Welcome To The Jungle Regina "Lyhýý-se-hee(r)"
-Ace Ventura- |
JulGubbe 21.09.2003 21:06:57 | |
---|
Täällä on nimittäin liikaa nuita yhden sanan sanojia ja turhia kommentoijia. Häh? Kyllä pukki tietää! |
Zed 21.09.2003 21:19:00 | |
---|
Muista sitten talontavat. 1. Jos näet Aiheen josta et tiedä mitään, mene väittelemään siitä. 2. Jos joku on erimieltä kuin sinä, vittuile sille koska se on kuitenkin väärässä. 3. Aina kun lainaat tekstiä, lainaa koko juttu, oli se miten pitkä tahansa. 4. Valitse jo nyt, metallimusiikki vai kaikki muu. 5. Valitse jo nyt, Clapton vai Ynkky. 6. Jos jokin Aihe tai kommentti on hassu, lainaa se ja kirjoita HOHO. Siinä tärkeimmät. Tervetuloa. Tavoistani poiketen, Hoho. Zed is dead, baby, Zed is dead. |
Fadead 21.09.2003 21:33:14 | |
---|
Teretulemast minunki puolesta : ) "No ei HELEvetti mitkä soundit" !!! |
kid ego 21.09.2003 21:37:41 | |
---|
Tersetuloa vaan. Tänne mahtuu. Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta. |
Snowblind 21.09.2003 21:40:48 | |
---|
Muista sitten talontavat. 1. Jos näet Aiheen josta et tiedä mitään, mene väittelemään siitä. 2. Jos joku on erimieltä kuin sinä, vittuile sille koska se on kuitenkin väärässä. 3. Aina kun lainaat tekstiä, lainaa koko juttu, oli se miten pitkä tahansa. 4. Valitse jo nyt, metallimusiikki vai kaikki muu. 5. Valitse jo nyt, Clapton vai Ynkky. 6. Jos jokin Aihe tai kommentti on hassu, lainaa se ja kirjoita HOHO. Siinä tärkeimmät. Tervetuloa. Olet muuten harvinaisen väärässä näistä jutuista, ja äläkkä yhtään ämpyile, koska MINÄ olen oikeassa. Sitäpaitsi metalli ja Ynkkä on kovaa! Hoho. Joo |
Puolalainen Cowboy 21.09.2003 23:44:56 | |
---|
Hyyvä. Eihän täällä ole koskaan liikaa naisia. Eihän? Ja olet vielä samaa vuosikertaa, kuin allekirjoittanut. onneksi olkoon Keltanen eteen, ruskea taakse. |
maelstorm 22.09.2003 02:35:37 | |
---|
muista laittaa äkki kuva itsestäsi käyttäjäsivulle, niin sitten saat pikaviestisi nopeasti täyteen landella asuvien saamattomien kitaranrämpyttäjien pillunvonkausta. Täältä on myös helppo saada ym. pikaviesteihin vastaamalla aito autenttinen muusikkopoikaystävä nurkkaan haisemaan ja kitaraa rämpyttämään. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
M-Juhana 22.09.2003 08:59:48 | |
---|
Hyvä!! 1. Kauniimpaa puolta :) 2. Et soita kitaraa :) :) :) Naura ja repeä HOHO ! Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
vantage 22.09.2003 09:03:24 | |
---|
Tervetuloa vaan!!! Heavy Metal Is The Law |
sikanaama 22.09.2003 09:49:51 | |
---|
Tervetuloa vaan!!! Veit jalat suustani. Aveikkapatahelluvanoois! |
Avola 22.09.2003 11:15:24 | |
---|
Ööh.. miksei mulla ole ikinä mitään sanottavaa. "Never talk about hobbits.Hobbits are gay." |
salmivaara 22.09.2003 11:22:35 | |
---|
muista laittaa äkki kuva itsestäsi käyttäjäsivulle, niin sitten saat pikaviestisi nopeasti täyteen landella asuvien saamattomien kitaranrämpyttäjien pillunvonkausta. Haha! Vonkaus tuntuu olevan jo nyt käynnissä.. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Bonham 22.09.2003 11:23:43 | |
---|
Haha! Vonkaus tuntuu olevan jo nyt käynnissä.. Saattaa olla noloa, kun nimimerkin takaa löytyykin 13 v hevaripoika... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Larry 22.09.2003 15:17:06 | |
---|
Muista sitten talontavat. 1. Jos näet Aiheen josta et tiedä mitään, mene väittelemään siitä. 2. Jos joku on erimieltä kuin sinä, vittuile sille koska se on kuitenkin väärässä. 3. Aina kun lainaat tekstiä, lainaa koko juttu, oli se miten pitkä tahansa. 4. Valitse jo nyt, metallimusiikki vai kaikki muu. 5. Valitse jo nyt, Clapton vai Ynkky. 6. Jos jokin Aihe tai kommentti on hassu, lainaa se ja kirjoita HOHO. Siinä tärkeimmät. Tervetuloa. Saiskohan tän vaikka FAQ:ksi tai muuten vaan pysyväksi =) Muah! ... niin joo teretulemast ....mikä sitten oletkin tyttöjäs/poikias ! -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
noir 22.09.2003 15:22:52 (muokattu 22.09.2003 15:23:18) | |
---|
No hitto, kai se minunkin on pakko tänne kirjoittaa, kun muutakin tekemistä olisi. Eli: Tervetuloa! Perinteen mukaan minun kuuluisi kysyä puhelinnumeroa, mutta ulkona menee hassu koiranpentu, joten distractoidun ja unohdan sen. EDIT: Unohdan siis sen numeron kysymisen, en sitä koiraa. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Juho L 22.09.2003 16:32:58 (muokattu 22.09.2003 16:33:36) | |
---|
Perinteen mukaan minun kuuluisi kysyä puhelinnumeroa, mutta ulkona menee hassu koiranpentu, joten distractoidun ja unohdan sen. EDIT: Unohdan siis sen numeron kysymisen, en sitä koiraa. Kannattaisi konsentroitua akkuraatimmin tuohon tekstin tuottamiseen, ettei syntyisi kiusallisia virheassosiaatioita. Edit: Ja se on distraktoitua. Se kirjoitetaan k:lla. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
silhouette 22.09.2003 16:50:50 | |
---|
Juups. Kovasti tervetuloa vaan minunkin puolesta : ) Elämä on parasta huumetta!!! |
noir 22.09.2003 16:54:40 | |
---|
Edit: Ja se on distraktoitua. Se kirjoitetaan k:lla. Sen koiran jälkeen se ei ollut enää tärkeää. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Definhel 22.09.2003 17:43:04 | |
---|
Taidan nyt olla ilonpilaaja, mutta neiti on ilmeisesti jo unohtanut meidät M.netin anonyymit muusikot ja siirtynyt parempiin piireihin. Har-H... -niisk-. Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |