Aihe: Artistin aloitusaika
1 2 3
manjaana
28.04.2006 09:04:14
Tässäpä ehkä pienehkö sauma vaikuttaa..

http://www.iskelma.net/?area=alkuaika
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
AnselmiMaa
28.04.2006 11:54:38
Aina pitää vaikutta, jos voi. Jos et veikkaa, et voi voittaa (lukuunottamatta Baronia..).
Voi helevatan helevata! Humppaahan sen piti olla..
uruttaja
28.04.2006 12:04:07
Laitoin klo 21.00 aloitusajaksi.
R.Syke
28.04.2006 12:05:15
Tuommoinen 19.30 olis oikein sopiva ja lopetus 23.30

Häh?
uruttaja
28.04.2006 12:08:10
Tuommoinen 19.30 olis oikein sopiva ja lopetus 23.30

Häh?

Ei olis ollenkaan paha arkisin.
humppahanuristi
28.04.2006 12:37:45

Samoin.

19:30 on kyllä liian aikaisin, menee koko päivä pilalle ;)
Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle.
Musiikkia korville
28.04.2006 13:34:46

Samoin.

19:30 on kyllä liian aikaisin, menee koko päivä pilalle ;)

Näin minäkin...
Olen hidas mutta tyhmä
kuunsirppi
28.04.2006 14:37:29

saman laitoin minäkin
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
paice60
28.04.2006 14:51:55 (muokattu 28.04.2006 14:52:25)
Käsitinkö oikein ja nyt kysyttiin pelkän artistin vai yleensä bändin soittoaikaa? Miten niin , minäkö tyhmä.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
humppahanuristi
28.04.2006 14:58:43

Käsitinkö oikein ja nyt kysyttiin pelkän artistin vai yleensä bändin soittoaikaa? Miten niin , minäkö tyhmä.
Illan tähtiartistin aloitusaikaa.
Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle.
manjaana
28.04.2006 15:00:16

Oli hiukan epäselvä minustakin, artistin aloitusta kysyttiin, mutta oli siellä kuitenkin mainittu tanssien aloitusaika ja sen tärkeys..
Sertzo S
28.04.2006 18:15:44
Eiks voisi ajatella , että suurimman osan (artisteista) ei olis tarttenut aloittaa ollenkaan...

HOOOH!!! Mieshän heittelee pahoja. ;)
DVD
28.04.2006 18:29:33
Kantapaikassa aloitetaan klo 23 ja lopetetaan n. 01-02 riippuen.
manjaana
28.04.2006 19:15:31
Eiks voisi ajatella , että suurimman osan (artisteista) ei olis tarttenut aloittaa ollenkaan...

Näinkin kyllä :o)
jon lord
29.04.2006 10:43:02

Hah hah haaaaaa....tälle komppia ja plussaa++.
Asiaan...kyse on kokonaisuudesta, Jos bändikin voisi aloittaa aikaisemmin niin silloin solistikin. Muistan ajan kun tanssit alkoivat 8:lta. Solisti tuli vetämään ekan setin kello 22 ja toinen setti klo 23. Tanssit loppuivat joko puoli yksi tai puoli kaksi. Jos solisti veti kolme kertaa puolia tuntia niin se sovitettiin sitten illan kulkuun. Nyt kun bändi aloittaa joskus 22 tai 23 maissa niin solisti tulee lavalle joskus puolenyön maissa. Eihän tässä ole mitään järkeä. Ihmisten pitäisi olla näihin aikoihin jo nukkumassa. Minä olen vahvasti sitä mieltä enkä muuta kantaani että mitä myöhemmät aukioloajat niin sen pahemmat lieveilmiöt. Ihmiset kun "juhlivat" väsyneenä aamuyön tunneille niin väsymys aiheuttaa ihmisen reagointiin mitä käsittämättömämpiä juttuja. Kyllä tämä on nähty vuosien saatossa. Se on vaan hienoa kun ollaan "auki" neljään saakka.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
29.04.2006 10:45:16
Asiaan...kyse on kokonaisuudesta, Jos bändikin voisi aloittaa aikaisemmin niin silloin solistikin. Muistan ajan kun tanssit alkoivat 8:lta. Solisti tuli vetämään ekan setin kello 22 ja toinen setti klo 23. Tanssit loppuivat joko puoli yksi tai puoli kaksi. Jos solisti veti kolme kertaa puolia tuntia niin se sovitettiin sitten illan kulkuun. Nyt kun bändi aloittaa joskus 22 tai 23 maissa niin solisti tulee lavalle joskus puolenyön maissa. Eihän tässä ole mitään järkeä. Ihmisten pitäisi olla näihin aikoihin jo nukkumassa. Minä olen vahvasti sitä mieltä enkä muuta kantaani että mitä myöhemmät aukioloajat niin sen pahemmat lieveilmiöt. Ihmiset kun "juhlivat" väsyneenä aamuyön tunneille niin väsymys aiheuttaa ihmisen reagointiin mitä käsittämättömämpiä juttuja. Kyllä tämä on nähty vuosien saatossa. Se on vaan hienoa kun ollaan "auki" neljään saakka.

Kentän reunalta ++. :)
jjussila
29.04.2006 10:52:59

Juuri näin, mutta kun ollaan n i i n eurooppalaista ja kun suuressa maailmassa ja kun....
Olen myös soittanut melkoisen määrän keikkoja juuri klo 20 -00.30 : kaikki jaksoivat kolmiloikkansa mennä kunnialla, solistitkaan eivät ehtineet niin tolkuttomaan kuntoon (kuin nyt kun aloteaan klo 00.00), no tuo viimeinen ei ehkä pidä paikkaansa, mutta ...nämä ovat niitä menetettyjä etuja, joita ei kuunaan takaisin saada..!, niin prkl...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
jon lord
29.04.2006 11:04:30
, solistitkaan eivät ehtineet niin tolkuttomaan kuntoon (kuin nyt kun aloteaan klo 00.00), no tuo viimeinen ei ehkä pidä paikkaansa, mutta ...nämä ovat niitä menetettyjä etuja, joita ei kuunaan takaisin saada..!, niin prkl...

Kyllä se aika monessakin tapauksessa pitää/piti paikkaansa. Riippuen solistista mutta valitettavasti kokemuksia on.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
jjussila
29.04.2006 11:08:37
Kyllä se aika monessakin tapauksessa pitää/piti paikkaansa. Riippuen solistista mutta valitettavasti kokemuksia on.
Kuin myös ja ihan liian kanssa...( en kehtaa tähän kyllä hymiöitä lisäillä)
... ja kyllä jämpti on näin!?..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)