Trey 25.04.2006 11:12:28 | |
---|
minkälaisia vehkeitä ovat nämä j&d:t? onko kokemuksia? onko samallaista halppis kamaa ku benttonit vai voiko nää olla ihan ok soittimia? |
Vapour 25.04.2006 11:57:58 | |
---|
J&D:t ovat uittumaisen hyviä hintaisekseen, näin yhtä Teleä ja yhtä Fat Stratia testanneena. Eihän ne nyt tietenkään ihmeellisesti soi, mutta hintaluokkaa kalliimmatkaan ei ole tässä oman kokemukseni mukaan sen parempia. Mikit ja HW on tietenkin Kiinatavaraa, mutta asiansa ajavat peruskäytössä. voisi varmaan sanoa, että jos mojo ja soittimen värinät vatsaa vasten ei ole ns. kynnyskysymyksiä, niin kyllä ainakin noilla kahdella testaamallani voisin itse täyttää strato/tele -osaston tarpeeni. Olivan viimeisteltykin mukavasti ja stratossa oli kiva mattapinta. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
Miikathebest 25.04.2006 14:59:37 | |
---|
Hintaisekseen... testasin sitten lähikaupassa varmaan ylihintaista j&d lespaa, kun ei oikeen vaikuttanut hyvältä. Ei soinut oikeen ja tatsi oli jokseenkin kökkö (ei johtunut pelkästään säädöistä). Hintalapussa luki muistaakseni jotain 3..400€ Hei sinä! |
Mulla on toi tele ja oon kyllä tykännyt kovasti. Mulla on ollut noi tehdaskielet kiinni siinä koko ajan kun se on mulla ollut (vuodenvaihteesta asti) ja varmaan soundi paranee radikaalisti kun laittaa kunnon setin kiinni. Tällä hetkellä alakielet kuulostavat lähinnä kuminauhoilta. Soundi on juuri sellainen kuin mikä telessä pitää ollakin, keskialuepainotteinen soundi, jossa telelle ominaista twangia löytyy. Olen tosin harkinnut tallamikin vaihtamista jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi olen pärjännyt hyvin tuolla alkuperäiselläkin. Omassa telessäni säädöt oli todella hyvät, koska ostin sen Jerry's Musicista, missä Jerry laittoi nauhanpäät kuriin ja kielten korkeuden hyväksi. Mielestäni tuo hakkaa ainakin Squierin halpismallit 10-0 ja hintakin on uskomattoman alhainen. Omastani maksoin 165 euroa ja kitara on kyllä ollut joka sentin arvoinen ja vähän enemmänkin. Omastakuvastani voi kurkata, että miltä J&D:ni näyttää. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Vapour 25.04.2006 16:50:42 (muokattu 25.04.2006 16:51:22) | |
---|
Omastakuvastani voi kurkata, että miltä J&D:ni näyttää. Kah. Juuri tuollaista olen testannut. musicstore.de:n hinta on muuten 122€, jos joku on aikeissa lähteä paikalliseen hintaneuvotteluihin. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut. |
ilopertti 25.04.2006 18:18:59 | |
---|
|
monoculture 29.05.2006 11:22:56 | |
---|
Ehkä tää ei ole tavallisin kitaroiden käyttötapa, mutta mulla ne tuntuvat lentelevän keikoilla aika reilusti, ja tästä päästään aiheeseen nimeltä kestävyys. Ostin j&d:n musari-kopion ja ekalla keikalla sen tippuessa(ei ollut edes voimalla heitetty) stagelle, kaula meni iloisesti poikki satulan kohdalta. Jotain skeida lastu/kovalevyä oli käytetty kaulan rakenteena. Ei siinä voinnut kun nauraa että mistä nää kepit oikein tehdään. |
Aki 29.05.2006 12:57:47 | |
---|
kaula meni iloisesti poikki satulan kohdalta... Ei siinä voinnut kun nauraa että mistä nää kepit oikein tehdään. Ne tehdään ilmeisesti sitten Gibsoneista. "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
ilopertti 29.05.2006 13:58:14 | |
---|
Noi meikäläisten kepukoiden kaulat on kyl ihan vaahteraa, taidat vaan koittaa provosoida. Ei noi J&D:t ole mitään pascea, järestään painivat 300-400e kallimmassa luokassa. -alppu |
askomiko 29.05.2006 14:01:01 | |
---|
Huippusointia kauniiseen Lespaul-runkoon. Vähän niinkun märässä banjossa, dlump. |
