Aihe: Ensiferum & Tuleva DVD!
1 2
ingle
24.04.2006 11:02:15
Elikkäs lainaus Ensiferumin sivuilta http://www.ensiferum.com

"The "10th Anniversary Live" concert held last new years eve will be released as a DVD on 14.6.2006. The recording of the third studio album will begin in November of this year and the release hopefully occurs in and around the early February of 2007.

The band apologises the failure to launch the Messageboard despite several attempts. There has been some server issues preventing the proper function of the Messageboard. At the moment the bands schedule is so overwhelming and tight, that the band has to focus on the writing of the new songs and in the upcoming concerts held this spring and summer rather than focus on the problem with the messageboard.

In addition many have asked "why the band's not coming to play there" and "why aren't any of the concerts held at this place" and the band wishes to remind that Ensiferum doesn't choose where they want to play. The fact is that the organisors / promoters of festivals and concerts give their concert offers to our booking agency who in turn forward them to us."

Eli toivotaan että 14.6.2006 on se päivä :D

ps. tätä on odotettu
If assholes could fly, this place would be an airport.
Twist
24.04.2006 11:03:27 (muokattu 24.04.2006 11:03:46)
Nyt tuli mieleen sanat "Ensiferum rulaa!".. jostain menneisyydestä. Olipas tyhmä hetki..

Niin, toivottavasti ei oo mikkää pienmuotonen DVD.
Oops, I twisted again...
kid ego
24.04.2006 11:14:21
Toi on varmaan pakko-ostos, koska olin tuolla keikalla. Jossain ensimmäisten rivien tuntumassa riehuin kirkkaansininen havaijipaita päällä, ja ehkä jopa tunnistan itseni nauhalta.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
ingle
24.04.2006 11:17:31
Toi on varmaan pakko-ostos, koska olin tuolla keikalla. Jossain ensimmäisten rivien tuntumassa riehuin kirkkaansininen havaijipaita päällä, ja ehkä jopa tunnistan itseni nauhalta.

heheheee... kirkkaansininen havajipaita :), kattotko jengi ees yhtään... Kaveri "hevi" keikalla.
kid ego
24.04.2006 12:46:35
heheheee... kirkkaansininen havajipaita :), kattotko jengi ees yhtään... Kaveri "hevi" keikalla.

En mä huomannut kenenkään ihmettelevän. Mulla on hevikeikoilla aika useinkin räikeitä kukkapaitoja, koska olen kova jätkä.
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
Hevimetal
24.04.2006 12:57:17
Jee tämäkin täytyy hankkia. Pahus kun uuteen levyyn kestää vielä melko kauan.
Moratoria
24.04.2006 13:08:32
En mä huomannut kenenkään ihmettelevän. Mulla on hevikeikoilla aika useinkin räikeitä kukkapaitoja, koska olen kova jätkä.

Kukkapaidat on aika fucking heavy metal! Yeah!
saastara
24.04.2006 17:49:32
Eipä ole Enskassä enää liikaa nykyään katseltavaa kun Mäenpää Ja Fokin häippäsivät.. Kaipa tuo DVD-tulee silti ihan nostalgiamielessä tarkastaa. Aikoinaan tuli tuotakin bändiä paljon kuunneltua.
Sinun postimerkkisi palavat.
strophe
25.04.2006 00:19:51
Se debyytti oli ihan kova aikanaan, nykyään materiaali on aika kuraa. Eikä sitä vanhaakaan levyä jaksa enää kuunnella kuin pelkästään nostalgiamielessä, kauhean yksitoikkoista ja ponnetonta musiikkia (lukuunottamatta Goblins' Dancea)...
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Coldman
28.04.2006 21:50:35
Tuonhan voisi periaatteessa hankkiakkin..
Get Stoned !
ingle
14.06.2006 12:31:36
näyttää olevan uusi ilmestymispäivä 28.6

perkele! olin jo tänää valmiina katsomaan deeveedeetä...
Antti1997
14.06.2006 12:40:27
näyttää olevan uusi ilmestymispäivä 28.6

perkele! olin jo tänää valmiina katsomaan deeveedeetä...

Mistäs tollasta kuulit? Ei ainakaan virallisilla sivuilla oo mitään tollasesta mainittu.
En mä keksi mitään hyvää allekirjoitusta. Eiku keksinpäs. "Aika huono logiikka." -Tigerr
a22
14.06.2006 13:37:12
olihan se aikoinaan niin kova. Ironki vielä uppos, mut tällä Dragonheads mikälie oli kyllä jo jotenki menty huonoon suuntaan
Moratoria
14.06.2006 18:11:42
olihan se aikoinaan niin kova. Ironki vielä uppos, mut tällä Dragonheads mikälie oli kyllä jo jotenki menty huonoon suuntaan

Depyytti on parhautta, mutta Iron kuulostaa korvaani jotenkin kumiselta. Dragonheads kuulosti melko väkisinväännetyltä mikäli oikein muistan. Enkä oikeen diggaa tuosta Northerin laulajakitaristista, joten mielestäni Enska on nykyään melko raiskattu.
Bonesaw
14.06.2006 22:22:36
Depyytti on parhautta, mutta Iron kuulostaa korvaani jotenkin kumiselta. Dragonheads kuulosti melko väkisinväännetyltä mikäli oikein muistan. Enkä oikeen diggaa tuosta Northerin laulajakitaristista, joten mielestäni Enska on nykyään melko raiskattu.

Mustakin tuo eka levy on todella hyvä. Iron ei sitten enää ollut yhtä kova. Muihin levyihin en ole edes tutustunut.
"Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen."
Mipe-iha-ite
14.06.2006 23:24:30
NO ainakin Sauna open airissa pojat veti ihan mallikkaan keikan, että ei sota yhtä Mäenpäätä kaipaa. Ostan ton. Sääli ku myöhästy se DVD.
Auvinen paskoo housuun.
ingle
15.06.2006 10:06:42 (muokattu 15.06.2006 10:07:58)
Mistäs tollasta kuulit? Ei ainakaan virallisilla sivuilla oo mitään tollasesta mainittu.

Jakelijoiden ja jälleenmyyjien sivuilla on uudet päivämäärät

esim.
Spinefarmin sivuilla
levykauppa x:n sivuilla

http://www.spinefarm.fi/showband.php?id=27
http://www.levykauppax.fi/search.ph … rchtype=artist&search=ensiferum
Antti1997
15.06.2006 10:32:29
Jakelijoiden ja jälleenmyyjien sivuilla on uudet päivämäärät

Oho. No perkele, ei voi mitään. Täytyy odotella.
En mä keksi mitään hyvää allekirjoitusta. Eiku keksinpäs. "Aika huono logiikka." -Tigerr
ingle
26.06.2006 20:47:53
YEAAAAAH!!!!!!

Tänään se sitten oli ilmestynyt postilaatikkoon!!!

jiihaaaaaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)