Brian May jr. 18.04.2006 22:33:42 (muokattu 18.04.2006 22:34:16) | |
---|
Miks toi jähmetty? joku paralyze vai? Jep, joku paralyze-staffihan siinä on käytössä...kätevä vehje muuten. EDIT: Aivan, shitmanekhan sanoi jo arenafan; nyt käsitin. Vettä! |
zernobyl 19.04.2006 04:13:50 | |
---|
Kun on Arenan pääjuoni suoritettu, saat ko. fanin seuraamaan itseäsi hamaan loppuun asti. Jos heppu kuolee, ilmestyy parin päivän päästä uusi tilalle. Hauskoja tilanteita tulee kun hiippailee pimeässä luolassa eteenpäin ja yhtäkkiä eteen pomppaa ylätasanteelta piskuinen Wood Elf huutaen "OOOH Grand Champion!" :D Jaaa, niitä tulee lisää! Pelästyin ihan helvetisti kun tuon ensimmäisen fanin tapoin Imperial cityn Merchants inniin ja sitten jonkun kaupungin ulkopuolella latausjutun jälkeen sama jannu tulee adoroimaan ?D Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Bilharzia 19.04.2006 09:31:12 | |
---|
Areena-fanin avulla nostin sneak skilliä reippaasti. Se on hyvä semmoseen. |
Mechanizm 19.04.2006 10:35:14 | |
---|
Mulla alkaa pikkuhiljaa hessu palamaan vampyrismin kanssa. Grand Soul Gemit toimitin akalle joka lupasi ne saatuaan homman hoitaa, nyt pitää valkkaria ja jotain muista yrttejä toimitaa lisäksi. Mistä noita valkosipuleita saa, en ole löytänyt kuin muutaman? Tarvitseeko se akka lisäksi vampyyrintuhkaa? Itsellä sitä oli mutta idioottina menin ne myymään jonnekin, enkä muista yhtään minne. Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
-Aleksi- 20.04.2006 13:36:26 | |
---|
Mulla alkaa pikkuhiljaa hessu palamaan vampyrismin kanssa... 1.Onks tosta vampyyrinä olosta jotain hyötyäkin? 2.Mistä saa soul trap taian millä saa sullottua sieluja soul gemeihin? |
Mechanizm 20.04.2006 15:17:29 | |
---|
1.Onks tosta vampyyrinä olosta jotain hyötyäkin? En minä siitä mitään hyötyä ole ainakaan vielä huomannut, päinvastoin. Rasittaa kun ulkona ei voi päivisin liikkua, ellet ole edellisenä yönä imuttanu verta joltain. Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu |
joelr 20.04.2006 15:20:50 | |
---|
En minä siitä mitään hyötyä ole ainakaan vielä huomannut, päinvastoin. Rasittaa kun ulkona ei voi päivisin liikkua, ellet ole edellisenä yönä imuttanu verta joltain. Se lisää tunnelmaa! Itse olen varasvampyyri, joten yöllisillä ryöstöretkillä on helppo käydä juomassa jonkun nukkuvan kauppiaan tai kaduilla nukkuvien kerjäläisten verta. Kait tuosta saa jotain bonuksia myös, joten saattaa helpottaa peliä aluksi? |
Shitmanek 20.04.2006 16:13:36 (muokattu 20.04.2006 16:13:56) | |
---|
Nyt minäkin rykäisin tuon main questin läpi. Jos Morrowindin loppu oli laimeahko, niin tämä ei tosiaankaan ollut. Aika eeppinen, kuten jotkut ovat sanoneet :) "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Shitmanek 23.04.2006 19:23:19 | |
---|
Se lisää tunnelmaa! Itse olen varasvampyyri, joten yöllisillä ryöstöretkillä on helppo käydä juomassa jonkun nukkuvan kauppiaan tai kaduilla nukkuvien kerjäläisten verta. Kait tuosta saa jotain bonuksia myös, joten saattaa helpottaa peliä aluksi? Jees, nyt minäkin olen pitkähampainen yön kulkija. Tai siis, on vielä nukuttava 3 yötä jotta tauti ottaa vallan. Bonuksia tulee, mutta en usko että erityisemmin helpottaa. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Brian May jr. 23.04.2006 19:42:04 | |
