Wintersun 24.04.2006 17:37:41 | |
---|
niin, onko kenelläkään kokemuksii sellasista, että onko hyviä, mistä niitä saa ym..? |
Ei mitään.. |
myrtonen 24.04.2006 17:42:30 (muokattu 24.04.2006 17:43:49) | |
---|
Hmm. Oisko tässä noise supressorista kysymys? Ei kai. Mutta jos on, Bossilla on NS-2 -mallinen pedaali. Niin, löytyy musakaupoista. "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
Skebaristi 24.04.2006 17:47:45 (muokattu 24.04.2006 17:48:30) | |
---|
Turha särö pois ja EQ järkevään asentoon. Myös mikit kannattaa olla kunnossa/hyvät. Jos ei tuolla lähde, niin sitten voisi harkita esim. bossin noise-gatea. Kyseinen vehje tosin syö hieman yläpäätä. Muista ei ole kokemusta. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
ReBeat 24.04.2006 17:57:04 | |
---|
ISP Decimator on melko ylistetty pedaali tuohon tarkoitukseen. Googlella sitä ei löytynyt saksalaisilta sivuilta, mutta amerikasta ainakin jos ei muualta. Hinnaksi tulisi ~150e. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Wintersun 24.04.2006 18:01:21 | |
---|
ok...mut vaikuttaako se samalla taavlla jos esim soittaa 1/16 nuotin ja sammuttaa kielet kädellä, niin estääkö se siitäkin tulevan kierron? |
Boltsa 24.04.2006 18:02:28 (muokattu 24.04.2006 18:04:30) | |
---|
Joo kyllä mä lähtisin ensiksi säätöjä katsomaan vahvistimesta/pedaaleista/kitarasta. Olin nimittäin tuossa sununtaina pientä rokkitapahtumaa miksaamassa jossa oli pääasiallisesti bändejä, joilla oli takana maks. kaksi soittovuotta ja keikkoja alle viisi. Soundcheckiä tehdessä oli mielenkiintoista kun joka välissä kun erään bändin kitaristi ei soittanut, alkoi hirveä vinkuminen. Kävin tarkistamassa tilanteen ja säröhän oli täysillä ja diskanttiakin suht. reilusti. Pienellä korjaamisella kierto loppui hyvin lyhyeen. Eli säädöt kuntoon, jos ei kierto lopu niin jossain on melkeinpä vikaa (liikaa volumea, soitto tapahtuu liian läheltä vahvistinta volumen ollessa isolla jne.) Kyllähän nuo Noise Supressorit on olemassa mutta ei niillä kannata kiertoa alata korjailemaan. sitä demoa koskaan tuu... |