Aihe: Pahoja paikkoja.
1 2
paice60
25.04.2006 20:39:18
Tuli tuossa mieleeni sellainen tapaus kun oltiin keikalla Keurusselällä ja porukkaa oli paljon ja hyvä meininki. Soitettiin Tammerkoski-humppaa ja yht`äkkiä kuului kauhea pamaus ja huomattiin että sellainen vanhempi mies oli kaatunut lattialle. Se pamaus tuli siitä kun hän löi päänsä lattiaan. Mies ei liikkunut eikä hengittänyt ja yksi tarjoilijoista alkoi antamaan tekohengitystä. Ambulanssi tuli kohtapuoliin paikalle ja vei miehen pois. Me pidettiin taukoa vähän aikaa ja annettiin tilanteen rauhoittua ja sitten alettiin. Eka biisi lähti: Jätit minut sateeseen alle ..jne.Tullessamme chorukseen kaikki katsoi toisiinsa ja huomattiin että voi helvetti, tää biisi on Mikä sulle oikein tuli. Ei siinä kohta sitä oikein voinut lopettaakaan. Sitä kappaleen nimeä ei siinä vaan tullut ajatelleeksi, ennenkuin oli liian myöhäistä. Myöhemmin kuulimme että mies oli kuollut sairaalassa, suu täynnä nitroja. PS. Saman biisin aikana on kuollut myöhemmin yhteensä kolme ihmistä, että aika karu meininki.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
R.Syke
25.04.2006 20:52:50
Te olette kuoleman lähettiläitä. Huh. Jo Nostradamus aikanaan ennusti, että tämä jumalaton meno ei tiedä hyvää...
DVD
25.04.2006 20:54:43
Te olette kuoleman lähettiläitä. Huh. Jo Nostradamus aikanaan ennusti, että tämä jumalaton meno ei tiedä hyvää...

Ei Nostradamuskaan voinut ennustaa että tulee olemaan näin jumalaton määrä hunppamuusikoita suomessa.
paice60
25.04.2006 20:59:32

No ei me tahallaan, ihan vahingossa vaan.
R.Syke
25.04.2006 21:01:44 (muokattu 25.04.2006 21:05:31)

Mutta on tuo nyt, jos puukolla on rummun kanttiin vedetty jo neljä viivaa...

Ja vielä saman kappaleen aikana.

Mutta kuuluhan kova pamaus tuolta Espoostakin käsin. Ja tutun sukulaiselta seinä kaatu päälle.

Muuten, tää ruumiinkeräyshommahan on joskus aiemminkin ollut tarkastelussa.
faith
25.04.2006 21:04:04
Kahesti oon ollu näkemässä ku finlandia-hymnin aikana joku on saanu sydänkohtauksen. Toisella kertaa kävi huonosti, toisella kertaa selvittiin säikähyksellä. Molemmilla kerroilla olin siellä tilaisuudessa soittajana, mutta en soittanu kyseistä kappaletta. Karua.. näkee mitä tapahtuu mutta ei voi syöksyä keskeltä orkesteria auttamaan (eikä kyllä osais varmaan mitään tehäkkään). Onneksi on heti nähny ku ympärillä olevat on menny auttamaan.
"sähän varsinainen paavoväyrynen olet!" -steelysam
paice60
25.04.2006 21:06:53
Mutta on tuo nyt, jos puukolla on rummun kanttiin vedetty jo neljä viivaa...

Ja vielä saman kappaleen aikana.

Niin siis tietenkin eri päivinä. Mutta toi rummun kanttiin viiva oli hyvä. Täytyypä muistaa tulevaisuudessa, onko sitä?
Ukko
25.04.2006 21:23:40

Onko luku 666 mahd. tuttu ?
jon lord
25.04.2006 21:32:09
Imatralla oltiin keikalla Mantereen Eekin kanssa ja Kalborrek shown aikana yksi mies kaatui kesken vauhdikkaan rokin. Eeki lopetti vähäksi aikaa kunnes mies kannettiin respaan ja ambulanssi nouti pois. En tiedä miten kävi. Maestrossa aikoinaan Tony Montanan kanssa keikalla ollessamme eräs kaveri tuupertui kesken biisin lattialle. Kyllä sekin siitä lähti paareilla pois. Muutamia tapauksia on ollut uran aikana näitä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
R.Syke
25.04.2006 21:37:11 (muokattu 25.04.2006 21:38:01)
Kyllähän noihin on eri paikoissa törmännyt.

Sodan aikana taas miehet kaatuivat rintamalla ja naiset kotirintamalla.

Näihin sairauskohtauksiinkin alkaa suhtautua vain liian kyynisesti, kuten joku tuolla jossain aiemmin totesi.

