Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 514 15 16 17 1829 30 31 32 33
Coldman
21.04.2006 20:09:43
Empä ole ottanut turpaani. Mitä nyt joskus joku lökäpöksy huudellut jotain, mutta ei sen kummempaa.
Get Stoned !
simon cykkeli
22.04.2006 20:42:12
Ittelläni on musta paita jossa lukee: Väkivalta lopettaa vittuilun. Eipähän oo ketään tullu ainakaan vaatteist vittuilee.
Playing guitar rocks!! :)
salmivaara
23.04.2006 00:30:40

Ittelläni on musta paita jossa lukee: Väkivalta lopettaa vittuilun. Eipähän oo ketään tullu ainakaan vaatteist vittuilee.

Äijjä meininki!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
dictatorsh*t
23.04.2006 00:33:28

Äiä.
south_of_heaven
23.04.2006 01:31:04

angst

Tai no ei sillee, riippuu ihan sitä paitaa pitävästä, oon nähny pari sellasta tapausta ^
itki south_of_heaven
aarghto
23.04.2006 02:53:28

Pistin tänään housuihini hakaneuloilla kiinni sellaisen anti-nazi -logon. Kuulapäitä odotellessa.
..ja helli samalla kiveksiäni
south_of_heaven
23.04.2006 03:04:29 (muokattu 23.04.2006 03:05:28)
Pistin tänään housuihini hakaneuloilla kiinni sellaisen anti-nazi -logon. Kuulapäitä odotellessa.

angst

Tai no ei sillee, riippuu ihan sellasta pitävästä, oon nähny pari sellasta tapausta ^

EDIT. tai no ei oikeestaan ollenkaan angst, :D teki vaa mieli vastaa jotain

menen tästä kertaamaan foorumin säännöt
itki south_of_heaven
aarghto
24.04.2006 00:50:47

angst

Tai no ei sillee, riippuu ihan sellasta pitävästä, oon nähny pari sellasta tapausta ^

EDIT. tai no ei oikeestaan ollenkaan angst, :D teki vaa mieli vastaa jotain

menen tästä kertaamaan foorumin säännöt

hyvä että aloit editoimaan tai olisin voinut vaikka provoutua!

against fasismi
..ja helli samalla kiveksiäni
zodoff
24.04.2006 17:54:15
Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?

En ole. Pukeudun yleensä melko tavallisesti. Puolipitkät nahkatakit ovat ehkä ainoa "erikoisempi" vaatetus, ja niitä on täälläpäin vanhoilla vaareillakin. Pitkiä tukkiakin löytyy suhteellisen paljon.

Pari kertaa olen saanut perääni (ilmeisesti hahhah-meininkisiä) "natsi!" -huutoja, kun olen käyttänyt pilottitakkia. Vastaukseksi olen heilauttanut ponihäntääni ja jatkanut matkaa. Itse en vittuile ihmisille vaikka pitäisivät yllään mitä, enkä suo ymmärrystä sellaisille, jotka kuittailua harrastavat. Näen tästä koituvan minimaalista hyötyä, jos sitäkään.
En allekirjoita!
Phobophile
24.04.2006 18:22:45

Meitillä on laukussa samanlainen ollut jo puolisen vuotta eikä ihme kyllä ole kertaakaan kukaan tullut ärhentelemään, ei merkistä eikä noin muutenkaan.
Ana muno siimeil eksdii
Bonesaw
24.04.2006 22:25:31

Niimpä. Vittu vois tulla vaik TURPAA!1
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Jokke-
25.05.2006 23:29:14
Ei onneksi turpaan ole tullut, mutta kaupassa muutama päivä sitten joku räppäri huusi minulle että "AC/DC ON IHAN PASKA BÄNDI" koska takissani on acdc selkämerkki.
Adrian Smith
Epämuusikko
26.05.2006 00:09:43
Eihän pojat oikeesti halunnu tapella, testasivat vaan alanko v*ttuilemaan... Tämä siis Oulussa.
Alakkonää mulle vittuileen? Kertaa N
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
morb
26.05.2006 00:54:33
Se menneepi niin että meikä antaa turpaan vaatteitteni takia.
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin."
Ridicilous
26.05.2006 11:47:35
Mustan farkkurotsin ja mustien housujen ja avain ketjun takia on huudeltu että: Haluutsä turpaas v***n skini?!?
Mutta turpaani en ole saanut.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Keppis
27.05.2006 13:33:40
Kumma juttu. Kukaan tuntematon ei oo ikinään huomautellu tai uhkaillua mua vaatteiden tai hiusten takia.
"Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!" http://www.mikseri.net/fobia
Aika härkä
28.05.2006 19:07:15
uhoamista tapahtuu aina mutta tosipaikan tullen on aina jäänyt turpaan saamatta.. johtuisiko siitä että olen naikkosihminen. vaikkakin paha suustani. öhö.

aevan sama juttu. Puhutaan, puhutaan, mutta toimintaa ei onneksi oo tullut nähtyä,tähänkään mennessä.
Munanjatke
Finite Fear
29.05.2006 21:38:02

En tai en ainakaan vielä, ei se kaukanakaanoo.... :-)
Cheri basic
sinCCos
11.06.2006 02:16:30
Eipä ole turpaan tullut, ONNEKSI. Kyllähän sitä koulussakin vittuilua joskus kuulee, vaikken niin erikoisia vaatteita pidäkkään (kuitenkin sellaisia rock-henkisiä) ja myös kun hiuksia kasvatan niin niistä jotain kommenttia välillä heitetään mutta eipä paljoa kiinnosta. =)
Ja täällä landella päin on kyllä silleen rauhallista kun kaikki tuntevat kaikki, niin harvinaista että tappelua tulisi muutenkaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)