Aihe: Music Man Axis
1
kilkka
22.04.2006 12:11:40

Niin se on vaan nähtävä että noita ei paljoa markkinoilla liiku. Oon ettiny kaikki maholliset paikat, eikä käytettynä löydy. Parissa musakaupassa olis tilauksen päässä, mut kun en halua ostaa sikaa säkissä, ja lisäksi käytetty olis taloudellisesti kannattavampi vaihtoehto. Onko kenelläkään havaintoja Axiseista? (Supersportteja olen pari havainnut, mutta ei kelpaa minulle :) )
Rock
kilkka
22.04.2006 12:12:43

Niin ja onko kenelläkään kokemusta Japsi-Axiseisata?
Rock
PJS
22.04.2006 12:33:53

Niin se on vaan nähtävä että noita ei paljoa markkinoilla liiku. Oon ettiny kaikki maholliset paikat, eikä käytettynä löydy. Parissa musakaupassa olis tilauksen päässä, mut kun en halua ostaa sikaa säkissä, ja lisäksi käytetty olis taloudellisesti kannattavampi vaihtoehto. Onko kenelläkään havaintoja Axiseista? (Supersportteja olen pari havainnut, mutta ei kelpaa minulle :) )

Tamperella kokeilin kerran Axis Supersporttia, Sillä hetkellä tein päätöksen, että se on seuraava sähkökitara minkä ostan. Se on ehkä paras kitara millä olen ikinä soittanut, valitettavasti hintakin oli sen mukainen.
Night time with PJS @ 62.183.214.174:8000, online aina kun minäkin olen.
JLM
22.04.2006 14:22:54

Aikoinaan kyttäsin Saksan ebaystä käytettyä Axisia mutta aika vähän niitä sielläkin pyöri. Toisin sanoen ulkomailta kannattaa etsiä mutta silloin tietysti joutuu ostamaan sian säkissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)