Aihe: Monty Python
1 2 3 4 5
Coyote_FH
31.01.2006 02:04:35
Jes! Kerrankin tuli hyvä tulos näistä iänikuisista nettitesteistä. Eli Monty Python personallisuuteni on Kansanrintama (The People's Front of Judea) elokuvasta Brianin elämä!

"Are you the Judean People's Front?" :D
Ancie
26.03.2006 15:30:49
No palatakseni alkuperäiseen aiheeseen (wink wink nudge nudge) Pythonit on jotain NIIN käsittämätöntä ja upeaa, ettei sitä pysty sanoin kuvailemaan. Kirjastosta on tullut lainattua Flying Circusia ja naurettua niille niin paljon, että vatsa"lihakset" on ollu kipeinä seuraavan kuukauden. Aivan uskomatonta tajunnanvirtaa ja kekseliäisyyttä. Life of Brian ja Holy Grail on aikalailla samoilla viivoilla mun suosikkijärjestyksessä. It's impossible to tell which one is better... On tullut myös seurattua melkein jokaisen Pythonin uraa Flying Circusin jälkeen. Rutles on aivan mielettömän upeasti toteutettu ja ne biisit on mahtavia. Cleesen Fawlty Towers (Pitkänjussin majatalo): Say no more. Huumoria parhaimmasta päästä jälleen kerran. Michael Palinin ja Terry Jonesin Ripping Yarns-sarja on ehdottomasti katsomisen arvoinen. Valitettavasti sitä ei suomesta löydy, joten täyty kääntyä BBC:n puoleen että sai sarjan DVD:llä.... Mutta edelleen Flying Circus on lähimpänä sydäntä....Mahtavaa, kerrassaan mahtavaa.....Unbelievable.....
-All for one and each man (or woman) for himself (or herself) =)
jhoik
26.03.2006 21:43:50

Minä olin kuollut kala siitä Fish Dance sketsistä. korkein luku 63 tais olla Crazy. Kertookohan tämä jotain.
Vapaata tilaa myytävänä.
DT
26.03.2006 22:37:00
"Life of Brian : The black shaddowed person in helmet.
You scored higher than 85% on Stubborn. You scored higher than 33% on Crazy. You scored higher than 34% on Agressive. You scored higher than 38% on Evil"
V.U.K #17
Ancie
27.03.2006 12:57:11
No palatakseni alkuperäiseen aiheeseen (wink wink nudge nudge) Pythonit on jotain NIIN käsittämätöntä ja upeaa, ettei sitä pysty sanoin kuvailemaan. Kirjastosta on tullut lainattua Flying Circusia ja naurettua niille niin paljon, että vatsa"lihakset" on ollu kipeinä seuraavan kuukauden. Aivan uskomatonta tajunnanvirtaa ja kekseliäisyyttä. Life of Brian ja Holy Grail on aikalailla samoilla viivoilla mun suosikkijärjestyksessä. It's impossible to tell which one is better... On tullut myös seurattua melkein jokaisen Pythonin uraa Flying Circusin jälkeen. Rutles on aivan mielettömän upeasti toteutettu ja ne biisit on mahtavia. Cleesen Fawlty Towers (Pitkänjussin majatalo): Say no more. Huumoria parhaimmasta päästä jälleen kerran. Michael Palinin ja Terry Jonesin Ripping Yarns-sarja on ehdottomasti katsomisen arvoinen. Valitettavasti sitä ei suomesta löydy, joten täyty kääntyä BBC:n puoleen että sai sarjan DVD:llä.... Mutta edelleen Flying Circus on lähimpänä sydäntä....Mahtavaa, kerrassaan mahtavaa.....Unbelievable.....

Righto then, kai mun sitten täytyy kans tehdä se testi......ja tulos on:

A centurion (surprise, surprise)
65 Stubborn, 31 Crazy, 31 Agressive, and 60 Evil!

"People called Romanes they go the house?"
God, I love that scene =)
-All for one and each man (or woman) for himself (or herself) =)
Strutsi
27.03.2006 21:12:29
Wuhuu!!!
Killer rabbit...

