04.2006 21:37:32 | |
---|
Anthrax Helsingissä 21.4.2006. Olisi ollut täydellinen tilaisuus, kun oli vielä tiedossa että olen juuri tuolloin Helsingissä (asun 530 km päässä Helsingistä), mutta liput meni loppuun parissa päivässä ja jotenkin onnistuin missaamaan sen. Ja kyllähän se sitten kyseisenä päivänä otti kaaliin kun olin kävelemässä parin kilometrin päässä Nosturista, jossa Anthrax soitti. Ja ottaa edelleen. |
Jannipaali 28.04.2006 22:00:14 (muokattu 28.04.2006 22:00:48) | |
---|
King Diamond tänään Oulun Teatrialla. Rahat loppu ja väsytti liikaa. Allekirjoitus |
Sijuk 28.04.2006 22:04:46 | |
---|
Velvet Revolverin keikat. Ekalle piti lähteä ja toisen peruuttivat. Pisti vittuttamaan. You call yourself a Christian,
I think that you're a hypocrite,
You say you are a patriot,
I think that you're a crock of shit |
Seppo_Howitzer 28.04.2006 22:20:12 | |
---|
Morbid Angel Nummirockissa ja Accept Tuskassa. |
V1lleK 28.04.2006 22:28:50 | |
---|
Syntymän ja kuoleman välillä on vain sattumia ja valintoja. |
kiriminni 28.04.2006 22:42:11 | |
---|
Nirvanan keikka Ruisrockissa.Silloin en vielä kuunnellut. Ämyrock ja Hanoi Rocksin keikka ja muutama sata lisää... |
zille 28.04.2006 23:17:22 (muokattu 28.04.2006 23:17:42) | |
---|
Nojuu, tietty jotkut Pink Floydin keikat, tai no se yks mikä suomessa on ollut, mutta paha sanoa kun synnyin samana vuotena. Blackmore's Nightin keikka tosa just iha lähiaikoina, mä olin koko ajan menossa sinne ja lippuja ostamassa, en vaan sitten ostanut lippuja, ja kerran huomasin sen olevan loppuunmyyty... No, olin tyhmä. Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
mattijii 28.04.2006 23:53:52 | |
---|
Hiukkasen harmitti, kun läksin heinäkuun alussa -69 liftaamaan Lontoosta pois - seuraavana päivän olis ollut Rollareiden ilmaiskonsertti Hyde Parkissa (tai siellä päin)... se tiedonkulku... |
Lord of the strings 29.04.2006 00:30:01 (muokattu 29.04.2006 00:30:42) | |
---|
The Who ja Pink Floyd @ Live8. "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |