Aihe: Hurriganes nuottikirjat
1 2
Speed of light
25.03.2006 11:53:34
Kaikkihan me se halutaan. Joko ymmärrät, että sillä on (keräily)arvoa?

Ne, jotka eivät saa, voivat etsiä maamme mainioista kirjastoista (http://www.kirjasto.fi/). Muistakaa myös kaukolaina.

Sanat saattaa jopa löytyä täältä:
http://www.saunalahti.fi/~jyrki.i/ganes/lyrics/songs.html
Soinnut löytyy kitarasta. Jos soolot ei löydy kitarasta, niin sitten ne löytyy naapurin kitarasta tai siitä uusimmasta "Get On"-nuottikirjasta.

Näköjään näyttäis ainakin kiinostusta olevan. No mä olen nyt skannannu ne ja sit pitäs vielä pakata ne ja lähettää kaikille :P Oli kova urakka skannata jokainen sivu.
Montte
25.03.2006 11:57:49
Näköjään näyttäis ainakin kiinostusta olevan. No mä olen nyt skannannu ne ja sit pitäs vielä pakata ne ja lähettää kaikille :P Oli kova urakka skannata jokainen sivu.

vielä tänään saat lähetettyä `?
Elämä ei aina ole schöniä
Speed of light
25.03.2006 14:47:38
No niin, nyt on kaikille haluaville lähetetty. Toivottavasti pidätte, ja osaatte purkaa tiedostoja ;)
tumbelol
17.04.2006 20:53:37
Pysytiskö joku tekemään hurriganesin an awful crimeen soolon, netistä kyllä löytyy intro ja outro mutta ei sooloa
Montte
19.04.2006 18:49:36
Pysytiskö joku tekemään hurriganesin an awful crimeen soolon, netistä kyllä löytyy intro ja outro mutta ei sooloa

Se Hurriganes - Get On nuottikirja, jota mm fasu myy, sisältää mm. an awful crimen.
Elämä ei aina ole schöniä
SARJE
20.04.2006 21:02:49
omistan yhden paksun vihon
syö muttereita ja paskantaa kettinkiä!!!
kalpi
24.04.2006 07:12:48
Minulla olisi myös kiinnostusta nuottikirjoja kohtaan, olisi kesällä tulossa hurriganes aiheinen keikka. Speed of Light, voisitko lähetellä mullekkin kopiot?
Speed of light
24.04.2006 08:00:28
Minulla olisi myös kiinnostusta nuottikirjoja kohtaan, olisi kesällä tulossa hurriganes aiheinen keikka. Speed of Light, voisitko lähetellä mullekkin kopiot?

Voisin muuten lähettää, mutta mä olen hävittäny ne kuvat ja tiedostot...
En jaksa uudestaan skannata sitä kirjaa läpi jne..

Mut kannattaa kysyy noilta kenelle sen olen jo lähettäny!
Heistä joku varmaan mielellään sen sulle postittaa.
Ville A.
25.04.2006 17:23:49 (muokattu 25.04.2006 17:25:02)
Ukin-Musiikista saa myös tuon kirjan samaan hintaa. Oli siellä joku muukin Ganes kirja. Eipä Google antanut oikein muuta.

En suosittele. Pistäkääpä googleen tuon lafkan nimi ja selailkaa hieman niitä vastaan tulevia keskustelufoorumeja. Itselläni on neljän levyn tilauksesta jo seitsemän viikon odottelun jälkeen edelleen yksi tulematta, eikä myyjä ole esittänyt mitään kunnollista syytä sille miksi toimitus on 3vk normaalista toimitusajasta jäljessä.. Levy on kaiken lisäksi vielä sellainen jota löytyy varmasti tukusta tällä hetkellä.
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
Invicto
10.12.2007 15:36:08
Kenelläkään oli tuon My Only Onen nuotteja?
TheAssassin
11.12.2007 18:15:08 (muokattu 11.12.2007 18:15:55)
Kenelläkään oli tuon My Only Onen nuotteja?

Google on kiva tyyppi, Google on kiva tyyppi, Google on kiva tyyppiiiii ja sen kaikki tiedämme.

http://www.ultimate-guitar.com/tabs/h/hurriganes/my_only_one_tab.htm mutta siinä joka tapauksessa jos googlen käyttö on vaikeata.

Edit: Typot, ne typot.
saviz
11.12.2007 18:15:55
itte hain kirjastosta nolla euroa ja kopioin sitte duunipakal ilmatteeks ku rahaa onni paljo ettei paskalle taivu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)