slopez 26.04.2006 18:02:14 | |
---|
Terem, Kaikki varmaan suuttuu ny kun alotin tämmösen taas. Ajattelin tossa hankkia uutta kitaraa ja ajattelin, että tele vois olla hyvä vaihtoehto. Mukava dänkädänkä soundi. Miten, mikkähän olis varteenotettavia vaihtoehtoje telesuunnalla, jos puhutaan että yksikelainen olis ainakin tallassa. Budjetti olisi siinä 600-1000e paikkeilla. Onko Tokailla hyviä, entä löytyykö Fenderiltä iteltä tohon haarukkaan sopivia hyviä malleja. Kiitos ja kumarrus. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
Wahi 26.04.2006 18:09:48 | |
---|
Fenderin Classic sarja (Mehikolaisia) ovat kuulema ihan hyviä. Pikatestin perusteella voin sanoa, että ihan ok pelejä. Jenkeistä ei ole tietoa, mutta tuohon hintaan saa Japsi Fenkkuja myös. Jos Helsingissä tai lähellä majailet niin Soundstoresta ainakin löytää paljon ( http://www.soundstore.fi). Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii! |
BB-fani 26.04.2006 18:24:07 | |
---|
Minä olen ollut tyytyväinen Highway-Teleeni. Näyttää hyvältä (honeyblonde tää mun skebani), soundaa hyvältä ja tuntuu hyvältä käteen. Ostin F-musiikista puolitoista vuotta sitten. T-kaupankin sivuilla niitä on näkynyt, muistaakseni hieman yli kuuden huntin hintaan. BB = Beach Boys, Burt Bacharach tai Brigitte Bardot. |
superfly 26.04.2006 20:42:35 | |
---|
Onko Tokailla hyviä, entä löytyykö Fenderiltä iteltä tohon haarukkaan sopivia hyviä malleja. Japanin Tokait kuulostivat ja tuntuivat paljon paremmilta kuin Fenderin saman hintaluokan vehkeet. Niissäkin oli melkoisia eroja yksilöiden välillä. Sama ongelma oli kyllä Fendereissäkin. Löysin loistavan Tokain (Breezysound ATE-55) ja ostin pois. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Hehei! Kiitoksia vastauksista. Kattelin tota Soundstore juttua. Siel oli aika maukkaan näköisiä telejä. Tuommoinen Telecaster Reissua 52 Custom/ Special houkuttelis. Mahtaakohan olla minkälaisia? Taannoin Top Soundissa testailin Fenderin Highway teleä ja se tuntui mukiinmenevältä. Hyvä oli soittaa ja kiva soundi lähti. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |