JoPa 19.09.2003 12:10:48 | |
---|
Mistä saisi wristbandeja elikäst hikirannekkeita.. Siis ei tylsiä yksivärisiä vaan jotain astetta hienompia? "Tosta poikki", sano Isildur.. |
Player 19.09.2003 14:01:17 | |
---|
Noita tylsiä yks väriäsiähän löytää melkeen mistä vaan, ainakin omasta mielestä musta valkonen nike tai valkonen wilson punasella tekstillä on hieno, mut tietenki toi on makuasia.... eiköhän noita astetta hienompiakin jostai löydy. Jollet meinaa ostaa sellasta missä lukis jonku bändin nimi?(sellasia tuskin on edes olemassa, en oo törmänny mut kuka tietää?) Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Brewtal 19.09.2003 18:10:38 | |
---|
Eukko neuloo. Niin minäkin sain juuri sellaiset kuin halusin. Alcohol Fueled Brewtality |
Unworthy Knight 19.09.2003 21:40:11 | |
---|
Jaahas nyt sitten paljastuu ketkä M:netissä seuraa muotia :) "...So croak the king of Grey." |
HC-Audio 20.09.2003 00:45:34 | |
---|
sellaset hienot the Donnasin hikinauhat saa ainaki tilattua niiden kotisivuilta jenkeistä :p "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." |
el Bastardo 20.09.2003 11:43:57 | |
---|
Siis mistä noita voi ostaa? Urheilukauppoihinkin tässä pitää lähteä... Ja kyllä, seuraan muotia.. ;) Se mikä ei tapa, ahistaa. |
Player 20.09.2003 13:17:19 | |
---|
Siis mistä noita voi ostaa? Urheilukauppoihinkin tässä pitää lähteä... Ja kyllä, seuraan muotia.. ;) Kyllä noita hikirannekkeita tulee vastaan ainaki prisman urheilu osastolla, ne on yleensä samassa tennis vermeiden kanssa, mut kyl noita urheilu liikkeistäki löytyy... Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Bacchus 21.09.2003 14:51:00 | |
---|
Jaahas nyt sitten paljastuu ketkä M:netissä seuraa muotia :) Niinpä, itse ajattelin ihan samaa.=) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Prismasta ostin sellaiset pääkallo-rannekkeet. Jälkeenpäin selvisi, että ne ovat jotain helvetin Extreme Duudsonit-mallistoa. Noh, ihan miten vaan. Ihan hienot ne ainakin ovat. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
mongoloidi 28.09.2003 11:26:30 | |
---|
Ei kannata ruveta nirsoilemaan,jos oot ostamassa hikinauhoja sen takia,että tarvitset niitä esim. vaikka soittaessa. Jos taas ostat hikinauhat sen takia,että näyttäisit "astetta coolimmalta",niin siitä vaan. Itse ostin Intersportista semmoset Wilsonin punaset hikinauhat,maksoivat jotakin 3-5€ ja riittävät ainakin minulle ihan hyvin. Ja kukaan ei oo vielä tullu sanomaan,että "onpas sulla rumat hikirannekkeet" ja huutanu sen jälkee kaikki kaverit kattomaan ja nauramaan niille. Olen niin kuin valtio:
Kusetan ihmisiä. |
el Bastardo 28.09.2003 15:55:18 | |
---|
Perkales kun ei eilen Prismasta ottanut löytyäkseen noita rannekkeita. Taidan olla kohtuullinen puusilmä, pitää varmaan tarkemmin etsiä tai mennä johonkin urheilukauppaan. Offtopic: mathias, eikö tuo sigussasi oleva Hynysen lausahdus koskenut bassoa eikä kitaraa? (Saatan kyllä olla väärässäkin, mutta intuitio, se on jännä kaveri...) Se mikä ei tapa, ahistaa. |
mathias 29.09.2003 00:39:52 (muokattu 29.09.2003 03:04:04) | |
---|
Perkales kun ei eilen Prismasta ottanut löytyäkseen noita rannekkeita. Taidan olla kohtuullinen puusilmä, pitää varmaan tarkemmin etsiä tai mennä johonkin urheilukauppaan. Offtopic: mathias, eikö tuo sigussasi oleva Hynysen lausahdus koskenut bassoa eikä kitaraa? (Saatan kyllä olla väärässäkin, mutta intuitio, se on jännä kaveri...) Sieltä Prisman urheiluosastolta nuo löytyivät. Ihan alimmalta hyllyltä. Kitaraa tuo Hynysen lausahdus koski. Hongistolla on myöskin sama lausahdus, kitaran tilalla basso. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
outo_O 30.09.2003 12:34:40 | |
---|
www.hoopee.net löytyy värikäs hikirannekeke. vaimoke, korvike, tarvike B L A C K E N E D ! ! ! |
Leikari 30.09.2003 13:33:38 | |
---|
www.hoopee.net löytyy värikäs hikirannekeke. vaimoke, korvike, tarvike tosi rock!!! - - minäkin haluan tuommoiset! |
Deathrace King 03.10.2003 09:45:37 | |
---|
Eipä ainakaan Lappeenrannan Prismasta löytynyt mitään rannekkeita. Pitäis saada jotkut, kitaraa soittaessa jos vaikka hiukan plektrakättä tukis? Mustat jos ois pääkallo olis kyl aika mageet. Stay Metal! |
Cathi777 03.10.2003 10:21:44 | |
---|
Mistä saisi wristbandeja elikäst hikirannekkeita.. Siis ei tylsiä yksivärisiä vaan jotain astetta hienompia? Ne pitää olla sellaisia missä on joku bändin nimi ehdottomasti... Itselläni on tällä hetkellä tämä Zen Cafe. Veri on vettä sakeampaa |
Ussr 04.10.2003 10:08:34 | |
---|
Ne pitää olla sellaisia missä on joku bändin nimi ehdottomasti... Itselläni on tällä hetkellä tämä Zen Cafe. turbonegro.com:ista löytyy ainakin tyylikkäitä Turbonegro-rannekeita. |
Kormis 06.10.2003 15:33:51 | |
---|
Mulla on hienoja Velcra-orkesterin logolla somistettuja hikinauhoja. Pummin niitä varmaan 30 jurrissa jurriselta levy-yhtiön äijältä. http://limetree.rocks.it
Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
depe 08.10.2003 11:11:51 | |
---|
Itse ostin Intersportista semmoset Wilsonin punaset hikinauhat,maksoivat jotakin 3-5€ ja riittävät ainakin minulle ihan hyvin. Ja kukaan ei oo vielä tullu sanomaan,että "onpas sulla rumat hikirannekkeet" ja huutanu sen jälkee kaikki kaverit kattomaan ja nauramaan niille. :) Hoho... (pakko kokeilla kerran elämässä hohottelua...) Oon ihan varma, että mulle käy just noin, jos rupean prisman hikirannekkeita käyttämään... |
FakeAssGay 08.10.2003 11:24:13 | |
---|
Mulla on vaan yks tälläne U.S.A. väreis eli sini, puna, valk. mis o sinine tähti ommeltu tai jotai toho keskel...ostin joskus kahdel eemelil seppälä naiste osastolt...yritin ettii toista mut ei enää löytyny...olin siis tyttö kaverin kanssa siellä...harvemmi käyn naisten osastolta itelleni mitään ostamassa FakeAssGay and F.A.G. are trademarks of My ass. Pictures, lyrics and opinions are property of their respective owner. All rights reserved. All text written above will be denied in case of public humiliation. |