Hittolainen että ei ole näitä nähnyt pitkään aikaan...
Pitäisi varmaan ostaa joskus.
Ritsku
23.04.2006 11:39:03
hohho Life of Brian on paras! Siihen ei koskaan kyllästy!
LEGENDAARISTA !
PoLFus
23.04.2006 13:53:47

The black shaddowed person in helmet olen minä.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Rotuvaari
23.04.2006 14:32:27 (muokattu 23.04.2006 14:33:50)
Muistan ensikosketukseni Montyihin pienempänä, kun näin Lentävää Sirkusta pätkän erään kasetin lopussa, vahingossa. Siinä oli Michael Palinin vetämä joku "Uskomatonta mutta totta -shou" ja vieraana näkymätön mies. Näkymätöntä miestä esitti Eric Idle ja oli maskeerattu niin totaalisen nysverön näköiseksi ettei ole tosikaan. Ihmettelin että mikä idea on kun näkymätön mies näkyy. Mies alkoi jaarittelemaan että kotona vaimo ei huomaa häntä, töissä ei kukaan toivota huomenia.. ja tätä jaarittelua riitti ja riitti. Lopulta kaveri oli hävinnyt penkistään ja pelkkä jaarittelu kuului jostain kaikuvana. Olisin luultavammin pudonnut penkiltä ellen olisi istunut lattialla silloin. Samassa ohjelmassa hypnotisoitiin mm tiili ja heitettiin kissa ämpäriin oikein kaaressa.

Myöhemmin piti tietty nähdä ryhmän muukin tuotanto ja hiljaiseksi vetää, siis siltä osin kun välttyy nauramiselta. Elokuvat, livet ja ohjelmasarja toimivat kaikki.
All work and no playing makes me a dull boy.
LiiMaNHeNKi
23.04.2006 17:32:27
Laiskuus on viisauden alku.
Brian May jr.
23.04.2006 18:04:34
You scored 55 Stubborn, 45 Crazy, 31 Agressive, and 46 Evil!

Apperance: The Holy Grail.

The lad trying to climb out of the window.

Hoho. oon aika nyhvö.
Vettä!
tigrushka
23.04.2006 18:06:40
Rutles on aivan mielettömän upeasti toteutettu ja ne biisit on mahtavia.

On! Se Archaeology-levykin on loistava, Eine Kleine Middle Klasse Musik...
http://www.neilinnes.org/rutles.htm
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Strutsi
23.04.2006 18:48:55
Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä. Osta minun Ibanez RG2620!!!!
SuperJeesus
23.04.2006 19:16:27 (muokattu 23.04.2006 19:53:01)
Vähän aikaa sitten oli muuten Kolmas kivi auringosta-sarjassa John Cleese ritarina. En tosin nähnyt kuin alle minuutin siitä lopusta, mutta näin ainakin käsitin. Hauska juttu, kun sehän tuota Mustaa Ritaria esitti.

Hitler in England:
http://www.youtube.com/watch?v=1wzSF8oz_Ig&search=monty%20python
:(
Mikho89
23.04.2006 20:18:53

The Big Fish
You scored 46 Stubborn, 68 Crazy, 47 Agressive, and 60 Evil!

Apperance: Monty Python's Flying Circus
The big fish appears in the Fish Slapping Dance in a rather evil manner.

Hmm, olen siis tuo kala. n__n
http://www.intriguing.com/mp/_video/fish.avi
Sori äijät, en pääse huomenna treeneihin, mun uus sänky tulee ja täällä täytyy olla jonkun himassa sillon.
Clover
23.04.2006 23:21:45
Minä olin kanssa roomalainen sotilas Life of Brianissa joka opetti Brianille kielioppia.

Tuo kielioppikohta onkin yksi leffan hauskimpia pätkiä!
Nothing shocks me. I'm a scientist. -Indiana Jones-
texjazz
24.04.2006 00:00:42

On! Se Archaeology-levykin on loistava, Eine Kleine Middle Klasse Musik...
http://www.neilinnes.org/rutles.htm

Kun saisi Rutles-elokuvan reeveereenä suomenkielellä varustettuna.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)