pstj 25.04.2006 23:22:11 | |
---|
Ei tainnut olla pisnesmiehen vikaa siinä myyjässä... Tuskin oli omistaja itse... Taisipa kaiken lisäksi olla omistaja itse kyseessä. Kaveria nauratti eniten miten myyjä kumartui tiskin yli mua kohti ja virnuili ton keskustelun aikana. Yleensä kuitenkin tavan ihmiset suunnilleen vaihtaa kadun puolta kun näin ruman miehen näkee, mutta se alkoi tulemaan iholle... Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
pstj 25.04.2006 23:34:05 | |
---|
Veikkaan sitä veskulla sijaitsevaa lafkaa, mikäli on enää edes pystyssä... Veskulla oli aikaisemmin kolmekin lafkaa, joista yksi tosiaan kaatui jo vajaa vuosi sitten. Yksi niistä jälkelle jäävistä kuitenkin on kyseessä... Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Eqi 26.04.2006 07:07:16 | |
---|
Veskulla oli aikaisemmin kolmekin lafkaa, joista yksi tosiaan kaatui jo vajaa vuosi sitten. Yksi niistä jälkelle jäävistä kuitenkin on kyseessä... Veikkaan tätä liikettä joka on siinä polkupyöräliikkeen läheisyydessä. Maamerkit osuisivat kohdalleen aika hyvin :) http://www.ekinet.com/ |
turohaapamaki 26.04.2006 08:10:50 | |
---|
No mites on pstj... I think we have a winner!!!!! You wanna go for the Double-Jeopardy?? palkinnoksi oikeasta vastauksesta voittaja saa elämysshoppailumatkan kyseiseen soitinliikkeeseen...! Kokeile saatko myyjän myymään sinulle jotain! heheh... kyllähän taas rumpali innostu...:D " death blooms..." |
IommI 26.04.2006 09:23:51 | |
---|
No huh huh.. Väkivaltaa kehiin jo! Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Leikari 26.04.2006 13:25:45 (muokattu 26.04.2006 13:37:53) | |
---|
Minä: "Moi, tekisitkö tarjouksen Yamaha P5000S päätevahvistimesta"
olitte siis aikoneet ostaa ko. vahvistimen Thomannilta ja päätitte yrittää vedättää hintaa oman cityn kaupassa tarjouksen toisesta laitteesta saatuanne olisitte pähkäilleet vähän aikaa ja päättäneet ottaa Yamahan kun siihen olitte jo henkisesti valmistautuneet. mitäpä siinä musiikkiliike turhaan itseään kiusaamaan - tuommoiset asiakkaat ovat kuten mummot pankissa - tuovat vaan kuraa lattialle. Soitetaan jamia! |
pstj 26.04.2006 14:20:55 (muokattu 26.04.2006 14:21:50) | |
---|
olitte siis aikoneet ostaa ko. vahvistimen Thomannilta ja päätitte yrittää vedättää hintaa oman cityn kaupassa ... mitäpä siinä musiikkiliike turhaan itseään kiusaamaan - tuommoiset asiakkaat ovat kuten mummot pankissa - tuovat vaan kuraa lattialle. Toivottavasti viestin kirjoittaja ei ole töissä alalla... Oikeassa olet siinä että olimme tutustuneet vahvistimeen ensin Thomannilla ja toki olisimme käyttäneet hinnan vertailuun tuota hintaa. Kuitenkin kaupan sai, jälkimarkkoinnin yksinkertaisuuden ja paikallisen kaupan tukemisen takia, yksi vertailussa olleista musiikkiliikkeistä eikä parikymppiä edullisempi Saksan kauppa. Suhtautuminen oli asiakaspalvelijalta silti käsittämättömän ylimielistä. Kun itsekin, kitaristit ja rumpali mukaanlukien toimitaan myyntitehtävissä, tiedän kyllä kuinka asiakasta tulisi kohdella. Vaikutti ko. henkilö sitten kuinka renkaanpotkijalta tahansa. Tarjousta hakeva asiakas tulisi nähdä haasteena, potentiaalisena kanta-asiakkaana jonka voit vakuuttaa edustamasi liikkeen erinomaisuudesta asiantuntevalla ja hyvällä palvelulla sekä asiallisella hintatasolla. Tietysti jos kaupanteko ei viestiketjun aiheena ollutta myyjää tai edes äskeisen viestin kirjoittajaa sen vertaa kiinnosta on se minulle sinänsä aivan sama, onneksi on aina vaihtoehtoja. Nimim: Tälläkin viikolla monet kerrat turhaa työtä tehny asiakaspalvelija Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Leikari 26.04.2006 15:02:00 | |
---|
Tarjousta hakeva asiakas tulisi nähdä haasteena, potentiaalisena kanta-asiakkaana jonka voit vakuuttaa edustamasi liikkeen erinomaisuudesta asiantuntevalla ja hyvällä palvelulla sekä asiallisella hintatasolla. Pelkistä hinnankyselijöistä ei ole hyvää kuvaa jäänyt kaupantekomielessä. Onneksi on mahdollisuus käydä asiakkaiden kanssa tarpeet läpi ja sorvata sopivat ratkaisut - on se hintakin aina kohdilleen löytynyt. Jotkut tietysti joutuu pelkällä hinnalla myymään.
Soitetaan jamia! |
pstj 26.04.2006 16:12:20 | |
---|
Pelkistä hinnankyselijöistä ei ole hyvää kuvaa jäänyt kaupantekomielessä. Eikö kuitenkin olisi helpompaa ottaa hinnasto käteen, laskea suullinen tarjous ja näin estää tälläisten viestiketjujen syntyminen? Huonosta palvelusta kerrotaan kymmenelle jos hyvästä vain yhdelle. Noinhan se suhde suunnilleen menee. Tässä tapauksessa pyrin kertomaan huonosta palvelusta mielellään jopa sadoille, koska sen verran ala-arvoista toiminta oli. Eikö asiakkaan huomioiminen edesauta kaupankäyntiä ja istu soitinmyyjän maailmankatsomukseen. Sama aika asiakkaan kanssa kuluu, sanot hänelle sitten hinnan (vaikka liian korkean ettei tule uudestaan kysymään) tai käsket lähteä menemään. Toisessa tapauksessa otat asiakkaan tarpeen edes jollain tapaa huomioon, toisessa hän ei koskaan tule ostamaan liikkeestä edes kitaran kieltä. Hintojen kysely on köyhien huvia, jos tarvitsee kysyä ei ole varaa. Vai? Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry |
Veikkaan sitä veskulla sijaitsevaa lafkaa, mikäli on enää edes pystyssä... Arvaan jotenkin et mitä tässä haetaan... ei sitä enää ole. Oli ihan legendaarinen...kutsuttiin sitä "tyhmän miehen musaliikkeeksi"...Ilkeitä oltiin...Veskun femmatoria vastapäätä oli useita vuosia. Äijä myi kyllä välillä aika halvalla. ja lainasikin joskus pa:ta. et tavallaan ihan nasta liike, vaikka businesstajua ei ollut kyllä ukolla yhtään, eikä tainnut musiikista tai soittimista tajuta mitään. |
Karlsson 26.04.2006 20:57:08 | |
---|
Arvaan jotenkin et mitä tässä haetaan... ei sitä enää ole. Oli ihan legendaarinen...kutsuttiin sitä "tyhmän miehen musaliikkeeksi"...Ilkeitä oltiin...Veskun femmatoria vastapäätä oli useita vuosia. Äijä myi kyllä välillä aika halvalla. ja lainasikin joskus pa:ta. et tavallaan ihan nasta liike, vaikka businesstajua ei ollut kyllä ukolla yhtään, eikä tainnut musiikista tai soittimista tajuta mitään. Häsääjä! "I had to. I was drunk." -Vivian |
leka 26.04.2006 21:00:19 (muokattu 26.04.2006 21:03:12) | |
---|
Keskusmusiikki on hyvä ja palveleva kauppa. Tältä kyseiseltä hevoskauppiaalta en osta ikinä mitään. EDIT. Ei kun kyseessä olikin se lähempänä keskustaa oleva putiikki? Siitä voisi ehkä vahingossa jotain ostaakin, mutta siitä toisesta en ikinä. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
leka 26.04.2006 21:01:29 | |
---|
Häsääjä! Soitti aina veljelleen Ouluun, kun ei tiennyt jostain laitteesta (siis lähes joka kerta). JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Karlsson 26.04.2006 21:11:13 | |
---|
Soitti aina veljelleen Ouluun, kun ei tiennyt jostain laitteesta (siis lähes joka kerta). Luukutti pöllittyä kamaa, itty. "Vilipit...vilipittömin..vilipittömin mielin minä...minä..." Paskat. "I had to. I was drunk." -Vivian |
t-termiitti 26.04.2006 22:59:49 | |
---|
mitäpä siinä musiikkiliike turhaan itseään kiusaamaan - tuommoiset asiakkaat ovat kuten mummot pankissa - tuovat vaan kuraa lattialle. Lyhytnäköiset kauppiaat kuolee nopeesti. Kurankantaja mummon poika voi olla yritysjohtaja tai mummo ei vielä luota "näihin pankkeihin" ja riihi on täynnä riihikuivaa. Joo. Aina kannattais vaan palvella hyvin ja olla pienissä asioissa joustava ja odottaa niitä suuria. Tulokset 1 - 4 noin 6 osuman joukosta haulle "meaning of life is 44". (0,40 sekuntia) |
PL 27.04.2006 08:42:06 | |
---|
Käykää lahtelaiset Hirsimersäntiellä niin saatatte saada jopa eriskummallista palvelua. :) |
bluesteel 27.04.2006 08:45:37 (muokattu 27.04.2006 08:45:58) | |
---|
