BenGlenton 23.04.2006 20:21:47 | |
---|
Miten olisi Rolandin Micro Cube? Kannattaa kokeilla, yllättävän asiallinen kotitarpeisiin. www.supremecourtband.fi |
Invader 23.04.2006 20:23:44 | |
---|
Minulla on vain saksankielinen manuaali, joten tämäkään ei juuri minua auta. http://line6.com/data/l/0a06000f166 … 20-%20Version%203%20-%20English.pdf Siinä on manuska englanniksi. Kannattaa kokeilla vaihtaa sitä What are you connected to? -kohtaa eri asentoihin (tuohon kohtaan pääsee painamalla ensin Tune/System-nappia ja sitten Select Page -nupilla selaamalla). Tai sitten ei.. |
Antti1 23.04.2006 20:25:40 | |
---|
Miten olisi Rolandin Micro Cube? Kannattaa kokeilla, yllättävän asiallinen kotitarpeisiin. Luetaanko täällä ollenkaan näitä viestejä? Ensimmäisessä tietääkseni ilmoitin, että olen tuollaisenkin omistanut ja paskaksi todennut --> myin pois. Ei pahalla... :) The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
BenGlenton 23.04.2006 20:31:05 | |
---|
Luetaanko täällä ollenkaan näitä viestejä? Ensimmäisessä tietääkseni ilmoitin, että olen tuollaisenkin omistanut ja paskaksi todennut --> myin pois. Ei pahalla... :) Okei, olin kyllä lukevinani viestit läpi :) www.supremecourtband.fi |
Antti1 23.04.2006 20:39:53 | |
---|
Antti1:lle vielä, että kai ymmärrät ettet voi verrata PodXT:n soundia suoraan mihinkään levytettyyn Metallican/Panteran tms. soundiin, jossa on kuitenkin päällekkäin monta kitararaitaa+basso? Vastataan nyt tähänkin vielä. Ymmärränhän minä, on tullut tuo tässä parin vuoden nauhoitteluharrastuksen aikana huomattua. Siinähän se kummallisuus tuleekin vasta vastaan, kun noita kuminoita pitäisi vielä alkaa bändin joukkoon ahtamaan. On tullut koitettua, laihoin tuloksin. Millä muuten ihmiset revitte rouheat mättösäröt tosta laitteesta irti? Mun mielestä kaikki kuulostaa vaan sellaselta silotellulta surinalta yläosastolla ja alapäät kumisee, kuten on jo varmaan tullu selväksi. Keskiäänissä on monessa mallinnuksessa kovasti yritystä, mutta joku osapuoli aina pilaa kokonaisuuden. Voikohan olla näin vaan, ettei mallintavat oo sitten mun juttuni? Miltä kuulostais ideana joku etuaste ja kaiutinmallinnin siihen perään? Ehdotuksia? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Tympee Huttunen 23.04.2006 21:02:06 | |
---|
http://line6.com/data/l/0a06000f166 … 20-%20Version%203%20-%20English.pdf Siinä on manuska englanniksi. Kannattaa kokeilla vaihtaa sitä What are you connected to? -kohtaa eri asentoihin (tuohon kohtaan pääsee painamalla ensin Tune/System-nappia ja sitten Select Page -nupilla selaamalla). Kii+os. Täytyy varmaan hankkia toi metalpack. Ainakin tuo Chunka-sample kuulosti perhanan hyvälle. Jos hankin vaikka tänään Metalpackin, niin voinko sitten joskus myöhemmin ostaa vaikka FX-packin ja saada sitten Classicin ilmaiseksi? |
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Invader 23.04.2006 21:18:42 | |
---|
Jos hankin vaikka tänään Metalpackin, niin voinko sitten joskus myöhemmin ostaa vaikka FX-packin ja saada sitten Classicin ilmaiseksi? Mun mielestä se pitää ostaa se kolmen paketti että saa sen fx junkien ilmaiseksi. Eli ei toimisi tuolleen "osissa". Mutta noissa paketeissa oli muistaakseni 30 päivän palautusoikeus; jos et pidä jostain paketista, voit palauttaa sen Line 6 Monkeyllä ja saat rahat takaisin. Tosin eipä sillä FX Junkiella itselleni ainakaan ole hirveästi käyttöä ollut. Kivat ufohäröilysoundit niillä lähtee mutta siihen se sitten jääkin. Ja jos metallia soittelee niin Metal Shop -paketti on aika ehdoton, itse en niissä hommissa oikeastaan muuta enää käytäkkään. Tai sitten ei.. |