pardy 29.05.2006 14:34:30 | |
---|
Ehkä tää ei ole tavallisin kitaroiden käyttötapa, mutta mulla ne tuntuvat lentelevän keikoilla aika reilusti, ja tästä päästään aiheeseen nimeltä kestävyys. Ostin j&d:n musari-kopion ja ekalla keikalla sen tippuessa(ei ollut edes voimalla heitetty) stagelle, kaula meni iloisesti poikki satulan kohdalta. Jotain skeida lastu/kovalevyä oli käytetty kaulan rakenteena. Ei siinä voinnut kun nauraa että mistä nää kepit oikein tehdään. Yhden paskaksi lyödyn Harley Bentonin rungon olen nähnyt mikä paljasti sisustensa olevan MDF-levyä. Silloin oli jo pakko nauraa. |
Y3J 29.05.2006 15:03:08 | |
---|
Vähän tekisi mieli kyllä ostaa J&D kotisoittobassoksi ja nauhoitteluun. Kitaroista en sitten tiedä, yks Tokai on tullut ostettua joka maksoi kuutisensataa enkä tiedä meneekö halpissarjaan sillä ihan pätevä kitara tämä on. Yleisesti halpiksista: varmaankaan yhtään alemman hintaluokaan kitaraa en tule ostamaan enää sillä säästäminen ja säästöillä kalliimman kepin ostaminen on luultavasti palkitsevampaa. "Kilvellä on kova kitaristi: vetää kampisoolot ilman kampea :D" |
joukov 29.05.2006 15:03:34 (muokattu 29.05.2006 15:04:39) | |
---|
Eiköhän noi ole samoja kitaroita kuin Harley Bentonitkin, eri logolla vain. Samat lavat ainakin kuten joku toisessa threadissä jo mainitsikin. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-190192.htmlhttp://www.jerrysmusic.fi/foton/jd-st3.jpg "J&D kitarat valmistetaan YEOU CHERNIN tehtailla Kiinassa. Sama tehdas tekee kitaroita myös muille merkeille, kuten esim. Aarialle, Deanille, Ibanezille ja Washburnille. J&D (=Jack & Danny Brothers) on tehtaan oma tuotemerkki ja siksi hinnat ovat todella edulliset. Tämän päivän tietokoneistettu valmistustekniikka CNC-jyrsikoneineen ja muu kehitys takaavat hyvän laadun ja viimeistelyn. Sen lisäksi meille tilatut kitarat on erityisesti valmistettu kylmää ilmastoa varten. Valmistukseen käytettävän puutavaran kosteusprosenttia on laskettu huomattavasti ja esim. akustisten kitaroiden tukirakenteiden puuainekseen ja puiden syiden suuntaan on kiinnitetty huomiota, jotta soittimet kestävät Suomen ankarissa sääolosuhteossa. Kokeile sinäkin J&D kitaraa, niitä on myyty jo yli 600 kpl!" Yllä oleva tiedote lainattu kyseisiä keppejä myyvän liikkeen nettisivulta. |
Jäärä 29.05.2006 15:37:36 (muokattu 29.05.2006 15:38:44) | |
---|
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
-septimisti- 29.05.2006 16:32:40 (muokattu 29.05.2006 16:32:56) | |
---|
Noissa kuvissa olevisa kitaroissa on erilaiset lavat. Jep. Bentonin lapa on kaareva viritystappien puolelta, kun taas J&D:n samainen kohta suora. Muutenkaan nuo lavat eivät tunnu mittasuhteiltaan ihan täsmäävän. Vai vääristääkö kuva muka niin hirveästi? Tuota lavan alaosaa ei oikein pysty hahmottamaan kun tuo dändeli roikkuu juuri ikävästi seinäripustimessa. |
rainmaker 29.05.2006 16:54:18 (muokattu 30.05.2006 15:15:51) | |
---|
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
ilopertti 29.05.2006 22:19:12 | |
---|
Jaha, taas päästiin tähän, HB:t eivät ole samoja keppejä J&D:n kanssa, poikkeuksena ehkä tuo duke jonka T-kaupan väki on sieltä bongannut. Kuinkas moni teistä omistaa J&D:n ja jonkun merkkikepakon? Mielestäni oma referenssipohja soittimista on kattava, sotahan tämäkin on tuulimyllyjä vastaan, neämmä. -alppu |
dukdar 29.05.2006 22:31:43 | |
---|
Mistä saa J&D skeboja pääkaupunkiseudulla? Saako muualta kuin Bändikeskuksesta? Thomann tms.? |
ilopertti 29.05.2006 22:34:31 | |
---|
|