Aihe: Väite - ottakaa kantaa
1 2 3 4 5 6 7
HeavyMachinery
24.04.2006 17:02:09 (muokattu 24.04.2006 17:02:53)

Oletko jo rippikoulun käynyt?

Voe papat.....

No kyllä itse aina kuuntelen mieluummin Lärssia kuin ponkinkkua.... ja olen jo rippikoulunkin käynyt...kait.
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
t.heiska
25.04.2006 01:05:23
Varsinkin kun Lars ei näitä SOITA. Pistä kiitokset äänitystekniikan pojille, ne on noita hieronu kuukausikaupalla.

Onkos tää ihan 100% faktaa? Jos on on, niin ei sitten mitään, mutta jos ei, niin larssin dissaus on näemmä jo ihan uudella tasolla, kun hyvän kuuloiset pätkät mieheltä pitää laittaa muiden ansioksi.
hollmi-5
25.04.2006 08:46:11
Onkos tää ihan 100% faktaa? Tuottaja kertoi Enter Sandmanin rumpuraidan tehdyn noin viidestäkymmenestä otosta.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
HeavyMachinery
25.04.2006 09:51:18

Tuottaja kertoi Enter Sandmanin rumpuraidan tehdyn noin viidestäkymmenestä otosta.

Kummaa ettei tätä asiaa puida muiden bändien kannalta......
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
Davos
25.04.2006 10:12:32

Harvalla bändillä on niin turhaan arvostettu rumpali kun Lerssi. Vaikka Lerssikin taitaa olla lähinnä aloittelijoiden suosiossa noin niinkun soittotaitoja katsoen. Onhan se monelle se innoittaja ja säilyy siten arvostuksessa koko elämän. Minulla ei ollut.
kampela
25.04.2006 10:52:06

ja siis eikös levyttämään mentäessä muutenkin pitäisi osata ne levytettävät biisit.. vai?

Tuskin Metallicalla studioon mennessään on valmiita kipaleita..

Pitää kyllä sanoa että Oulunkylän kentällä Metallican nähneetä Lars soitti sen Sandmanin hyvin. :)
http//:www.musamaailma.fi
ddrum54
25.04.2006 15:23:23

Esimerkiksi tuolle mainitsemallesi ponkinkulle oli ilman muuta selvää pistää rummut yhdellä otolla valmiiksi. Absoluuttinen timekone Ringo Starr on myös yhden oton rumpali.

Jossain dokussa kerrottiin, että yhdelle (mikälie) Metallican levylle oli käytetty autotallillinen rumpunauhoja.
2`n 4
Deino
25.04.2006 15:31:12

Pitää kyllä sanoa että Oulunkylän kentällä Metallican nähneetä Lars soitti sen Sandmanin hyvin. :)

Sandman onkin teknisesti todella vaativa, hienoa Lars!
Deino vaan
kampela
25.04.2006 15:34:18

Ei hyvän soiton tarvitse olla teknisesti vaativaa.
Herra Rapu
25.04.2006 15:34:35

EVO.

Hyvien rumpaleiden kanssa on kiva soittaa kun ei tarvii skarpata.
Ykösellä purkkiin!
† FAT = MOTION †
Deino
25.04.2006 17:29:18

Ei hyvän soiton tarvitse olla teknisesti vaativaa.

En niin sanonutkaan. Mutta Larsille Sandmanin peruskomppi on näyttänyt olevan vaativaa, jos siihen on tarvinnut 50 ottoa. Ei siinä mitään, hyvä biisi.
Deino vaan
kampela
25.04.2006 17:33:42

En niin sanonutkaan. Mutta Larsille Sandmanin peruskomppi on näyttänyt olevan vaativaa, jos siihen on tarvinnut 50 ottoa. Ei siinä mitään, hyvä biisi.

Edelleenkin se veti sen Oulunkylän kentällä hyvin, monentuhannen katsojan edessä.
t.heiska
25.04.2006 17:37:45
Tuottaja kertoi Enter Sandmanin rumpuraidan tehdyn noin viidestäkymmenestä otosta.

No sittenpä ei mitään. Mun mielestä myös gunnareiden civil warin rumpuraita on leikelty jostain yli 40 otosta, kun rumpali kärsi pahoista vieroitusoireista. On vielä mun mielestä jotenkin todella luonnollisen ja eläväisen kuuloinen, ettei ihan heti tulisi mieleen, että on on tehty eri otoista.
moderndrummer88
25.04.2006 17:44:31 (muokattu 25.04.2006 17:55:44)
No sittenpä ei mitään. Mun mielestä myös gunnareiden civil warin rumpuraita on leikelty jostain yli 40 otosta, kun rumpali kärsi pahoista vieroitusoireista.

itseasiassa homma taisi mennä niin, että sitä yritettiin ottaa yli kuusikymmentäkertaa ja pahasti huumeriippuvainen Adler sitten vaihettiin Sorumiin...

E: selailin vähän nettiä:

July 11th, 1990 - Steven Adler is fired from the band. The band made an agreement with Steven which said that if he didn't stop taking drugs he was out. When this didn't help, he was fired.

His replacement is Matt Sorum

July 24th, 1990 - The first original GN'R track since "GN'R Lies", "Civil War", appears on a benefit album called "Nobody's Child: Romanian Angel Appeal".
hää?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)