---|
Höh, mä taisin tehdä virheen tuossa taannoin kun komensin ensimmäisen vastaantulleen arenafanin pois. Ei ole enempiä tullut :( Vettä! |
Vampyyriksi ryhdyin minäkin. On muuten mageita noi Dark Brotherhoodin tehtävät! Ihan ykkösiä. Main Questia oon vetäny just sen verran että KAVAATSH on vapautettu, level nyt jotain 30. Mages guild lähinnä kiinnostanut. Ei oikeen innosta alkaa tota Main Questia tahkoomaan. Ehkä kohta on pakko. Porukan murhaaminen on vaihteeksi hauskaa kun on alun pelannut niin kiltisti. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Shitmanek 23.04.2006 21:21:59 | |
---|
Vampyyriksi ryhdyin minäkin. On muuten mageita noi Dark Brotherhoodin tehtävät! Ihan ykkösiä. Main Questia oon vetäny just sen verran että KAVAATSH on vapautettu, level nyt jotain 30. Mages guild lähinnä kiinnostanut. Ei oikeen innosta alkaa tota Main Questia tahkoomaan. Ehkä kohta on pakko. Porukan murhaaminen on vaihteeksi hauskaa kun on alun pelannut niin kiltisti. Jep, Dark Brotherhood on kyllä todella hauska kilta. Tapahtuuko niille purruille ihmisille muuten jotain, eli tartutanko tuon "lahjani" heihinkin? "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
-Aleksi- 23.04.2006 22:15:28 | |
---|
Noi taikajutut aseissa on ihan turhia, esim joku lisädamage kestää joku 20 käyttökertaa ja sit pitää mennä lataamaan asetta :o Sitä lyö sen 20 kertaa yhteen vihuun ja ase lataukseen.. |
Jormaz 23.04.2006 22:35:25 | |
---|
Noi taikajutut aseissa on ihan turhia, esim joku lisädamage kestää joku 20 käyttökertaa ja sit pitää mennä lataamaan asetta :o Sitä lyö sen 20 kertaa yhteen vihuun ja ase lataukseen.. Joo, mutta tommonen magiasta tyhjäksi kaluttu ase tehoaa henkimaailman otuksiin, sikäli hyvä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
-Aleksi- 23.04.2006 22:38:12 | |
---|
Joo, mutta tommonen magiasta tyhjäksi kaluttu ase tehoaa henkimaailman otuksiin, sikäli hyvä. Whaat? onks tosta magiasta hyötyä aseessa vaikka charge olis 0/235987 |
jami87 23.04.2006 22:43:08 | |
---|
Whaat? onks tosta magiasta hyötyä aseessa vaikka charge olis 0/235987 Juu, tehoaa hopea-aseiden ja daedric-aseiden tapaan kummituksiin ja kummajaisiin. |
Jormaz 23.04.2006 22:46:20 | |
---|
Ei tietenkään rahalla kannata ladata noita taikakaluja. Käyttää ne kaikki tyhjiin ja lataa varla stonella. In Goth We Trust! The 666 Club #4
-Aleksi- 23.04.2006 22:49:52 | |
---|
Ei tietenkään rahalla kannata ladata noita taikakaluja. Käyttää ne kaikki tyhjiin ja lataa varla stonella. En oo löytäny niitä varla stoneja viä :o enkä nää kartalla mitään rasteja tms mistä näkis missä ne o |
zorro 23.04.2006 23:17:18 | |
---|
minä jouduin väkisin vampyyriksi. ei voinu nostaa leveleitä tai nukkua muuten vaan, ilman että joku käy purasemassa.. mutta mikäs tässä, mielenkiintosta hommata ittensä terveeksi. |
jami87 23.04.2006 23:27:30 | |
---|
En oo löytäny niitä varla stoneja viä :o enkä nää kartalla mitään rasteja tms mistä näkis missä ne o Niitä on melkein kaikissa Ayleid -paikoissa. |