Owen Meany 18.02.2006 11:19:59 | |
---|
Käykäähän katsomassa video.googlesta. Neiti esiintyy jossain tv-ohjelmassa livenä. Mitä mieltä? Itse tykästyin heti, pitänee ostaa levy. |
noir 18.02.2006 11:47:14 (muokattu 18.02.2006 11:47:45) | |
---|
Conanissa oli justiinsa pari päivää sitten. Itsekin tuli tuolta viteokooklesta katsottua. Varsin hyvin hoitaa hommansa. Tietääkös muuten kukaan, esiintyykö neiti ikinä yhtyeen kanssa? Harvemmin kyllä tälläisiin helmiin törmää. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
kede 18.02.2006 13:12:52 | |
---|
Näin pari päivää sitten MTV-live pätkän, jossa veti bändin kanssa. Loistava meininki, kun looppaa (pedaalin avulla) omaa lauluaan ja tekee niistä taustat. Tuossa Conanin vedossa looppaili muutakin. Muutenkin, hyviä biisejä oli. Luulen, että pidemmän päälle bändin kanssa toimii paremmin, koska soundimaailma on kuitenkin rajallinen ilman bändiä. Ja kyllä rumpu, kosketinsoitin ja sähkökitara on kuitenkin aina rumpu, kosketinsoitin ja sähkökitara. Pitäis tutustua lähemmin kyllä. |
entropia 18.02.2006 15:40:40 | |
---|
Joo, ostin neitokaisen albumin tossa viikko sitten ja kyllähän sillä on hyviä biisejä, mutta KT:n erikoisuus taitaa kyllä aika pitkälti olla live-esitykset, koska vaikka levyllä on hyviä biisejä, niin ei siellä SILLEE mitään kauhean uutta ja mullistavaa ole. Suddenly I see ja Other side of the world on ehdottomasti mun lempparit levyltä. Fuck Light, let there be Darkness! - The darkness 7.03.2006 Jäähalli. Be there! |
entropia 27.02.2006 12:57:52 | |
---|
noni, vetihän se hyvin brit awardseissa! :) Fuck Light, let there be Darkness! - The darkness 7.03.2006 Jäähalli. Be there! |
Feggy 27.02.2006 13:08:50 | |
---|
Ja sai respektit kun lupasi lähettää palkintonsa Kate Bushille, joka oli samassa sarjassa ehdokkaana... Shake some action. |
hjukke 27.02.2006 16:23:46 | |
---|
noni, vetihän se hyvin brit awardseissa! :) Niin veti, ja on se niin kauniskin.. :) "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
arrgh 04.03.2006 18:33:41 | |
---|
|
aikavaikea 26.04.2006 16:54:05 | |
---|
Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
etnopoju 26.04.2006 18:13:22 | |
---|
hyvä show, vaikka musa ei mitenkään erityisesti kolahdakaan. |
Heavy Metal Machine 27.04.2006 11:09:12 | |
---|
Ihan vitun asiallinen mimmi. Eye To The Telescope on aika vitun hyvä levy. Kissa! :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
etnopoju 27.04.2006 19:06:46 | |
---|
se, että se muija oli hot ei tarkoita, et sen musa tekisi muhun mitään suurta vaikutusta. |
Guitar Hero 27.04.2006 20:04:32 | |
---|
tänään tuli levy ostettua ja muutaman kappaleen autossa kuunnelleena jäi jotenkin valju maku.. olisin odottanut enemmän black horsen kaltaista hieman vaihtoehtoisempaa materiaalia, mutta levyhän taitaakin olla enemmän tai vähemmän täynnä jenkkistadionrockballadeja. voihan tuo mielípide tietysti muuttua, kun tarkemmin kuuntelee... mutta näin ensikuulemalta ei jätä ainakaan kylmäksi; siis sillä hyvällä tavalla. Come to the dark side. We have cookies |
aikavaikea 27.04.2006 20:34:52 | |
---|
se, että se muija oli hot ei tarkoita, et sen musa tekisi muhun mitään suurta vaikutusta. Kiitos kun kerroit. Edellinen puheenvuorosi olikin kovin vaisu. Silti luulen, että vaikka saunan kiuas olisi "hot" ja istuisit sen päälle, ei se tekisi sinuun minkäänlaista vaikutusta. Olethan toki niin siististi cool. Minuun musa teki vaikutuksen, vaikka kyseisestä muijasta ja hänen hottuudestaan en omaa lainkaan näkö- tai muunkaanlaisia aistihavaintoja. Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
Juugeli 27.04.2006 20:52:16 | |
---|
Tuo Black Horse on kyllä loistava veto livenä, joka sai odotukset levyä kohtaan vähän turhankin suuriksi. Kun pettymyksestä toipuu, on kyseessä silti ihan hyvä levy, etenkin aloitusraita on hieno. Ja KT on ihq. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
hjukke 27.04.2006 20:54:06 | |
---|
Jonkun aikaa olen saanut pidettyä sisälläni, mutta nyt heitän ilmoille ajatusteni virtaa: Onko tuo pv-kuski joku ylläpidon kaveri, vai miksi tätä jannua ei saada jäähylle myrkyttämästä joka threadia. Mielipiteitä saa esittää, mutta kun se perustelu tuppaa unohtumaan ainakin joka toinen kerta. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Kiitos kun kerroit. Edellinen puheenvuorosi olikin kovin vaisu. Silti luulen, että vaikka saunan kiuas olisi "hot" ja istuisit sen päälle, ei se tekisi sinuun minkäänlaista vaikutusta. Olethan toki niin siististi cool. pahoittelen ettei musiikki, josta sinä pidät tehnyt minuun samanlaista vaikutusta kuin sinuun. Minuun musa teki vaikutuksen, vaikka kyseisestä muijasta ja hänen hottuudestaan en omaa lainkaan näkö- tai muunkaanlaisia aistihavaintoja. hyvä sinulle. |
jazzy 28.04.2006 09:43:21 | |
---|
Uusin löytö. Kyllä pidän, levy pitäisi hankkia heti, kun voi. Jokaisessa meissä asuu pieni narsissi. |
Tietysti Pauligin 28.04.2006 21:09:57 (muokattu 28.04.2006 21:11:34) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=yIqWvltufpI Todella tyylikästä livelooppaamista. Ihan hauska menohan tuossa. Pintapuolista ollut tunstalliin tutustuminen tähän asti, pitäisi syventyä enemmänkin.. Itseasiassa oikein mukava pätkä, kyllä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |