Aihe: rumimmat tapaukset musiikkimaailmassa
1 2 3 4 58 9 10 11 1214 15 16 17 18
sus
25.04.2006 20:18:41
Oot vaan kateellinen kun sillä on huumeita ja tenniskenttä, joka ei kaverin ulkomuodosta turhan kovassa käytössä varmaankaan ole.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Jormaz
25.04.2006 22:28:59
, joka ei kaverin ulkomuodosta turhan kovassa käytössä varmaankaan ole.

Ynkkä pelaa tennispallotykkiä vastaan drinkkilasi kädessä ja sillä on mailassa röökinpidike.

Ynkällä oli aikoja jolloin se lukittautui kymmeneksi päiväksi himaansa vetämään kokaiinia eikä kukaan uskaltanut mennä sisälle koska sillä oli talo täynnä ladattuja aseita.

Ynkällä on tapana vuokrata Jaguareja ja ajaa ne puuta päin. Tämäkin tositarina.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
lucbass
26.04.2006 14:16:31

Oot vaan kateellinen kun sillä on huumeita ja tenniskenttä.

nojaa mä en kyl nää mitää syytä miks sille pitäs olla kateellinen. :P paitsi et sillä on rahaa.
god hates us all
mettän peikko
26.04.2006 19:29:06
minä itse
north state aika miehen savuke
Jormaz
26.04.2006 23:16:22
nojaa mä en kyl nää mitää syytä miks sille pitäs olla kateellinen. :P paitsi et sillä on rahaa.

Eikun katos tällä foorumillahan on se meininki että aina jos jotain arvostelee niin on vain kateellinen.. Tai jos ei pidä jostain ja ilmaisee sen niin sekin tarkoittaa että on kateellinen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Iscariah
30.04.2006 13:45:25

paitsi että se on parempi kun kukaan mnetin 'skenestä' tulee ikinä olemaan.
lucbass
02.05.2006 16:19:52

paitsi että se on parempi kun kukaan mnetin 'skenestä' tulee ikinä olemaan.

nojaa on se nopee ja hyvä tekniikka mut ei se sit muuta näemmä osaa. kaikki pystyy tollasee jos koko ikänsä tollasta samaa settiä vetää 2-5h päivässä. ynkkä ei pysty olee ees blues soolossa tiluttamatta tai akustisella( http://video.google.com/videoplay?d … &q=yngwie+malmsteen&pl=true ) sillä on selvästi kusi kans noussu aika pahasti päähä. en tykkää. mitä järkeä tilutella sen minkä kerkeää ei välitetä sopiiko se johonki vai ei jne? sillä jätkällä ei oo paskaakaa tyylitajua. sen opetusvideot on leijavidoita. tää on sit mun mielipide en haasta riitaa!
god hates us all
-Cale
02.05.2006 17:35:20
nojaa on se nopee ja hyvä tekniikka mut ei se sit muuta näemmä osaa. kaikki pystyy tollasee jos koko ikänsä tollasta samaa settiä vetää 2-5h päivässä. ynkkä ei pysty olee ees blues soolossa tiluttamatta tai akustisella( http://video.google.com/videoplay?d … &q=yngwie+malmsteen&pl=true ) sillä on selvästi kusi kans noussu aika pahasti päähä. en tykkää. mitä järkeä tilutella sen minkä kerkeää ei välitetä sopiiko se johonki vai ei jne? sillä jätkällä ei oo paskaakaa tyylitajua. sen opetusvideot on leijavidoita. tää on sit mun mielipide en haasta riitaa!

Luulenpa ettei kukaan täältä m.netistäkään tule ikinä saavuttamaan Ynkän tasoa. Ja yleensä kaikki paskat kitaristit vetoavat tuohon että esim. bluesissa ei saisi soittaa ku joku tietty määrä nuotteja ja ne pitäisi soittaa tunteella... Paskanmarjat sanon minä! Ynkältä onnistuu tarvittaessa mikä vaan, mutta mies on kaikesta päätellen tykästynyt tuohon tyyliinsä eikä siinä mitään... Kaikki tyylillään. Täällä m.netissä pyörii vaan niin paljon näitä kateellisia kitaranrääkkääjiä, jotka yrittävät kohottaa itsetuntoansa moittimalla näitä "todellisia" kitarasankareita. Eikä sillä kusen määrällä päässä ole mitään merkitystä jos osaa soittaa tolleen ku Ynkkä. Ynkkä on jo siinä asemassa että hänen ei tarvitse mielistellä saati sitten nuoleskella enää ketään. Ja tämä oli sit mun mielipide enkä haasta riitaa...
salmivaara
02.05.2006 19:45:34

Luulenpa ettei kukaan täältä m.netistäkään tule ikinä saavuttamaan Ynkän tasoa.

Mitä vitun väliä?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Julmettu
02.05.2006 20:09:37
Tuli muuten mieleen, että vaikka Ynkkä aika komea on, ni ei sen soittotaidolla mitään tekemistä tämän topicin kanssa kyllä ole... Nosori.

Niin siis; tuli mieleeni vielä, että lähes kaikki blackmetal-bändit/porukka kuuluu tähän "ruminta maailmassa" joukkoon :D Se vaan on niin kauhean näköstä kun porukalla on vitti 3 metriset piikit ranteissa ja naamassa jotain magic markeria ja äääh....
?D
hullu_ukko
02.05.2006 22:57:41 (muokattu 02.05.2006 22:58:13)
Luulenpa ettei kukaan täältä m.netistäkään tule ikinä saavuttamaan Ynkän tasoa. Ja yleensä kaikki paskat kitaristit vetoavat tuohon että esim. bluesissa ei saisi soittaa ku joku tietty määrä nuotteja ja ne pitäisi soittaa tunteella...

Ei ole suurempaa tarvetta päästä ynkän tasolle. Ja määritteles tuo paska kitaristi.. Kitaristi joka ei vetele 10 minuuttisia tiluinstrumenttaaleita?
Minä en osaa soittaa edes paranoidin sooloa mutta se ei ole syynä sille etten voi sietää ynkän supernopeaa soittoa. Jos vihaisin kaikkia minua parempia soittajia en voisi kuunnella oikeastaan mitään.

Ja edelleen.. miten ynkän soitto liittyy siihen että se on ruma?
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
eetu ilimari
03.05.2006 10:01:31
Mä oon aina ihmetelly miten Ynkällä on niin vitusti muka rahaa? En oo varmaan koskaan kuullut siltä yhtään biisiä eikä kyllä tee mielikään, kuuntelen paljon mielummin vaikka Puhelikoppia.
lucbass
03.05.2006 10:13:52

Ja edelleen.. miten ynkän soitto liittyy siihen että se on ruma?

no se tais kyl tulla iha offtopicina:D
god hates us all
Iscariah
05.05.2006 13:58:12
Luulenpa ettei kukaan täältä m.netistäkään tule ikinä saavuttamaan Ynkän tasoa. Ja yleensä kaikki paskat kitaristit vetoavat tuohon että esim. bluesissa ei saisi soittaa ku joku tietty määrä nuotteja ja ne pitäisi soittaa tunteella... Paskanmarjat sanon minä! Ynkältä onnistuu tarvittaessa mikä vaan, mutta mies on kaikesta päätellen tykästynyt tuohon tyyliinsä eikä siinä mitään... Kaikki tyylillään. Täällä m.netissä pyörii vaan niin paljon näitä kateellisia kitaranrääkkääjiä, jotka yrittävät kohottaa itsetuntoansa moittimalla näitä "todellisia" kitarasankareita. Eikä sillä kusen määrällä päässä ole mitään merkitystä jos osaa soittaa tolleen ku Ynkkä. Ynkkä on jo siinä asemassa että hänen ei tarvitse mielistellä saati sitten nuoleskella enää ketään. Ja tämä oli sit mun mielipide enkä haasta riitaa...

en enempää voisi olla kanssasi samaa mieltä. ota plussa
Iscariah
05.05.2006 14:00:20

vedä ne ynkän lickit perässä ja hauku sitä vasta sitten tyylitajuttomaksi.
vähän respectiä pitäs kyllä löytyä olkoonkin kusipäässä eli ei
pampukarhu
05.05.2006 16:33:25
ynkkäkään ei vedä vertoja näille poikatyttöneideille
http://www.gbfam.com/negative/downloads/images/promo_negative_2.jpg
No hay que pensar en pilotos muertos.
lucbass
05.05.2006 20:49:18 (muokattu 05.05.2006 20:55:14)

vedä ne ynkän lickit perässä ja hauku sitä vasta sitten tyylitajuttomaksi.
vähän respectiä pitäs kyllä löytyä olkoonkin kusipäässä eli ei

nojoo en nyt vielä sellasii pysty mut jos samanlailla pelkästää harjoittelisin niitä nii kyl sen jälkee. mut verrataa tähä jätkää ynkkää http://video.google.com/videoplay?d … 9809645753143891&q=paul+gilbert tää on musikaallisesti parempi ja parempia ja kovempia likkejä vetää ja on nopeempi ku ynkkä ja gilbert sentää osaa vetää paljon muutaki ku samaa tilutusta. ei ala blues soolossa vetää sweappeja ja tappingiä mut sitä en kiellä etteikö se voisi osata muutakin mut se ei tosiaa näytä et osais. mut joo kaikilla on oma mielipide enkä viitsi omaani tämän enempää näyttää. taidan päättää tähän.'

ps: tämänki ynkkä raiskaisi tiluttamalla. http://video.google.com/videoplay?d … 57841187640080358&q=steve+morse
god hates us all
Sarko
06.05.2006 15:07:04
Mutta siitähän emme pääse mihkään että Ynkkä muistuttaa lähinnä pyttipannua.
Stakes are high, but so am i.
-Cale
06.05.2006 15:39:24
Mutta siitähän emme pääse mihkään että Ynkkä muistuttaa lähinnä pyttipannua.

Tolkki on vielä paljon rumempi, ja Gary Moore...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)