Aihe: Illuminati populaariviihteessä
1 2
Anonymous-jazz
20.04.2006 17:04:48

voisko joku suomentaa ton mulle?
plääh, liikaa englanninkielistä tekstii...

HOHO, jäikö peruskoulun Englannin tunnit väliin.

On tuolla on Myron Faganin puhuttu versio mp3-muodossa tosin vuodelta 1962 että äänenlaatu ei ole kovinkaan hifi.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush
Metallityöläinen
22.04.2006 14:58:57
Deus Ex on yksi parhaista peleistä ikinä, ellei paras.

Juuri tuon seurauksena kiinnostuin salaliittohörhötyksestä ja etenkin Illuminatista. Olen lukenut Adam Weishauptista ja Illuminatista aika paljon, mutta sitä paljonko siitä on faktaa voi vain arvailla. Todellinen järjestö se silti on ollut. Dan Brownin kirjassa ei muistaakseni edes mainittu Weishauptia, mutta se sen kuitenkin perusti (tai sitten se on peitetarina jolla peitetään todellinen perustaja). Tai jotain.
IMIK #24
Anonymous-jazz
22.04.2006 17:51:57

, ellei paras.

Juuri tuon seurauksena kiinnostuin salaliittohörhötyksestä ja etenkin Illuminatista. Olen lukenut Adam Weishauptista ja Illuminatista aika paljon, mutta sitä paljonko siitä on faktaa voi vain arvailla. Todellinen järjestö se silti on ollut. Dan Brownin kirjassa ei muistaakseni edes mainittu Weishauptia, mutta se sen kuitenkin perusti (tai sitten se on peitetarina jolla peitetään todellinen perustaja). Tai jotain.

Se siitä tekee vieläkin mielenkiintoisemman ja hämärämmän että Weishaupt oli Juutalainen joka kouluttautui Katolilaiseksi Papiksi.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)