ANtTIKRISTUS 26.04.2006 17:50:08 | |
---|
Tämä on sama jos ehdottaisi Peter Lindgrenin korvaamista Yngwie Malmsteenilla. "Hei, korvataanpa groove ja tunne soittoteknisellä pröystäilyllä ja ylimielisellä asenteella!" Mene pois. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Deino 26.04.2006 17:51:13 | |
---|
Hoglan tilalle! Ei kun, Lopezia ei kyllä kukaan pysty korvaamaan. Niin hienosti ja tyylitajuisesti vetää ainakin Ghost Reveriesillä. Deino vaan |
Coatl 26.04.2006 17:56:38 | |
---|
Mene pois. Mikäli tulkitsit kyynisen kommenttini rivien välistä väärin, sen tarkoitus oli ylistää Lopezia ja Lindgreniä. I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs" |
ANtTIKRISTUS 26.04.2006 17:58:29 | |
---|
Mikäli tulkitsit kyynisen kommenttini rivien välistä väärin, sen tarkoitus oli ylistää Lopezia ja Lindgreniä. Saanko anteeksi? EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Shitmanek 26.04.2006 18:22:26 | |
---|
Jep, toivon sydämestäni etteivät ota Axenrotia rumpaliksi. Raskaammat osuudet nyt jotenkin menivät Tavastialla syksyllä, mutta Damnationin kappaleet ja muut kevyet osat olivat täysin perseestä. Mies ei ilmeisesti tajua, ettei koko saatanan aikaa tarvitse paukuttaa täysillä. Lainaan taas samaa kommenttia, mutta kyllä tuolla dvd:llä Lopezkin vetää välillä aika raskaalla tatsilla noita Damnationin biisejä. Toisaalta dynamiikka on kyllä hallussa, välillä sitten hiplaillaan oikein kunnolla. Onko muuten siinä toisessa setissä triggerit käytössä? Bassarit nimittäin kuulostavat hieman trigatuilta joissain kohdin. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Late_ 26.04.2006 18:42:20 | |
---|
Tämä on sama jos ehdottaisi Peter Lindgrenin korvaamista Yngwie Malmsteenilla. "Hei, korvataanpa groove ja tunne soittoteknisellä pröystäilyllä ja ylimielisellä asenteella!" :) Heh, aivan totta kyllä moinen. Eikä tuo Portnoy muutenkaan mikään progemaailman loistavin rumpali ole. Mistä lie kauheen hypetyksensä saanut. Vaan offtopikkia moinen kyllä on. Ite toivon kyllä että Lopez saa itsensä kasaan ja jatkaa toimintaa entiseen malliin. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Strutsi 26.04.2006 19:09:50 | |
---|
Ite toivon kyllä että Lopez saa itsensä kasaan ja jatkaa toimintaa entiseen malliin. Jep. Hankala kyllä ainakaan kuvitella että Lopez voitaisiin korvata kenelläkään yhtä hyvällä rumpalilla. Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä.
Osta minun Ibanez RG2620!!!! |
gorgonoidi 26.04.2006 19:25:32 | |
---|
Mitäs jos ottaisivat Portnoyn kun hänellä on muutenkin Åkerfeldtin kanssa jotain projektia vireillä? ;) Noh, onneksi tämä vaihtoehto lienee suht epätodennäköinen ja myöskin melko ei-toivottava. Mitä v***a?? Mitäs Åke Portnoyn kanssa puuhaa? |
carnation 26.04.2006 19:29:04 | |
---|
"See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
|
LexaR 26.04.2006 21:07:04 (muokattu 26.04.2006 21:09:51) | |
---|
Ei se Portnoy ny OSIlkaan ravota niin paljoa, toi kyl vaikuttaa tosi lupaavalta projektilta, kolmen mulle todella tärkeen yhtyeen (vaik nyt DT jääny vähemmälle) primus motorit samal lätyl, toivottavasti mukana soundissa on edelleen se PTn ja Opethin "usvasuus" ja melankolisuus. E: hommas viel Gildenlöwin vaik vaan siivoo studiota ni siin alkais avaruus mennä jo kuopalle Ja toivon todellaki et Lopez saa ittensä kasattuu, mahtava rumpali, sopii Opethiin ku rähmä ovenkahvaan (samoin ku kaikki muutki bändin jäsenet, parhaita kokoonpanoja koskaan). You live and you learn. At any rate, you live. |
Strutsi 27.04.2006 15:36:37 | |
---|
On se hienoa musaa... melkein joka biisissä tulee aina mieleen että mistähän helkkarista se keksii näin hienoja juttuja???? Parhautta edustaa minusta eritoten biisit kuten Deliverance, The Baying of the hounds, Demon of the fall, Bleak jne. Deliverancekin on miltei 14-minuuttinen teos mutta mielenkiinto ei lopahda hetkeksikään biisin aikana. Täynnä hienoja riffejä (eritoten 7:38 ja loppuriffit) ym. Perskeles kun haluaisi ylistää mutta kun ei löydä sanoja... Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä.
