Aihe: Koch.
1
mokes
23.04.2006 21:57:20
Itelläni on toi twintone ja tässä mietin että onko siinä mitään eroa säröissä muihin
kocheihin, tässä tapauksessa puhutaan multitonesta ja powertonesta. Tarjoileeko nää kaikki erilaista säröä vai onko vain tehossa eroa ?
Joees
23.04.2006 22:04:25
Itelläni on toi twintone ja tässä mietin että onko siinä mitään eroa säröissä muihin
kocheihin, tässä tapauksessa puhutaan multitonesta ja powertonesta. Tarjoileeko nää kaikki erilaista säröä vai onko vain tehossa eroa ?

Powertonesta pitäisi ainakin eniten säröä lähteä. Muuta mä en osaa sanoa hävettävän vähäisillä Koch tiedoillani.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Tomtom
24.04.2006 09:38:32
Testissa justiinsa Twintone II nuppi, kun oma 50w Multitone nuppi on putkiremontissa. Jykevin osasto (powertone poislukien-ei ole tullut vielä eteen..) noista kahdesta mallista löytynee 100w MT combosta.

50w MT nuppi ja TT nuppi ovat jollaintapaa erilaisia. Säröä irtoaa molemmista, vaan vähän erilaista. Omien testien mukaan samalla 2x12 kaapilla MT on vanhoilla vakioputkilla siistimpi, kun taas Twintone on ehkä kompressoidumman oloinen. Kannattaa ehdottomasti kokeilla itse. Mulle tuo Twintone oli mieluinen laite. Kivaa kasariskuuppia ja maukasta reunasäröä. Multitonesta taas sitten tasaisempaa mutta hienostuneempaa. Twin tone käytettävyys esim. livekäytössä on hankalampaa, nimenomaan tuohon mastervolumen ja särön määrään liittyen. Mene ja tiedä, hyviä vehkeitä molemmat..
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M.
Eemil
24.04.2006 15:33:44
Kyllä särön laatu on erilaista niin twintonessa, multitonessa kuin powertonessakin. Multitone on näistä se rauhallisin ja pehmein saundiltaan, twintone taas räyhäkkäin. Powertonessa muhkein saundi. Jokaisesta lähtee gainia tarpeeksi mihin tahansa musiikkiin.
Miksei tytöt tajua, että jos ne haluavat yllättää poikakaverinsa iloisesti, ne voisivat ilmaantua olkkariin ihan sattumalta alasti :) -Juoppohurtta K100#2
Jii
24.04.2006 21:14:54
Kyllä särön laatu on erilaista niin twintonessa, multitonessa kuin powertonessakin. Multitone on näistä se rauhallisin ja pehmein saundiltaan, twintone taas räyhäkkäin. Powertonessa muhkein saundi. Jokaisesta lähtee gainia tarpeeksi mihin tahansa musiikkiin.

Multitoneissa on Tomtomin kommenttia tukeakseni eroja. Olen soitellut omaa 100W comboa yhdessä tuon 50W nupin kanssa ja eroa on varsinkin kolmoskanavassa. Oma vahvistin toimii ääripäänä jotenkin thrash-metallissa, mutta tuo nuppi ei lainkaan. Nupin särö on siis huomattavasti köykäisempi.

Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko vahvistinten suunnittelu muuttunut vuosien varrella, koska oman comboni särö ei todellakaan ole köykäinen. Tomtomin MT-nuppi on ymmärtääkseni useamman vuoden nuorempi kuin oma vahvistimeni.
Birth, copulation and death. Is this your life?
Eemil
24.04.2006 21:27:52
Multitoneissa on Tomtomin kommenttia tukeakseni eroja. Olen soitellut omaa 100W comboa yhdessä tuon 50W nupin kanssa ja eroa on varsinkin kolmoskanavassa. Oma vahvistin toimii ääripäänä jotenkin thrash-metallissa, mutta tuo nuppi ei lainkaan. Nupin särö on siis huomattavasti köykäisempi.

Olisi mielenkiintoista tietää, olisiko vahvistinten suunnittelu muuttunut vuosien varrella, koska oman comboni särö ei todellakaan ole köykäinen. Tomtomin MT-nuppi on ymmärtääkseni useamman vuoden nuorempi kuin oma vahvistimeni.

Aa, joo siis olen soittanut 50w nuppia itse ja olenkin epäillyt että se tehokkaampi on saundiltaan muhkeampi, mitä olen kommentteja lukenut. Muta ei siis kokemuksia siitä 100-wattisesta mulla.
Miksei tytöt tajua, että jos ne haluavat yllättää poikakaverinsa iloisesti, ne voisivat ilmaantua olkkariin ihan sattumalta alasti :) -Juoppohurtta K100#2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)