Aihe: Hughes&Kettner
1 2 3
battery
24.04.2006 08:01:40
tube50 nupin omistan ja parhaimmillaan toimii rokkihevissä. saa kyllä ruuvattua deathmetelit ja blackitki. Bossin overdrive hyvin pienellään luonnetta tuomassa esiin, nii tuolla saa loihdittua vaikka mitä. monipuolinen vehje tosiaan, kun viitsii ruveta ruuvailemaan.
mixu1
24.04.2006 11:42:11

Varmaan mielissä on se vanha Warp7, en yhtään epäilisi ennakkoluuloja sen jälkeen. Ovat aika kauheita nuo seiskat.

Mielipidekyssäreitä. Nykyisenä Englin käyttäjänä olen jäänyt kaipaamaan monia asioita aikoinaan omistamastani Warp7 nuppi/kaappi setistä. Mielestäni hintaansa nähden aivan mahtava setti.
"Aikaansa seuraava tulee aina ajan perässä"
Kimmo72
24.04.2006 12:47:32
Mielipidekyssäreitä. Nykyisenä Englin käyttäjänä olen jäänyt kaipaamaan monia asioita aikoinaan omistamastani Warp7 nuppi/kaappi setistä. Mielestäni hintaansa nähden aivan mahtava setti.

Eikse oo trankku?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Da Make
24.04.2006 13:28:49
Eikse oo trankku?

Warp7 on trankku.
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
Antti1
27.04.2006 18:16:39
Kertokaa lisää Tubemanista. Ihan kaikki tieto kiinnostaa. Missä se on parhaimmillaan, missä heikoimmillaan, mitä pitäisi parantaa ja miten, auttaako joku modi johonkin, miksi ostaisitte sen/miksi ette jne.

Mä nyt pistän sellasen tulemaan itselleni PODin korvaajaksi, kun siloteltu digitaalihumina ja näennäinen monipuolisuus ei miellytä korvaa. Parempi kourallinen hyvää soundia, kuin repullinen huonoja.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)