Exhausted 24.04.2006 10:11:55 (muokattu 24.04.2006 10:12:12) | |
---|
Line6 on nyt tehnyt POD XT:stä kolmannen päivitysversion, jonka saa siis ladata ilmaiseksi laitteesensa. Uusissa päivityksissä on muutama vahvistinmallinnus lisää (mm. Orange), mahdollisuus valita 7 erilaista wah-mallinnusta, muutama uusi stomp-efekti, joista tärkeimpänä pitch bender ja mahdollisuus ostaa Bass Expansion Model Pack, joka sisältää siis bassovahvistin- ja kaappimalleja. Parastahan tässä on se, että näitä ominaisuuksia on oikeasti toivottu Line6:n boardilla, ja käyttäjien toiveisiin on vastattu. Olen ollut koko viikon lopun menossa joten huomasin koko asian vasta nyt, mutta tuskinpa maltan odottaa kotiin pääsemistä ja päivittämistä. http://www.line6.com/news/general/353/ |
Fonisoul_ 24.04.2006 10:21:20 | |
---|
No tämä oli hyvä uutinen!! Jee, kunhan pääsisi nopeesti nytten kotiin. PODiin lisää säädettävää, njammmm... =D |
Spike 24.04.2006 10:25:30 (muokattu 24.04.2006 10:26:00) | |
---|
Täytyy nyt varmaan sitten ostaa se XT. E: Toimiiko hyvin putkivahvistimien kanssa? Jos tuohon uraltonen eteen lykkäisi. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Tympee Huttunen 24.04.2006 10:26:57 (muokattu 24.04.2006 10:41:34) | |
---|
Bass Expansion maksaa yhtä paljon, mitä muut modelpackit yhteensä. Olisipa ollut joku diili, että nuo kaikki neljä saisi ostettua johonkin edulliseen könttähintaan. Eilen asensin tuon uuden version. Ei silleen mitään mullistavaa löytynyt. e: niin tosiaan en ole päässyt noilla whammyilla tai waheilla leikkimään. |
Exhausted 24.04.2006 10:34:56 | |
---|
Täytyy nyt varmaan sitten ostaa se XT. E: Toimiiko hyvin putkivahvistimien kanssa? Jos tuohon uraltonen eteen lykkäisi. Riippuu käyttötarkoituksesta. Itse käytän omaani virtuaalisena pedalboardina Mesan F-30:n edessä. On kiva kun samassa paketissa on volumepedaali, viritin, gate ja tärkeimmät perusefektit. Nyt vielä sitten whammymallinnuskin! |
Spike 24.04.2006 11:52:08 (muokattu 24.04.2006 11:58:27) | |
---|
Toimiiko hyvin, jos vahvistimesta ottaa pientä säröä, johon sekoittaa mallinnusta? Tai buustaa podilla etusta? Aika kallis hinta tuolla bass expansion packilla. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Toimiiko hyvin, jos vahvistimesta ottaa pientä säröä, johon sekoittaa mallinnusta? En usko että toimii, mutta enpä ole kyllä kokeillutkaan. Jos käyttää Podin mallinnusta niin perässä oleva vahvistin on säädettävä suht neutraalilta kuulostavaksi Tai buustaa podilla etusta? Toimii. Itse myös leikkaan volumepedaalilla ja eq:lla jotta saan normisäröstä puoliroson. |
Da Make 24.04.2006 12:13:41 | |
---|
Toimiiko hyvin, jos vahvistimesta ottaa pientä säröä, johon sekoittaa mallinnusta? Tai buustaa podilla etusta? Aika kallis hinta tuolla bass expansion packilla. Suosittelisen kokeilemaan. Voi olla ihan mielyttävä, mutta useimmissa tapauksissa "tuplasäröytyminen" ei kuulosta hyvältä mallintavien kanssa. |
Tympee Huttunen 24.04.2006 12:27:40 | |
---|
Aika kallis hinta tuolla bass expansion packilla. Onhan tuo aika suhteellista. Voihan sitä tietysti tolla reilulla 80eurolla ostaa yhden pedaalinkin:) |
E.Q 24.04.2006 12:43:36 | |
---|
Jeee, pitääpä päivitellä. Ai hitto onko se nuin kallis tuo bass expansion. K100#10 |
Spike 24.04.2006 14:37:57 | |
---|
Suosittelisen kokeilemaan. Voi olla ihan mielyttävä, mutta useimmissa tapauksissa "tuplasäröytyminen" ei kuulosta hyvältä mallintavien kanssa. Täytyy varmaan yrittää jostain hommata kotiin testattavaksi. Uraltone jr on kuiteski aika neutraali, eikä sitä säröä tosiaankaan ole kauheasti kerrostalovolumeilla vielä. Veikkaan että XT:llä olisi enemmän kuitenki käyttöä verrattuna pelkkään säröpedaaliin. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Invader 24.04.2006 14:49:06 | |
---|
Juu, hyvää asiakaspalvelua Line6:lta kyllä, propsit siitä. Nyt on melkeinpä pakko ostaa jo se floorboardi että pääsee wahittelemaan ja whammyttelemaan. Se Pod 2.0:sta tuttu Soldano-mallinnus vaikutti ihan kivalta kun vähän sääti. Samoin Orange, tosin säröt kuulosti sillä mallilla jotenkin turhan teräviltä. Ja mun mielestä tuo bassopaketti ei niin hirveän kallis ole kun miettii mitä sillä saa. Käytännössä tuollainen kevytversio Bass PodXT:stä neljäsosalla sen hinnasta. Tai sitten ei.. |
Exhausted 24.04.2006 14:57:17 | |
---|
Jeps. Kyllä voisi itsekin pistää bassopäkin harkintaan. Tosin pitää katsoa jos tuolla SansAmp BassDriver-mallilla saa jotain aikaan. |
Fonisoul_ 24.04.2006 16:03:14 | |
---|
Juu, hyvää asiakaspalvelua Line6:lta kyllä Kerrankin! Meinasi nimittäin hermot mennä, kun ensimmäisten joukossa olin ostamassa POD XT Liveä ja sitten sitä Line6 EDITtiä joka toimisi tuon kanssa sai odotella about vuoden. Ja mun mielestä tuo bassopaketti ei niin hirveän kallis ole kun miettii mitä sillä saa. Tätä komppaan kyllä. Bassopaketin kanssa XT:stä tulee täydellinen vehjes kotistudioon. Whammylla oli mukava leikkiä kun en aitoa sellaista ole koskaan omistanut, mutta vielä iloisempi olen tuosta octaverista. Se on nimittäin ollut hankintalistalla jo pitkään ja ärsyttikin suunnattomasti kun sitä ei XT:ssä mukana tullut. Mutta nytpä tuo toimii oikein mallikkaasti eikä tarvi enää sellaiseenkaan rahojaan uhrata. =) |
McNulty 24.04.2006 16:04:52 | |
---|
Kiitos ilmoituksesta... pitääpä heti iltasella päivittää oma rakas rakkine. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Fonisoul_ 24.04.2006 17:26:11 (muokattu 24.04.2006 17:26:36) | |
---|
Mitäs mieltä muut olette noista wahimallinnuksista? Testasin kaikkia ja palasin Vetta Wahiin, sopii minulle parhaiten. Tai sitten olen vaan liian tottunut ja alkanut siksi pitää tuota ainoana oikeana. |
Ziggy Bubba 24.04.2006 19:23:04 | |
---|
Aikamoinen kattaus tohon hintaan :) Eipä auta kun hakea XTL tohon USBin päähän ja päivittää. Toivottavasti ei heitä noita presettejä ihan vinkuralle... Tuo oktaaveri on kyllä kova uutuus, yks ainoista jutuista mitä jäin GT8:ssa kaipaamaan. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Exhausted 24.04.2006 19:31:24 | |
---|
Tuo Whammy-mallinnus ei kestä sointuja...mites oikeat whammyt? |
meitu 24.04.2006 19:33:37 | |
---|
Tuo Whammy-mallinnus ei kestä sointuja...mites oikeat whammyt? Vähän huonolta ne kuulostaa whammy-4:lläkin Ne jotka soittaa ne tietää |
Da Make 24.04.2006 19:44:53 | |
---|
Vähän huonolta ne kuulostaa whammy-4:lläkin KORG AX-1500G:ssa Pitch Bend pedaalimallinnos toimi sointujenkin kanssa, todella yllättävää, vaikka kyseessä on halpis multiefekti. Jos ovat mallintaneet whammyn, niin totta helkkarissa siellä on se whammy rutinakin mallinnettuna. |