mullet3000 26.04.2006 12:10:00 | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
apua-mies 26.04.2006 12:18:13 | |
---|
tattista vaan mutta alkaa näitä peppers ketjuja olla jo aika lailla. |
Brian May jr. 26.04.2006 12:23:25 | |
---|
Kuuntelin pari pätkää, myöhemmin lisää, mutta ihan timmin kuuloista minusta. Vettä! |
etnopoju 26.04.2006 12:23:25 | |
---|
RHCP:n pitäisi tajuta lopettaa toolin, audioslaven ja muun roskan ohella. |
Mule 26.04.2006 12:33:12 | |
---|
Provot sikseen, plussaa takatukalle! + äh. |
etnopoju 26.04.2006 12:37:29 | |
---|
Provot sikseen, plussaa takatukalle! + jos viittaat tuohon minun viestiini, niin se ei ollut provo. maailmassa on jo aivan riittämiin kaikenlaista jätettä; orgaanista, kemiallista, talousjätettä ja äänijätettä. mun mielestä keskinkertainen banaali roska on vain äänijätettä ja me ei tarvita sitä enää yhtään lisää, joten jätkien pitäisi tajuta joko tehdä jotain, jolla on oikeasti jotain väliä - joka liikuttaa ihmisiä tai tekee niillä ylipäätään _jotain_ - tai jäädä treenikselle runkkaamaan. |
Heavy Metal Machine 26.04.2006 12:47:55 | |
---|
Etno taas napsinut känkkäränkkäpastilleja ihan selkeesti HELSINGIN JOKERIT 1967 |
mullet3000 26.04.2006 13:06:00 | |
---|
Provot sikseen, plussaa takatukalle! + Hip hurraa! Elämäni ensimmäinen plussa. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
etnopoju 26.04.2006 13:10:06 | |
---|
Etno taas napsinut känkkäränkkäpastilleja ihan selkeesti en. mä en vaan pidä itseäni puudutettuna tusina paskalla, kuten useimmat. |
en. mä en vaan pidä itseäni puudutettuna tusina paskalla, kuten useimmat. Eihän sun ole mikään pakko ole kuunnella tai ostaa RHCP:tä, Audioslavea tai Toolia? Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Juhani 26.04.2006 13:34:25 | |
---|
Sen voi tarkistaa näistä: Mahtavaa menoa! Kiitos näistä. Tulee tosi festari ja kesäfiilis. RHCP ja Tool ei saa missään nimessä lopettaa! Jos ne lopettaa niin alkaa olla jo aika p*rkeleen synkkää. Onneksi maailmassa on näin loistavia bändejä. |
carnation 26.04.2006 14:01:50 | |
---|
mun mielestä keskinkertainen banaali roska on vain äänijätettä ja me ei tarvita sitä enää yhtään lisää, joten jätkien pitäisi tajuta joko tehdä jotain, jolla on oikeasti jotain väliä - joka liikuttaa ihmisiä tai tekee niillä ylipäätään _jotain_ - tai jäädä treenikselle runkkaamaan. Oletko ajatellut, että jossain on joku ihminen joka oikeasti liikuttuu Audioslaven, Toolin tai RHCP:n musiikista? No niin, eipä ruokita trollia tämän enempää. "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
ruuvimeisseli 26.04.2006 14:42:06 (muokattu 26.04.2006 14:42:20) | |
---|
en. mä en vaan pidä itseäni puudutettuna tusina paskalla, kuten useimmat. Valitettavasti RHCP ei ole niin mainstream kuin luulet. Sori :/ |
Coatl 26.04.2006 14:47:00 | |
---|
Mites noista tiedostoista sais otteen että pystyis koneelle tallettamaan? En vain osaa I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs" |
fifehole 26.04.2006 14:51:07 | |
---|
jos viittaat tuohon minun viestiini, niin se ei ollut provo. maailmassa on jo aivan riittämiin kaikenlaista jätettä; orgaanista, kemiallista, talousjätettä ja äänijätettä. mun mielestä keskinkertainen banaali roska on vain äänijätettä ja me ei tarvita sitä enää yhtään lisää, joten jätkien pitäisi tajuta joko tehdä jotain, jolla on oikeasti jotain väliä - joka liikuttaa ihmisiä tai tekee niillä ylipäätään _jotain_ - tai jäädä treenikselle runkkaamaan. On tainnu nasu ajaa koko talven ilman kypärää ja pipoa Solifer Suzukilla kun tulee tollasta tuubaa... Kerrohan nyt suuressa viisaudessasi mikä on sitä oikeaa musiikkia jolla on oikeasti merkitystä ihmisille?? Head for an eye |
carnation 26.04.2006 14:56:25 | |
---|
Kerrohan nyt suuressa viisaudessasi mikä on sitä oikeaa musiikkia jolla on oikeasti merkitystä ihmisille?? Vastaan etnopojun puolesta: Stravinsky, Killing Joke ja vanha Soundgarden. "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
mullet3000 26.04.2006 15:00:19 | |
---|
Mites noista tiedostoista sais otteen että pystyis koneelle tallettamaan? En vain osaa Jos käytät IE niin ne löytyy kuuntelun (latauksen) jälkeen sun Temporary Internet Files kansiosta. Eli ylävalikosta tools (en tiedä mitä lukee jos on suomen kielinen IE) -> internet options -> sit aukee ikkuna mistä valitset Temporary Internet Files kohdalta Settings -> valitset View Files. Näin pääset käsiks väliaikais netti fileisiin. Jos joku tietää helpomman tavan niin... "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
muulipetteri 26.04.2006 15:02:55 | |
---|
Vastaan etnopojun puolesta: Stravinsky, Killing Joke ja vanha Soundgarden. Hohoh, pariin kertaan kuultu joo... Mut asiaan, aika hyvältä näytti, letkeetä menoo. Yks harvoista tollasista"vanhoista"bändeistä, jotka vielä pystyy tekemäään elivoimasta musaa(Toolin ohella). |
C 26.04.2006 16:14:35 (muokattu 26.04.2006 16:15:17) | |
---|
ei mitään Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
-Mickill- 26.04.2006 17:07:35 | |
---|
Ei meikä saa noita ainakaan toimimaan, ois kyl kiva tsekata minkälaisia nuo uudet biisit on.. There's nothing left to say but fuck you anyway. |