Aihe: Pantera
1 2 3 4 532 33 34 35 36131 132 133 134 135
Guitaristi
08.04.2006 13:26:41

Dimebag näyttää Vulgar Displayn takakannessa muuten Tom Hanksilta.

Empä nyt sanoisi...
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
south_of_heaven
08.04.2006 13:35:28
Empä nyt sanoisi...

mun mielestä ainaki naamasta vähän, varsinki jos sillä ei olis viiksiä ja partaa
ilmoitti South_of_Heaven
Lord of the strings
08.04.2006 14:15:05
Ei ole panteran biisi ei, mutta soolo kuitenkin dimen, jollen sitten väärin muista...

Kyllä se aikalailla sama on kuin alkuperäisellä levytykselläkin.
"Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser
Tunttone
08.04.2006 16:00:55
Dimebag näyttää Vulgar Displayn takakannessa muuten Tom Hanksilta.

En tosiaankaan sanoisi:D
Petrukki
26.04.2006 17:36:35
Rupesin just pläräilemään Cemetery Gatesin lyriikoita, ja missä se alku on? Sanat alkaa vasta ekasta säkeistöstä...
ENGL - muita ei tueta!
Super-Jari
26.04.2006 18:36:02
Ostin Far Beyond Drivenin. Hyvää settiä. Levy lähtee räimeellä käyntiin ja riffitulta tuntuu jatkuvan melkein tunnin.
gorgonoidi
26.04.2006 20:19:20 (muokattu 26.04.2006 20:19:54)

Älytön bändi. Siis älyttömän hyvä bändi. Far Beyond Driven on mahtava levy.
hullu_ukko
27.04.2006 19:00:09
Rupesin just pläräilemään Cemetery Gatesin lyriikoita, ja missä se alku on? Sanat alkaa vasta ekasta säkeistöstä...

Sitä alkua ei ole merkattu lyriikkavihkoon. Sanat menevät (jos joku ei tiennyt) näin:
Reverend, reverend
Is this some conspiracy?
Crucified for no sins,
no revenge beneath me.
Lost within my plans for life,
it all seems so unreal.
I'm a man cut in half in this world,
left in my misery.

Lyriikkasivustot tarjoavat monta eri vaihtoehtoa joista tuo on ehkä järkevin
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Prog
27.04.2006 19:13:58
Nehän pitäisi muuten ens viikolla ilmestyä ne rebel meets rebelit ja dimevisionit. Saakohan niitä ihan kaupasta vai tarviiko tilata jostakin?
moottorisaha
27.04.2006 23:31:58 (muokattu 27.04.2006 23:34:58)

Parhaita riffejä ovat ehdottomasti Revolution Is my Namen välirivvi (se missä lehmänkellot kilisee), This Loven väliriffi (tulee muistaakseni tokan kertsin jälken), I'm Brokenin pääriffi (helvetin groovea, mutta siltti rankkaa ja potkivaa tavaraa), Regular People (tätä tuskin tarvii selitellä), ja TIETYSTI Cowboys From Hellin pääriffi. Aivan käsittämättömän svengaava, rankka ja tykittävä. Nämä tulivat ekana mieleen, mutta muitakin vastaavaia riffejä löytyy aivan saatanasti.

Ja jonka monet ovat unohtaneet, tai jota moni ei ole kuullut, niin Dallas Stars Fight Songin pääriffi! Ehkä kaikista paras!
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Guitaristi
28.04.2006 15:31:56

This Loven väliriffi (tulee muistaakseni tokan kertsin jälken

Tämä on muuten aivan helvetin hieno!
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
moottorisaha
28.04.2006 16:01:41 (muokattu 28.04.2006 16:07:52)

Tämä on muuten aivan helvetin hieno!

Nyt kun kuuntelin nuo mainitsemani riffit uusiksi, niin tuo on kyllä ehkäpä se kovin. Aivan järjettömän hyvä. Koitin soittaa sen, mutta en saa mitenkään vastaavaa svengiä siihen kuin Dime.

Ne ketkä eivät ole kuulleet tuota Dallas Stars Fight Songia, niin tässä se on (en usko että on edes laitonta uppia nettiin koska tuota ei löydy miltään myyltävältä julkaisulta):

http://www.kolumbus.fi/seppala.ari/warp/dallasstars.mp3

Tuo eka kunnon riffi potkii ja groovaa ja jyrää vain niin saatanasti. Olen koittanut tuotakin soittaa, mutta ei vaan mitenkään saa tuota Dime-groovea siihen. :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Jööhannes
28.04.2006 22:20:01

Kyllä minun sisälehtiössä on ainakin koko biisin sanat.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Juugeli
28.04.2006 22:45:54
Nyt kun kuuntelin nuo mainitsemani riffit uusiksi, niin tuo on kyllä ehkäpä se kovin. Aivan järjettömän hyvä. Koitin soittaa sen, mutta en saa mitenkään vastaavaa svengiä siihen kuin Dime.

Heh, itsekin olen yrittänyt mutta ei säättänäh. Miten voikin miehen soitto olla yhtäaikaa niin rankkaa ja groovea täynnä. Muita suosikkiriffejäni on Shattered-biisin intro/kertsiriffi ja Suicide Note Pt. 2:n verseriffi, se on vaan niin turpaanvetävä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Twist
29.04.2006 12:01:22 (muokattu 29.04.2006 12:04:14)
Sandblasted Skin on kyllä sellanen biisi että..

E.. kirjotin ensin sandplasted...
Oops, I twisted again...
Ozzman
29.04.2006 12:10:55
Heh, itsekin olen yrittänyt mutta ei säättänäh. Miten voikin miehen soitto olla yhtäaikaa niin rankkaa ja groovea täynnä. Muita suosikkiriffejäni on Shattered-biisin intro/kertsiriffi ja Suicide Note Pt. 2:n verseriffi, se on vaan niin turpaanvetävä.

Suicide Note PT. 2:n kertsiriffi on aivan järkyttävän hyvä.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
hullu_ukko
29.04.2006 12:21:05
Kyllä minun sisälehtiössä on ainakin koko biisin sanat.

Lukeekos siellä se reverend, reverend is this some conspiracy-kohta?
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Valdemar
29.04.2006 13:37:25
Tuo eka kunnon riffi potkii ja groovaa ja jyrää vain niin saatanasti. Olen koittanut tuotakin soittaa, mutta ei vaan mitenkään saa tuota Dime-groovea siihen. :)

Jep, eka riffi on kyllä kova, löytyy eräältä rebel meets rebel levyltä.
"Jolly jumpper ratsastaa, haista sinä vittu!"
Jööhannes
29.04.2006 13:44:49
Lukeekos siellä se reverend, reverend is this some conspiracy-kohta?

Ohhoh, itse asiassa eipäs luekaan. Anteeksi herrat.

No, tuolla kuitenkin on nekin (niinkuin varmasti kaikki jo tiesikin :)). http://www.darklyrics.com/lyrics/pantera/cowboysfromhell.html#5
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)