Hyvä meininki! Mä tykkäsin siitä,ettei tätä ollu sovitettu yli,esim. vain 1 stemma-systeemi toimi ainaki mun korvaan. Solistilla hyvä soundi. Rummut ois ehkä voinu olla vähän enemmän pinnassa, nyt jäi vähän jalkoihin,etenki virppa. Toi teidän edustama tyylisuunta(yhden kuullun biisin perusteella) on vaan niin hiton täynnä eri tekijöitä,nii ois varmaan hyvä,jos löytys joku juttu,mistä tunnistaa biisin kuultuaan,että kyseessä on just teidän bändi. Biisi toimisi varmasti hyvin jonku yökerhon viimeisenä biisinä ennen valomerkkiä(korva suussa tanssittuna). |
Hyvä meininki! Mä tykkäsin siitä,ettei tätä ollu sovitettu yli,esim. vain 1 stemma-systeemi toimi ainaki mun korvaan. Solistilla hyvä soundi. Rummut ois ehkä voinu olla vähän enemmän pinnassa, nyt jäi vähän jalkoihin,etenki virppa. Toi teidän edustama tyylisuunta(yhden kuullun biisin perusteella) on vaan niin hiton täynnä eri tekijöitä,nii ois varmaan hyvä,jos löytys joku juttu,mistä tunnistaa biisin kuultuaan,että kyseessä on just teidän bändi. Biisi toimisi varmasti hyvin jonku yökerhon viimeisenä biisinä ennen valomerkkiä(korva suussa tanssittuna). Kiitoksia kommentista... Kannattaa käydä meidän kotisivuilla kuuntelemassa muut biisit,siellä on hyvinkin erilaista tavaraa... www.yhdeksaselama.cjb.net www.yhdeksaselama.cjb.net |