MetalliHippi 20.09.2003 21:13:36 | |
---|
Taidan minäkin sitten kehdata heittää ekan suomenkielisen sanoitukseni kaikkien ihmeteltäväksi, ekat kerrat kun tuntuvat olevan muotia vähän joka taholla. Luotan teihin, vaikka Ristilauluni jäikin suurimmalta osin kommentoimatta.. (wink wink.) Älkääkä herranjumala kysykö kielikuvista tai ideamaailmasta. Minä en muista niistä enää yhtään mitään. Ehkä yritin kieltää ja samalla estää vanhenemista - ikävä kyllä, se ei toiminut.. ------------------------------------------------- Ikuinen Nuori Nyt mä pistän soimaan rokkia Ja alan laulaa mukana Vaikka vihaan moppitukkia Olen nyt itse saatana Tahdon olla niin kuin nuori Jolla on käsissään ruori Purjehdin läpi myrskyjen Vaikka upposin jo eilen Kun tahdon elää uudelleen Teen sen ehdoilla huomisen En koskaan palaa menneeseen Uskokaa pois, mä tiedän sen Silti tahdon olla nuori Vanhuksille suuri huoli Paha, huono roolimalli Murtumaton kivivalli Mutta olen liian vanha Enkä tästä enää nuorru Tämä tokaisu on vinha Mutta en taas siihen sorru Koska tahdon olla nuori Vankkumaton ikivuori Joka ei koskaan unohdu Ja jonka muisto ei haihdu Tahdon olla ikinuori Enkä vanha säkkituoli Joka aikanaan tyhjenee Herneet sisältä ropisee Tiedä se myös sinä, muori Vanhuus on vain salajuoni Totta kai kaikki vanhenee Vain siten muistot paranee ------------------------------------------------- Näyttää muuten tosi tyhmältä tekstiltä. Ristilaulu! Kai sinulla on oikeasti parempaakin tekemistä kuin tihrustella tätä tyhjänpäiväistä tekstiä? Puhumattakaan siitä, että edes viitsit lukea kirjoituksiani! |
PuNkKi 22.09.2003 02:47:53 | |
---|
hmm, mitähän tuosta osaisi sanoa... vaikutti ihan hyvältä noin pikaisesti luettuna. mutta mielestäni siitä jäi silti se jokin puuttumaan. en sitten tiedä mikä.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Definhel 22.09.2003 17:54:47 | |
---|
Ensimmäinen säkeistö on kiva. Tässä ehdotukseni: 4,0 minuuttia armotonta tiluttelua 2,0 minuuttia Ensimmäinen säkeistö äärettömän hitaasti 0,5 minuuttia sekavaa mölinää 5,0 minuutin bassosoolo 1,5 minuuttia pari tunnettua riffiä 3,0 minuuttia tiluttelua 0,2 minuuttia fade out 1,672 sekunttia "fuck you" ------- + n. 16min 30s Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |
Ensimmäinen säkeistö on kiva. Tässä ehdotukseni: 4,0 minuuttia armotonta tiluttelua 2,0 minuuttia Ensimmäinen säkeistö äärettömän hitaasti 0,5 minuuttia sekavaa mölinää 5,0 minuutin bassosoolo 1,5 minuuttia pari tunnettua riffiä 3,0 minuuttia tiluttelua 0,2 minuuttia fade out 1,672 sekunttia "fuck you" ------- + n. 16min 30s HoHo.. :) jo tuli biisille kestoa.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
MetalliHippi 23.09.2003 09:05:16 | |
---|
HoHo.. :) jo tuli biisille kestoa.. Sen parempi. Jonkinlainen sinkku pitäisi tehdä markkinoille. Kai sinulla on oikeasti parempaakin tekemistä kuin tihrustella tätä tyhjänpäiväistä tekstiä? Puhumattakaan siitä, että edes viitsit lukea kirjoituksiani! |