Demostudio 24.04.2006 06:52:52 | |
---|
Bändin nimi: Lockman Kappaleen nimi: Nada Genre: Rock/Pop URL: http://www.helsinki.fi/~mroinila/Nada.mp3 (Mp3) Pannaas vielä näyte Lockmanin kierommasta puolesta. Vaikutteet löytyvät läheltä, mutta entäs sitten ;) |
Vaikutteet löytyvät läheltä, mutta entäs sitten ;) Koska turmelin nuoruuteni (ja turmelen vielä aikuisikänikin) Popedalla ja hevirokilla, niin en näitä vaikutteita tästä biisistä tunnista... Hyvää riffittelyä ja mukava melodia kertosäkeessä. Tämän bändin kitarointi on mielestäni todella eläväisen ja mielenkiintoisen kuuloista. Semmoista oikeata rokkenroll -henkeä, mikäli sellaista nyt yleensä on edes olemassa muualla kuin popfanien mielikuvituksessa. En hirveästi tunne tämän tyyppistä musiikkia, mutta näitä Lockmanin biisejä on tullut tässä surffatessa kuunneltua ihan enemmänkin, eli homma toimii kyllä. |
Chemo 24.04.2006 19:23:49 | |
---|
Vaikutteet löytyvät läheltä, mutta entäs sitten ;) Kuuluuhan noi, mutta ei se oo paha asia - itseltänne te ainakin mun korvaani kuulostatte silti (ja hyvä niin). Hyvän kuuloista tää on! Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Chemo 24.04.2006 19:24:12 | |
---|
Koska turmelin nuoruuteni (ja turmelen vielä aikuisikänikin) Popedalla ja hevirokilla, niin en näitä vaikutteita tästä biisistä tunnista... Television, I presume? Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Mika Antero 24.04.2006 19:25:26 | |
---|
Television, I presume? Tää on just sitä osastoa mitä minä en tunne kuin sen vähän mitä olen Pandorasta viime aikoina kuunnellut. |
Feggy 24.04.2006 19:32:54 | |
---|
Televisioniin kyllä kannattaa tutustua. Joo, sehän siellä taustalla luuraa. Tää biisi on kyllä soitettu huomattavasti paremminkin varsinkin omalta osaltani (ne vänkytykset siellä ovat siis meikäläisen), mutta mikäs tässä on kehuissa paistatellessa ;) Uutta Lockmania demostudiossa. |