Terve ja kilpailukykyinen jatkakoon tanssia...
IMPPO
25.04.2006 21:40:55
PS. Saman biisin aikana on kuollut myöhemmin yhteensä kolme ihmistä, että aika karu meininki.

Vai niin!
Mongolooliainen kurkkulaulu ja didjeridun soittaminen on ok!
baron
25.04.2006 21:50:34 (muokattu 25.04.2006 21:51:48)

Muuten, tää ruumiinkeräyshommahan on joskus aiemminkin ollut tarkastelussa.

Onhan ja mähän sain todella toisinajattelijana kuonooni, kun olin sitä mieltä että ihmisen kuuluisi kuolla hymy huulillaan ja enemmistö oli sitä mieltä, että kuuluu saada syntisestä elämästään ansionsa mukaan, riutua syöpäkivuissa letkuissa kaikkien unohtamana ja maksaa kärsimyksillään kaikki vähäiset ilonsa mitä elämän aikana on ollut.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
25.04.2006 21:55:35
Jaha, että tämmöset fiivikset täällä..
DVD
25.04.2006 21:56:20
Jaha, että tämmöset fiivikset täällä..

Joo, menee kuolemanvakavaks...
jjylli
25.04.2006 22:59:14
kerran kolmiodraaman seurauksena eräs naishenkilö esitti tyytymättömyytensä äänimiehellemme kaatamalla täyden oluttuopin miksaustiskiin, joka oli tietysti pändin eikä miksaajan omaisuutta. oli sen verran paha paikka, että jäi se biisi kesken..
Timi
26.04.2006 10:01:05
Pojat!Täytyy olla varovainen ei saa soittaa kohti!
Kylmän viileesti!
DVD
26.04.2006 11:52:22
Pojat!Täytyy olla varovainen ei saa soittaa kohti!

Eikä täydeltä laidalta hunppaa!
baron
26.04.2006 15:38:18

Ainakin niitä tempoja kannattais ehkä vähän tarkistaa.

Mä otin kerran (tai oon mä ottanut monta kertaa) mun bändin vakavaan puhutteluun:
Soitettiin jotain vauhdikasta rokkia ja jengi hyppi hulluna.
Solistit keksi, että pitkitetään kappaletta kun jengi näyttää tykkäävän.
Mä olin kuitenkin huomannut sellaisen lihavan johtajan näköisen joka aluksi hyppi hurjana sellaisen söpön sihteerin näköisen kanssa , mutta kappaleen kestäessä oli jalka alkanut painaa, naama punottaa ja hengitys puuskuttaa.
Mä yritin lyödä kappaletta poikki, että ei jouduttaisi elvytyshommiin, mutta nää hullut vaan jatkoi.
Kun lopulta sain kappaleen päättymään, hyvä että herra jaksoi pöytäänsä kävellä.

Mä ilmoitin "kovalla äänellä" (en stagella, bäkkärillä) että tulevaisuudessa soitetaan tällaisessa tapauksessa toinen (ja kolmas ja neljäs tarpeen mukaan) samanlainen piisi heti perään, mutta tarjotaan kunniallinen perääntymistie niille, joiden kunto ei kestä elvytystapausten ennalta ehkäisemiseksi.
My name is Baron, Sir Baron.
paice60
26.04.2006 15:42:24
Mä otin kerran (tai oon mä ottanut monta kertaa) mun bändin vakavaan puhutteluun:
Soitettiin jotain vauhdikasta rokkia ja jengi hyppi hulluna.
Solistit keksi, että pitkitetään kappaletta kun jengi näyttää tykkäävän.
Mä olin kuitenkin huomannut sellaisen lihavan johtajan näköisen joka aluksi hyppi hurjana sellaisen söpön sihteerin näköisen kanssa , mutta kappaleen kestäessä oli jalka alkanut painaa, naama punottaa ja hengitys puuskuttaa.
Mä yritin lyödä kappaletta poikki, että ei jouduttaisi elvytyshommiin, mutta nää hullut vaan jatkoi.
Kun lopulta sain kappaleen päättymään, hyvä että herra jaksoi pöytäänsä kävellä.

Mä ilmoitin "kovalla äänellä" (en stagella, bäkkärillä) että tulevaisuudessa soitetaan tällaisessa tapauksessa toinen (ja kolmas ja neljäs tarpeen mukaan) samanlainen piisi heti perään, mutta tarjotaan kunniallinen perääntymistie niille, joiden kunto ei kestä elvytystapausten ennalta ehkäisemiseksi.

Hyvä että otat huomioon yhteiskunnan hyvinvoinnin. Siinä tosiaan kannattaa vähän kattella ympärilleen että millasta porukkaa lattialla on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)