Käytiin tuossa äsken kitaristien kanssa eräässä lahtelaisessa soitinliikkeessä. Vuoropuhelu meni osapuilleen näin: Minä: "Moi, tekisitkö tarjouksen Yamaha P5000S päätevahvistimesta" Myyjä: "Ei saa tarjousta meidän kautta" Minä: "jaa ette edusta sitä merkkiä. Olisiko mitään vastaavaa?" Myyjä: "Enhän minä tiedä millainen laite se on" Minä: *kuvailee kaivattuja ominaisuuksia* Myyjä: "Kuulostaa siltä että olette jo päättäneet mitä haluatte" Minä: "Otetaan kyllä mielellään tarjous vastaavasta toisen merkkisestä laitteesta" Myyjä: "En minä teille mitään tarjousta tee kun olette jo päättäneet mitä haluatte" Minä: *katsoo toista kitaristia epäuskoisena* Myyjä: "Minä en katsos turhaa työtä tee" Minä: "Aha.. Näkemiin.." Harvemmin sitä sanattomaksi menee, mutta tällä kertaa kyllä. Aivan uskomatonta käyttäytymistä myyjältä! Niin, uskomattoman fiksua käytöstä. Yleensä myyjät vaikuttaa aika vähäjärkiseltä porukalta, yritetään vaan koko ajan myydä jotain, vaikkei asiakas selvästi ole edes kiinnostunut. Tuossa on asennetta. |
C 27.04.2006 10:29:17 (muokattu 27.04.2006 10:30:01) | |
---|
Niin, uskomattoman fiksua käytöstä. Yleensä myyjät vaikuttaa aika vähäjärkiseltä porukalta, yritetään vaan koko ajan myydä jotain, vaikkei asiakas selvästi ole edes kiinnostunut. Tuossa on asennetta. Mitä asennetta? Sitäkö, että "älkää toiste tulko tähän kauppaan!"? Se varmaan toimii... E. Kirosana pois Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
Leikari 27.04.2006 12:18:15 | |
---|
Niin, uskomattoman fiksua käytöstä. Yleensä myyjät vaikuttaa aika vähäjärkiseltä porukalta, yritetään vaan koko ajan myydä jotain, vaikkei asiakas selvästi ole edes kiinnostunut. Tuossa on asennetta. Sitähän sanotaan, että asiakas on kuningas. Mielestäni myyjäpuolellakin pitää olla kuitenkin jotain itsekunnioitusta. Kaiken perässä ei tarvitse juosta ja itseään nöyryyttää. Hyvien asiakkaiden kannaltakin tuo on pitkän päälle parasta - molemminpuolinen arvostava suhtautuminen. Niin asiakkaita kuin myyjiä on monenlaisia. On hyvä, että myös myyjä voi valita ketä palvelee ja keskittyä siihen parhaalla taidolla ja energialla. Epäasiallinen käytös, v...lu ja vedätys eivät tietystikään kuulu asiaan kenenkään kanssa eikä kummaltakaan puolelta. Soitetaan jamia! |
t-termiitti 27.04.2006 13:02:24 | |
---|
Sitähän sanotaan, että asiakas on kuningas. Mielestäni myyjäpuolellakin pitää olla kuitenkin jotain itsekunnioitusta. Kaiken perässä ei tarvitse juosta ja itseään nöyryyttää. Hyvien asiakkaiden kannaltakin tuo on pitkän päälle parasta - molemminpuolinen arvostava suhtautuminen. Niin asiakkaita kuin myyjiä on monenlaisia. On hyvä, että myös myyjä voi valita ketä palvelee ja keskittyä siihen parhaalla taidolla ja energialla. Epäasiallinen käytös, v...lu ja vedätys eivät tietystikään kuulu asiaan kenenkään kanssa eikä kummaltakaan puolelta. Eikös se sitten kannata laittaa ikkunaan lappu, jossa lukee isolla, että "JOS ET AIO OSTAA MITÄÄN, NIIN OLE HYVÄ JA ÄLÄKÄ TULE KAUPPAANI" ja vähän pienemmällä tarkennuksia asiaan, mm. siitä, ettei aioi kilpailla hinnoilla eikä palvelulla toisten kauppiaiden kanssa. Sen takiahan ihmiset menee kauppaan, että siellä pääsee heti kokeilemaan tuotetta ja tekemään ostopäätöksiä tai miettimään tulevia ostoksia, jne. ja ennenkaikkea siksi, että sieltä saa palvelua. Jos kauppias luopuu näistä "aseistaan" niin se on jo suuremman luokan idiotismia. Vaikka minun puolesta pitäköön tunkkinsa... :) Tulokset 1 - 4 noin 6 osuman joukosta haulle "meaning of life is 44". (0,40 sekuntia) |