Aihe: Dana Fuchs Band
1
DoThePop
21.04.2006 09:39:32
Tänään olisi Malmitalolla Dana Fuchs Band keikalla.Itse hankin tiketit hyvissä ajoin kun edellinen suomen keikka tuli missattua.Olikos kukaan tuolla edellisellä Malmitalon keikalla?Mitä piditte Danasta livenä?Mitä tuosta keikasta olen tutuilta kuullut niin oli kuulemma ollut hieno setti kaiken kaikkiaan.Tosi mielenkiinnolla odottelen illan esitystä.Levyäkin on taas tullut pitkästä aikaa pyöriteltyä soittimessa.Ei ihan napakymppi lätty mutta antaa hyvän kuvan laulajan kyvyistä.
reijoteppo
21.04.2006 15:02:18
Dana Rochs!!
DoThePop
22.04.2006 08:27:12
No kyllä oli hieno keikka eilen Malmitalolla.Keikka oli loppuunmyyty mikä oli tietty loistava homma.Kyllä se Dana sai ainakin mun jalan vipattamaan ihan kybällä.No tämmöinen vannoutunut Janis Joplin fani ei voi olla tuosta pitämättä.Eturivistä keikkaa seuranneena pääsi vielä lähietäisyydeltä Danan ilmeitä ja liikkeitä hyvin näkemään.Livenä Danan ääni pääsi huomattavasti paremmin oikeuksiin kuin esikoislevyllä.Esikoiskiekollahan on suhteellisen tuhnut soundit.Mikä hieman Danan revittelyä mielestäni latistaa.Mielenkiinnolla jäädään odottamaan tulevaa uutta levyä ja dvd-julkaisua.Semmoiset pitäisi käsittääkseni vielä tän vuoden puolella ilmestyä.Aikoinaan kun tutustuin Danaan.Se tapahtui täysin Janis Joplin vertailujen takia.Mutta kyllä Danalta löytyy paljon omaakin annettavaa.Eikä ainaiset Joplin vertailut ole niin tarpeellisia.Vaikka kyllähän se on pelkästään kunnionosoitus ainakin mun mielestä.Hieno esiintyjä ja loistava keikka kaiken kaikkiaan.
arse
25.04.2006 13:02:49

Olikohan Malmitalon varsinaisen setin viimeinen biisi Drive bändin oma? Kuulosti tutulta, ja/mutta hyvältä.

On hyvinkin oma biisi, kyllähän sitä jo viime keväänä vedeltiin. Ellei jopa edellisenä syksynä.
Johnny Revolution
roope13
25.04.2006 19:38:56
Dana on lahjakas mimmi. Mutta se kundi...Tukkeena Danan uralle. Ei sielua soitossa ja sävellykset aika tasapaksua...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)