Aihe: Polarin mainoksen biisi?
1
Intohimo
18.09.2003 23:25:19

Mikä biisi on kyseessä Polarin mainoksessa jossa joku
nainen laulaa kansanlaulutyyppisesti kyseisessä mainoksessa? Mainos on näkynyt myös elokuvateattereissa.
paavi
19.09.2003 08:32:03
"minä kun en taivu koskaan"

Juu en tiedä biisin nimeä tai esittäjää, mutta hyvä se on! :)
Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi.
Mage
19.09.2003 11:25:48
Kaveri selvitteli asiaa Valiolta ja kyseessä on mainokseen tehty biisi
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Intohimo
22.09.2003 14:44:15

"minä kun en taivu koskaan"

Juu en tiedä biisin nimeä tai esittäjää, mutta hyvä se on! :)

Niin minunkin mielestäni! aivan loistava!
Thomy
24.09.2003 19:07:27
Hei !

Jos en aivan väärin muista, niin kappaleen on säveltänyt Leri Leskinen ja laulaja on kansanmusiikin alalla maineikas Anna-Kaisa Liedes. Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...
Mage
25.09.2003 16:46:36
Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...

Yeah

Ällöttää kun Hyundai mainoksessa käytetään Will the circle be unbroken biisiä. Carter familyn originaali kun kertoo äidin hautajaisista. Laittaisivat siihen mainokseen seuraavankin säkeistön:

"Oh, I followed close behind her
Tried to hold up and be brave
But I could not hide my sorrow
When they laid her in the grave"
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
ML
26.09.2003 06:55:54
Mutta osaisiko joku kertoa aihetta sivuten, että mikä biisi löytyy Silja Linen mainoksesta, jossa on ne lokit? Emäntä diggailee, niin voisi yrittää haalia kyseisen tuotteen...
Intohimo
26.09.2003 10:44:42

Kieltämättä on kiva kuulla mainoksissakin joskus hyvin tehtyä ja sävellettyä originaalikamaa jostain megahiteistä pöllittyjen soundalike-versioiden sijaan...

Kiitos tiedosta. Olen samaa mieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)