absentmind 27.04.2006 15:38:37 | |
---|
Jollei Damnationia ja Ghost Reveriesia olisi, sanoisin että Lopez olisi helposti korvattavissa, ei hän mielestäni muilla levyillä mitään kovin omaperäistä vedä (dindindiki-kapinpimppa-komppia lukuun ottamatta) Em. kahdella levyllä Lopez kyllä soittaa tyylillä. Kyllä hänellekin korvaaja tietenkin tarvittaessa löydetään... toivottavasti kuitenkin sellainen herra jolta löytyy tyylitajua ja ennen kaikkea sitä dynamiikkaa mitä etenkin kevyemmissä biiseissä ja osissa tarvitaan. |
Carpenter 29.04.2006 23:47:07 | |
---|
Nyt hommasin jo toisen Opeth-levyni elikkäs Still Lifen. On kyllä perhanan kova orkesteri. MAYH:aan verrattuna tässä on enemmän rauhallisia kohtia ja paremmat bassokuviot. Myös saundit ovat hieman kirkkaammat ja selkeämmät. En ole vielä hirveästi kerennyt levyyn tutustumaan, pari kertaa olen kuunnellut alusta loppuun läpi. Mutta MAYH on jotenkin niin tunnelmallinen, joten on vaikea päättää kumpi näistä levyistä on parempi. Seuraavaksi pitäisi hommata Blackwater Park, mutta Kouvolan Peltirumpuun ei niitä ole tullut, vaikka tilaus on ollut jo jonkun aikaa päällä. Onkohan levystä painos loppu vai mikä on ongelma? Ei viitsisi netistäkään tilata, jos siinä menee kuitenkin todella kauan. |
Exhausted 30.04.2006 10:06:55 | |
---|
Tilasin itse Blackwater Parkin ja Damnationin CDONista muistaakseni joululomalla, ja en vain koskaan saanut niitä. Tilaus on mitätöity. Swampissakaan en ole nähnyt niitä pitkään aikaan. Perkele, ei sitten osteta jos ei myydä! |
gorgonoidi 30.04.2006 12:10:24 | |
---|
Tilasin itse Blackwater Parkin ja Damnationin CDONista muistaakseni joululomalla, ja en vain koskaan saanut niitä. Tilaus on mitätöity. Swampissakaan en ole nähnyt niitä pitkään aikaan. Perkele, ei sitten osteta jos ei myydä! Toi on tosi perseestä jos levyt ei tule. Niistä levyistä vielä että Still Lifeä, MAYH, BWP ja Ghost Reveriesiä on erittäin vaikea vertailla koska kaikki ne ovat täydellisiä levyjä. Erityylisiä, mutta kaikki yhtä hyviä. Myös Damnation ja Deliverance ovat toimivia levyjä, mutta kaksi ensimmäistä levyä eivät ole vielä niin toimivia kokonaisuuksia kuin myöhemmät. |
ps3t 30.04.2006 13:02:34 | |
---|
Tilasin itse Blackwater Parkin ja Damnationin CDONista muistaakseni joululomalla, ja en vain koskaan saanut niitä. Tilaus on mitätöity. Swampissakaan en ole nähnyt niitä pitkään aikaan. Perkele, ei sitten osteta jos ei myydä! Mullakin on BWP nyt toista kertaa tilauksessa cdonilta. Viime kerralla sain alennuskoodin hyvitykseksi. Saas nähdä miten tällä kertaa. Teknisyys on perseestä. |
hirvma-6 30.04.2006 13:28:18 | |
---|
Mullakin on BWP nyt toista kertaa tilauksessa cdonilta. Viime kerralla sain alennuskoodin hyvitykseksi. Saas nähdä miten tällä kertaa. Mulla oli myös kyseinen levy CDON:sta tilauksessa ehkä puoli vuotta, eikä tullut senkään jälkeen. Helpommalla pääsee kun käy suoraan levykaupasta hakemassa. Kyllä pitäis löytyä. Itse kävin Keltaisesta Jäänsärkijästä. |
Deino 30.04.2006 13:31:41 | |
---|
Mulla oli myös kyseinen levy CDON:sta tilauksessa ehkä puoli vuotta, eikä tullut senkään jälkeen. http://www.levykauppax.fi/ Levy tulee postilaatikkoon seuraavana päivänä, jos tilaat ennen kello 16:00 Deino vaan |
Strutsi 30.04.2006 14:26:31 | |
---|
Blackwater park on kyllä opethin hienoimpia levyjä. Varsin mahtava elämys kun kuuntelee pimeässä huoneessa rauhassa, sängyllä maaten, silmät kiinni... huu!! Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä.