etnopoju 26.04.2006 18:22:24 | |
---|
King Crimson on todellakin hieno yhtye, joka muuttaa soundiaan ja ilmaisumuotoaan, mutta silti säilyttää musiikissaan saman ydinajatuksen. itse asiassa mulla oli vähän aikaa crimsonin 'power to believe' ja mun mielestä se oli paras niiden levy, jota olen kuullut (red mukaan lukien). siellä oli kamaa, joka oikeasti toimi mulle, mut myin sen silti pois, kun ei sitä tullut varsinaisesti koskaan laitettua soimaan. |
Aerodactev 26.04.2006 18:23:29 (muokattu 27.04.2006 18:47:29) | |
---|
Long = progressive = good
Kp: P F |
Umm, sitähän on tehty tällä saralla jo iät ja ajat. Nuo samplet kuulosti oikeastaan miltä tahansa jumittelubändiltä Amon Düülistä uudempiin yhtyeisiin. juu totta kyllä, mutta tulokset ei oo tehny muhun oikein vaikutusta. varsinkaan se kamala "intia fiilistely" - plääh. EDIT: onko suosituksia mistä levystä aloittaa magmaan tutustuminen? |
Aerodactev 26.04.2006 18:43:39 (muokattu 27.04.2006 18:30:45) | |
---|
Long = progressive = good
Kp: P F |
aksiom 26.04.2006 18:44:59 | |
---|
EDIT: onko suosituksia mistä levystä aloittaa magmaan tutustuminen? Yllä linkitettyä progarchivesia parempaa vastausta ei voi oikein antaa. Katso kohta "MAGMA Key Studio Albums", ja lue mitä muut sanovat lätyistä. Oma suosikkini on Üdü Wüdü. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Oink_Blues 26.04.2006 18:49:18 | |
---|
No dream theaterin on nyt tällä hetkellä parhaimmillaan. HEVILLÄ EMME HÄVIÄ! |
Teijo K. 26.04.2006 18:58:05 | |
---|
yhy yhy. kumpiko sua enemmän häiritsee se, että mä puhuin ehkä hieman ohi aiheesta - johon tietenkään kukaan muu ei ole tällä foorumilla koskaan syyllistynyt - vai se, että mä olen ehkä oikeassa? tietääkseni suomi on yhä maa, jossa sana on vapaa. mistä lähtien rock- muusikoista on tullut tällaisia nynnyjä? Suomi on vapaa maa joo, kaikki on vapaita tekemään kaikkea. Paitsi tietty progesta tykkäävät ei tietenkään ole vapaita kaikessa rauhassa vaihtamaan ajatuksia keskenään. No trollaa sää vaan rauhassa, siihen sulla on täysi oikeus, mää meen vaikka tonne niin oon poissa tieltä. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |
etnopoju 26.04.2006 19:00:18 | |
---|
Suomi on vapaa maa joo, kaikki on vapaita tekemään kaikkea. Paitsi tietty progesta tykkäävät ei tietenkään ole vapaita kaikessa rauhassa vaihtamaan ajatuksia keskenään. mä en ole kieltänyt teitä tekemästä yhtään mitään. musta on hienoa, jos te saatte jotain progesta irti, mut mä en. mä en myöskään pidä maksalaatikosta. hui kamalaa. |
Teijo K. 26.04.2006 19:01:03 | |
---|
mä en ole kieltänyt teitä tekemästä yhtään mitään. musta on hienoa, jos te saatte jotain progesta irti, mut mä en. mä en myöskään pidä maksalaatikosta. hui kamalaa. Kai sä muistat aina kaupassa kertoa niille myyjille miten pahaa se maksalaatikko oikein on? Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth. |
etnopoju 26.04.2006 19:05:32 | |
---|
Kai sä muistat aina kaupassa kertoa niille myyjille miten pahaa se maksalaatikko oikein on? en, koska ne ei kysy enkä mä osta maksalaatikkoa enkä mä osta myöskään progea. tämä on julkinen keskustelufoorumi, jossa käydään keskustelua eri asioista, kristus sentään. mitä sä oikein odotit? jos sua häiritsee muiden mielipiteet noin paljon, niin sun ei kannata lukea näitä enkä sano tätä pahalla. just tätä varten mä olen ehdottanut tänne muuten irc:stä tuttua ignore- list toimintoa. ei menny läpi, vaan mä olin "elitisti kusipää". kuten bart sanoi yhdessä simpsonien jaksossa: "damn if you do damn if you don't" |
Karlsson 26.04.2006 19:07:20 | |
---|
en, koska ne ei kysy enkä mä osta maksalaatikkoa enkä mä osta myöskään progea. tämä on julkinen keskustelufoorumi, jossa käydään keskustelua eri asioista, kristus sentään. mitä sä oikein odotit? jos sua häiritsee muiden mielipiteet noin paljon, niin sun ei kannata lukea näitä enkä sano tätä pahalla. just tätä varten mä olen ehdottanut tänne muuten irc:stä tuttua ignore- list toimintoa. ei menny läpi, vaan mä olin "elitisti kusipää". kuten bart sanoi yhdessä simpsonien jaksossa: "damn if you do damn if you don't" Uh, marttyyri. Mistä näitä aina riittää? "I had to. I was drunk." -Vivian |
etnopoju 26.04.2006 19:11:09 (muokattu 26.04.2006 19:13:23) | |
---|
Uh, marttyyri. Mistä näitä aina riittää? no, mikä sun ongelmas sitten on? osoita missä kohti mun logiikka pettää: - tämä on julkinen keskustelufoorumi, jossa käydään julkista keskustelua - se tarkoittaa sitä, että on hyvin todennäköistä, että monet mielipiteet ei vastaa omia aivan kuten esim. sanomalehtien mielipide- palstoilla - mä sanoin mielipiteeni, joka meni ehkä _hieman_ ohi aiheesta, jossa ei sinällään ole mitään erikoista tällä foorumilla - mä en pyytänyt ketään tekemään yhtään mitään - ja silti nyt mua pyydetään pitämään turpani kiinni niin, miten mä siis olen "väärässä"? EDIT: mä ajattelin tekeväni kavereille, kuten arva palveluksen, jottei niiden tarvitsisi lukea mun postauksia pyytämällä ignore- listaa tänne. ne, joita mun jutut häiritsee vois sit laittaa mut sinne listalle ihan rauhassa. eikö se tee minusta itse asiassa aika reilun kaverin? |
Karlsson 26.04.2006 19:15:21 | |
---|
no, mikä sun ongelmas sitten on? Ei mulla ole ongelmaa. Sulla ilmeisesti jatkuvasta kitinästä päätellen on. osoita missä kohti mun logiikka pettää: - tämä on julkinen keskustelufoorumi, jossa käydään julkista keskustelua - se tarkoittaa sitä, että on hyvin todennäköistä, että monet mielipiteet ei vastaa omia aivan kuten esim. sanomalehtien mielipide- palstoilla - mä sanoin mielipiteeni, joka meni ehkä _hieman_ ohi aiheesta, jossa ei sinällään ole mitään erikoista tällä foorumilla - mä en pyytänyt ketään tekemään yhtään mitään - ja silti nyt mua pyydetään pitämään turpani kiinni Minkä takia mun pitäisi osoittaa mitään, miten tämä yhtäkkiä pyörii niin paljon sun napas ympärillä? Syytät juuri muita siitä mihin itsekkin syyllistyt. Anna vaan olla muilla eriavät mielipiteet, ei sun tarvitse olla aina oikeassa. niin, miten mä siis olen "väärässä"? Ei muute kiinnosta vi**uakaan. "I had to. I was drunk." -Vivian |
etnopoju 26.04.2006 19:19:25 (muokattu 26.04.2006 19:20:21) | |
---|
Minkä takia mun pitäisi osoittaa mitään, miten tämä yhtäkkiä pyörii niin paljon sun napas ympärillä? Syytät juuri muita siitä mihin itsekkin syyllistyt. Anna vaan olla muilla eriavät mielipiteet, ei sun tarvitse olla aina oikeassa. koita pliiiis lukea mitä mä sanon. mä annan kyllä MUIDEN pitää mielipiteensä ja lörpöttää asioista, mutta mun pitäisi pitää jostakin syystä turpani kiinni. mä nostin tämän asian esille, koska musta tämä osoittaa ihmisten loogisessa ajattelussa vakavia puutteita ja sitä kautta myös keskustelun mielekkyydessä. mitä järkeä on keskustella asioista, joista kaikki on vain samaa mieltä? eikö se ole koko jutun juju, että omat mielipiteet haastetaan. mä ainakin pidän jos joku osoittaa mun olevan väärässä ja myönnän olevani väärässä, jos olen. mun mielestä on myös väärin, että mua yhtäkkiä pidetään "kitisevänä kusipäänä", vaikka mun mielestä asia on juuri päinvastoin. |
Karlsson 26.04.2006 19:24:18 | |
---|
koita pliiiis lukea mitä mä sanon. Kyllä luen. mä annan kyllä MUIDEN pitää mielipiteensä ja lörpöttää asioista, mutta mun pitäisi pitää jostakin syystä turpani kiinni. Niinjust. Ei yhtään marttyyri-meininkiä, tosiaan. mä nostin tämän asian esille, koska musta tämä osoittaa ihmisten loogisessa ajattelussa vakavia puutteita ja sitä kautta myös keskustelun mielekkyydessä. Eli ihmisillä on jo ajattelukin ihan väärää, sulla sentään siis järjenvalo loistaa kirkkaana? mitä järkeä on keskustella asioista, joista kaikki on vain samaa mieltä? eikö se ole koko jutun juju, että omat mielipiteet haastetaan. mä ainakin pidän jos joku osoittaa mun olevan väärässä ja myönnän olevani väärässä, jos olen. Eli väännettävä asiasta kuin asiasta väkisin. Joo-o. "I had to. I was drunk." -Vivian |
Karlsson 26.04.2006 19:25:19 | |
---|
mun mielestä on myös väärin, että mua yhtäkkiä pidetään "kitisevänä kusipäänä", vaikka mun mielestä asia on juuri päinvastoin. Valitettavasti muut määrittelevät kuka on kitisevä kusipää ja kuka ei. Sun mielipiteellä itsestäsi ei ole juurikaan painoarvoa. "I had to. I was drunk." -Vivian |
etnopoju 26.04.2006 19:38:00 | |
---|
Niinjust. Ei yhtään marttyyri-meininkiä, tosiaan. vedä jo se pää ulos perseestäs ja opettele lukemaan. mä sanon mitä mä ajattelen ilman mitään ylimääräistä "tunnetta". mä kirjoitan niinkuin asia mielestäni on. Eli ihmisillä on jo ajattelukin ihan väärää, sulla sentään siis järjenvalo loistaa kirkkaana? LUE - MITÄ - MÄ - JUST - SANOIN. Valitettavasti muut määrittelevät kuka on kitisevä kusipää ja kuka ei. Sun mielipiteellä itsestäsi ei ole juurikaan painoarvoa. onko tämä jotain kieroa kepulaislogiikkaa? aivan eikä tässä tapauksessa ole mitään syytä miksi mä olisin kusipää. jätkät vaan päättä yhtäkkiä, koska mä sanon jotain mistä muut ei ole samaa mieltä. jäbäkin änkää tähän keskusteluun lukematta aiempia kirjoituksia väittäen vastoin kaikkia logiikan järjen sääntöjä mua kusipääksi. mun mielestä se = kusipäisyyttä, jos mikä |
Karlsson 26.04.2006 19:42:00 | |
---|
vedä jo se pää ulos perseestäs ja opettele lukemaan. mä sanon mitä mä ajattelen ilman mitään ylimääräistä "tunnetta". mä kirjoitan niinkuin asia mielestäni on. LUE - MITÄ - MÄ - JUST - SANOIN.
onko tämä jotain kieroa kepulaislogiikkaa? aivan eikä tässä tapauksessa ole mitään syytä miksi mä olisin kusipää. jätkät vaan päättä yhtäkkiä, koska mä sanon jotain mistä muut ei ole samaa mieltä. jäbäkin änkää tähän keskusteluun lukematta aiempia kirjoituksia väittäen vastoin kaikkia logiikan järjen sääntöjä mua kusipääksi. mun mielestä se = kusipäisyyttä, jos mikä Eiköhän tämä postauksesi puhu puolestaan. "I had to. I was drunk." -Vivian |
cortti 26.04.2006 20:05:43 (muokattu 26.04.2006 20:06:26) | |
---|
Noniin lopetetaan nyt riitely. Etnopoju voisi olla kirjoittamatta, tuli jo selväksi näkemyksesi ja nyt haluat nähtävästi haastaa vain riitaa. Saatais keskustelu taas raiteilleen, meni ihan paskaks nytte. |
ICE 26.04.2006 20:19:48 (muokattu 26.04.2006 20:22:07) | |
---|
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko. |