Aihe: Madamp A15mk1 kit, kokemuksia ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
mhukka
31.03.2006 14:51:37

Mä tilasin helmikuun lopussa A15-mallin ja ihmettelin, kun mitään ei alkanu kuuluu. Meilissä kertoi sitten, että muuntajat loppu ja lisää pitäs tulla tällä viikolla. Että sellanen jos ei madamppia näy..
Fin_Rocker
31.03.2006 17:09:28
Mites muuten pärjää a15 esim straton kanssa, Onnistuuku näkkileipä? vai "tukkiiko" tuo vahvistin sen straton ominaisihqusaundin. Toisinsanoen luonnistuuko Aviidellätoista rautalanka?

eks kukaan oo koeajanu tota stratolla?
p130
31.03.2006 19:07:27

Onko kenelläkään kokemuksia G2 kitistä? 2W putkivahvistin ois kiva makkarissa :)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Micolo
12.04.2006 14:08:23 (muokattu 12.04.2006 14:08:41)
Mä tilasin helmikuun lopussa A15-mallin ja ihmettelin, kun mitään ei alkanu kuuluu. Meilissä kertoi sitten, että muuntajat loppu ja lisää pitäs tulla tällä viikolla. Että sellanen jos ei madamppia näy..

Ei helvata kun menee pikkuhiljaa järki tohon kauppaan reilut pari kuukautta nyt venaillu, ja vielä ''in progress''

Varmaan jatkossa kannattaa kysästä onko herralla osia ennekuin alkaa mitään tilaamaan.
Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää
mhukka
12.04.2006 16:01:02

Mulla lähti paketti tulee viime keskiviikkona. Täytyy toivoa, että on käsissä viimeistään huomenna, että pääsee kolvailemaan. Kyllä se teikäläisenkin paketti sieltä varmaan lähtee pikkuhiljaa..
Micolo
12.04.2006 17:34:05
Laitoin asiallisen viestin jossa kysyin, että mikäkö maksaa. Vartin päästä tuli viesti, että your order is shipped. Nyt innolla odottelemaan.
mhukka
12.04.2006 22:30:49

Painostus aina auttaa. Kolvi siis lämpimäksi..
meridius
13.04.2006 10:55:35
Onko kenelläkään kokemuksia G2 kitistä? 2W putkivahvistin ois kiva makkarissa :)

Tilasin 16.3. G2:en ja odottelen edelleen, koska muuntajat on kuulemma out-of-stock. Katsotaan nyt, koska lähtee postiin. Olohuoneen nurkkaan tai kesämökin grillikatokseen ajattelin tuon 2 wattisen olevan oikein reteä peli. ;)
- meridius - it's better to seek forgiveness than to ask permission
Cosmic Ted
18.04.2006 13:18:58
Tilasin 16.3. G2:en

Kerrothan meillekin kun saat valmiiksi. Itsekin pistän varmaankin kesällä tilaukseen jos nyt ei kukaan ihan paskaksi hauku. Himottaisi täräyttää heti tilaus menemään mutta ei ole aikaa pariin kuukauteen mitään ylimääräistä harrastaa... Gradu nimittäin... Jos Madamp kitti olisi nurkissa niin pakkohan se olisi kasata heti ;)
Rok
Deranged
19.04.2006 11:40:13
Uskaltauduin tilaamaan A15mk1 deluxe kitin, kun ei ollut hinnalla pilattu. Nyt pitäs vaan palkata joku kaveri tinailemaan tuo kasaan..

Ja jostain pitäs saada alligaattorinnahkaa tai ihmisennahkaa kotelon päälle.
Metal God
28.04.2006 12:44:37
No nytton piru taas merrassa. Tänään tuli lappu kotiin jotta paketti on postissa. Sitä aikani sanakirjan kansaa tutkailtuani huomasin että siihen on merkitty maksu 22€. Mitä helv. johan mä maksoin klaussin tilille lähetyksen posteineen päivineen. Eli kohdassa Entgelte/taxes on hintana 22€. Joudunko mä oikeesti maksamaan sen 22€ kun haen paketin sieltä postista?

Mulla luki 17 €. En joutunut maksaa mittään.
"How much more black could this be? and the answer is: None ... none more black." : TARJOA RISOJA PEDAALEJA!
pjl
28.04.2006 13:09:08

No nytton piru taas merrassa. Tänään tuli lappu kotiin jotta paketti on postissa. Sitä aikani sanakirjan kansaa tutkailtuani huomasin että siihen on merkitty maksu 22€. Mitä helv. johan mä maksoin klaussin tilille lähetyksen posteineen päivineen. Eli kohdassa Entgelte/taxes on hintana 22€. Joudunko mä oikeesti maksamaan sen 22€ kun haen paketin sieltä postista?

Oliskohan vaan tullausarvo?
palomaeki
28.04.2006 13:17:20
Hmm.
Mitäs täällä ollaan mieltä näistä Uraltone Jr. VS Madamp jutuista?

Eli siis kesällä ois tarkotus laittaa kasaan DIY-vahvari ja kaappi.
Tarvis vaan alkaa tiedusteleen että kumpaankos sitä alkais rahojaan laittamaan...
Kumpikohan siis on hinta-/laatusuhteeltaan parempaa kauraa ja kummalla lähtee rokit tykimmin. :)
kitara on kiva.
Spike
28.04.2006 21:39:27 (muokattu 28.04.2006 21:40:42)
Hmm.

Tarvis vaan alkaa tiedusteleen että kumpaankos sitä alkais rahojaan laittamaan...
Kumpikohan siis on hinta-/laatusuhteeltaan parempaa kauraa ja kummalla lähtee rokit tykimmin. :)

No, Uraltonella jos haluaa enemmän säröä, niin siihen täytyy duunata se drive-modi kanssa. Perussettinä siitä irtoaa pirun hyvä puhdas, joka mukavan pehmeästi säröytyy soittotatsin mukaan. Jos hakee modernimpaa särömaailmaa, niin madamp. Uraltoneen löytyy kyllä hyvät ohjeet suomeksi, joka saattaa olla plussaa.

e: kannattaa verrata niitä klippejä noista vehkeistä keskenään, ne antavat aika hyvän kuvan.
Clearly motivated by an unholy alliance.
Fin_Rocker
28.04.2006 21:43:40
Hmm.

riippuu mitä "veivaat"?

riittääkö A-luokan vahvistin vai tarttetko tehoja hevinveivaamiseen?

uraltone jos haluat laadukkaimman ja (ehkä) vaikeimman kasata.
G2 jos haluat "makuuhuonekoneen" ja helpon kasata.
A15 jos haluat pelin mikä kelpaa saundillisesti humpasta heviin.

Uralin minä ostaisin lisä modeilla ja isommalla kotelolla, jos ei oo taidoista eikä rahasta kiinni.
palomaeki
28.04.2006 21:47:12
Kylläpä tuo tuntuis Uraltonelle pää kääntyvän...
En nääs mitään raskaampia soittele (omilla kamoilla ainakaan),
mitänyt joskus pitää näyttää hevimiehillä että kyllä muutki osaa moshata ja mättää samaan aikaan. :)

Ja rahastahan tuo lähinnä on kiinni, kun Uraltonen ohjeet on tosiaan suomenkieliset ja Mikolta voi kysellä jos ei osaa höhö.
Pitänee alkaa keräämään jo varoja kasaan niin tuossa lomien alkupuolella sais aloteltua ehkäpä mm.
kitara on kiva.
spm
28.04.2006 22:09:16
Kylläpä tuo tuntuis Uraltonelle pää kääntyvän...
En nääs mitään raskaampia soittele (omilla kamoilla ainakaan),
mitänyt joskus pitää näyttää hevimiehillä että kyllä muutki osaa moshata ja mättää samaan aikaan. :)

Ja rahastahan tuo lähinnä on kiinni, kun Uraltonen ohjeet on tosiaan suomenkieliset ja Mikolta voi kysellä jos ei osaa höhö.
Pitänee alkaa keräämään jo varoja kasaan niin tuossa lomien alkupuolella sais aloteltua ehkäpä mm.

Itse suosittelen Uraltone Jr. ääää ... mainio peli !
Fin_Rocker
04.05.2006 16:13:31
Itse tilasin ja maksoin alkuviikosta madampin A15 deluxe kitin, jos tämä projekti ottaisi tulta "munille".

tilasin myös uralilta kunnon kannat projektiin, venäläiset nos kannat etuseen ja jotkut keraamiset päätteeseen. ovat kyllä aika rimpula kamaa nuo musikdingin kannat imho.
Micolo
04.05.2006 16:32:19
tilasin myös uralilta kunnon kannat projektiin, venäläiset nos kannat etuseen ja jotkut keraamiset päätteeseen. ovat kyllä aika rimpula kamaa nuo musikdingin kannat imho.

Mitäs vikaa niissä on?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)