Larmer 26.04.2006 22:11:34 | |
---|
...määrittele tekninen? Necrophagist ja Spawn Of Possession |
mongoloidi 26.04.2006 22:48:18 (muokattu 26.04.2006 22:49:08) | |
---|
Necrophagist ja Spawn Of Possession Täytyy kyllä taas kerran onnitella teitä, rakkaat m.nettiläiset, siitä, miten voitte eksyä lähes jokaisessa ketjussa aiheesta. Onnea! Harvalla palstalla saadaan aikaan typerää ala-astetason väittelyä näin useasti. Another Perfect Day ? |
Terry Pantheras 26.04.2006 22:48:35 | |
---|
Sanotaanko näin, että Unquestionable Presence oli yksi niistä harvoista levyistä, joista tiesi heti ensimmäisten sekuntien aikana, että tästä levystä tulen tykkäämään pitkään. Ja kyllähän UP menettelee vieläkin sopivissa annoksissa Mulle kävi noin Piece of Timen kanssa silloin kun se ilmestyi joskus naskalina. Tykkään vieläkin kuin ääliö apinoista. Vinyylinäkin löytyy nuo kaksi ekaa. Ihana bändi ja Kelly Shaefer on mahti kitaristi, mahtavaa äkäisen villikissan naukua sooloissa. Patterson oli kyl yksi parhaista ja omaperäisimmistä metal-basisteista. No höpsis! |
mun mielestä Death ei oo nyt niin mainittavan teknistä :P Mutta kovaa on! No mutta Individualilla ja Sound of Perseverancellahan on rytminvaihdoksia enemmän kuin Dream Theaterilla konsanaan. Itse omistan Invidual Thought Patternsin ja Symbolicin, ei muistuta mitenkään Atheistia. Ei nyt kauheasti muistuta, mutta kaikki tuntemani hlöt, jotka Atheistista diggailevat, ovat tykänneet myös Deathista ja Cynicistä. Sentencedin North from Hereä verrattiin Cyniciin aikanaan, itse en yhtäläisyyksiä näe, mutta periaatteessa samaa tyylisuuntaa se kuitenkin edustaa. http://www.mikseri.net/kiasma |
south_of_heaven 26.04.2006 23:08:43 | |
---|
Necrophagist ja Spawn Of Possession no, miten sitten Death on teknistä? Necrophagist on _aavistuksen_ erilaista, oudoilla riffeillä ja örkkilaulannalla varustettua death metallia, spawn of possession on kyllä Deathia brutaalimpaa mutta teknisyys on ehkä samalla tasolla itki south_of_heaven |
south_of_heaven 26.04.2006 23:15:50 | |
---|
No mutta Individualilla ja Sound of Perseverancellahan on rytminvaihdoksia enemmän kuin Dream Theaterilla konsanaan. no juu, totta puhuakseni sikäli kuin olen DT:tä kuullut se on vähän niinkuin esi-teknistä huonolla laulajalla pilattua musiikkia. itselläni on kyllä humania ja tuota persettä(lyhennän sen). Pidän niistä, mutta teknisyys ei ole se vakuuttavin seikka Atheist on sen sijaan melkoisen teknistä, jotkut biisit ovat hiukan thrash-metallimaisia semi-örinällä(esim. Why Bother). itki south_of_heaven |
bedlam 26.04.2006 23:19:33 (muokattu 26.04.2006 23:20:09) | |
---|
Pidän niistä, mutta teknisyys ei ole se vakuuttavin seikka Mutta mihin tämä nyt sitten liittyy? En minä ainakaan mielelläni kuuntelisi sellaista bändiä, jossa teknisyys olisi vakuuttavin seikka. Huonona sellaista orkesteria pitäisin. Sitäpaitsi ainakin Atheistin Elements on mielestäni melkoisesti simppelimpää (=lue "vähemmän teknistä") kuin Deathin uudemmat. http://www.mikseri.net/kiasma |
south_of_heaven 26.04.2006 23:38:03 (muokattu 26.04.2006 23:38:50) | |
---|
Mutta mihin tämä nyt sitten liittyy? En minä ainakaan mielelläni kuuntelisi sellaista bändiä, jossa teknisyys olisi vakuuttavin seikka. Huonona sellaista orkesteria pitäisin. no ei tietenkään, mutta ainakin mulle teknisyys alkaa maistua musiikissa yhä paremmalle. Alan kai olla melkoinen Meshuggah-friikki :) Sitäpaitsi ainakin Atheistin Elements on mielestäni melkoisesti simppelimpää (=lue "vähemmän teknistä") kuin Deathin uudemmat. No voihan se olla niinkin, mutta niissä on myös yhdistetty enemmän ehkä simppelimpääkin tavaraa toisiinsa kuin Elementsissä, jossa biiseissä tuntuu olevan vähemmän vaihtelua nyt taas iski Death kun Human-lättyä kuuntelin itki south_of_heaven |
Larmer 27.04.2006 00:10:22 | |
---|
Täytyy kyllä taas kerran onnitella teitä, rakkaat m.nettiläiset, siitä, miten voitte eksyä lähes jokaisessa ketjussa aiheesta. Onnea! Harvalla palstalla saadaan aikaan typerää ala-astetason väittelyä näin useasti. Mene pois jos ei kelpaa, et ole kaivattu. On kyllä pirun hyvä myös tämä Pestilencen Spheres lätty, vois alkaa täbbäämään näitäkin piisejä passolle. Myös jos etsitte lisää Atheist/Cynic menoa, niin pysähtykää Atheistin forumeilla. Sieltä löydätte suosituksia kunhan kysäisette, ja on muutenkin. |
lxi 08.08.2006 23:41:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 103 päivää vanhaan ketjuun! Hällä väliä, 103 päivää ei ole mitään kun puhutaan yhtyeestä joka tekee 13 vuoden jälkeen comebackin. Oliko joku muu täältä Wackenissa todistamassa jumalankieltäjäin paluuta? Hymy oli herkässä kun Unquestionable Presencen nimibiisi alkoi soida ja bändi alkoi tykittää. Kovassa vedossa oli koko bändi: Schaefer huusi, Flynn paukutti ja lainakitaristitkin olivat omaksuneet Schaeferin ja Burkeyn materiaalin ja maneerit kiitettävän tarkasti. Lavan kuningas oli kyllä kuitenkin Tony Choy, voi jumankavita sitä riemua kun Pattersonille omistetun I Denyn bassointro rävähti liikkeelle. Muutenkin koko keikka oli basismin riemujuhlaa, ihan soolospottikin kuultiin. Bändi nautti selvästi olostaan ja yleisö samaten, mikäs sen hienompaa. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Deino 08.08.2006 23:44:35 | |
---|
Whaaaaa??? |
south_of_heaven 08.08.2006 23:46:32 | |
---|
kuulinkin tuosta, vitutti. Atheist, Wintersun ja Nevermore olisivat kelvanneet. itki south_of_heaven |
katsonautiotahiekkarantaa 09.08.2006 02:01:45 | |
---|
|
slowdive 09.08.2006 18:04:55 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
carnation 09.08.2006 18:08:31 | |
---|
|
S3k7u 10.06.2010 23:10:42 | |
---|
1401 päivää vanha ketju. Miten voi olla? :D Toi video oli kyl aika paha, teki sääliä ku näki Choyn putoavan bassonsa päälle. Kyllä tämä bändi kuuluu omiin innoittajiini ehdottomasti. Kaikki studioalbumit omistan remasteroituina versioina. Uutta levyähän on tiedossa ainakin viime Jalometalli 2009 haastattelun perusteella, eikö asia ollutkin näin? Uutta levyä odotellessa. |
jigsore 10.06.2010 23:13:54 | |
---|
|
Finzh 11.06.2010 22:13:33 | |
---|
Aivan loistava bändi, en kyllä omista yhtäkään Atheistin levyä vielä,mutta tulevaa levyä odotellessa voisi jonkun niistä hankkia :) |