Super-Jari 16.09.2003 00:04:08 | |
---|
Mutta jos olet maailman paras kymmenottelija, et silti ole paras pituushyppääjä! Juurikin näin. Mistät muuten on allekirjoituksesi peräisin? "Tää teini on kyllä iljettävä läski" - El "anonyymi neiti" furioso |
scath 16.09.2003 22:32:54 | |
---|
Sen lisäksi olen huomannut, että monet, jotka soittaa vain heviä, kuunteleekin VAIN heviä. Onneksi en ole joutunut heidän seuraansa liiemmälti. Mitä! Oot varmaan asunu purkissa alkuelämäsi. |
sunless 18.09.2003 21:44:41 | |
---|
Mitä! Oot varmaan asunu purkissa alkuelämäsi. tuskin ainakaan metalli purkissa... Miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa? |
Super-Jari 18.09.2003 22:11:13 | |
---|
tuskin ainakaan metalli purkissa... heh. huumorimiehiä.. Ei faktoilla ole mitään mitään merkitystä kun kaikilla ihmisillä on niistä huolimatta oma mielipide asiasta. Never let the facts cloud your opinion, Never! |
Eli mistäköhän se johtuu että suurin osa minun ikäisestäni porukasta (mie oon ite 16) tahtoo soittaa raskasta musiikkia? En tietenkään tarkoita että kaikki on hevareita vaan iso osa. Ihmisten yleinen tyhmyys on syynä suurimpaan osaan maailman ongelmia. Kyllä pukki tietää! |
KTR 21.09.2003 20:40:04 | |
---|
Hevissä on MUNAA! |
JulGubbe 21.09.2003 21:08:57 | |
---|
Hevissä on MUNAA! Ja munassa on haitallista kolesterolia, joka tappaa. Kyllä pukki tietää! |
overtake 21.09.2003 22:43:26 | |
---|
No heviä on kiva soittaa. Ei sitä aina kuunnella jaksa mutta soittaa jaksaa. Outoa..? |
Twist 21.09.2003 22:48:17 | |
---|
Siis tämähän on ihan selvä.....hevarit soittaa heviä....niin yksinkertaista!!! poikkeuksia on!! |
Super-Jari 22.09.2003 06:25:19 | |
---|
Siis tämähän on ihan selvä.....hevarit soittaa heviä....niin yksinkertaista!!! poikkeuksia on!! Eipä se tunnu niin selvää olevan. Tain no selvää on että hevijätkät soittaa heviä mutta kysymys onkin suurenmpi, laajempi ja vaikeampi.. MIKSI? Miksi "sanos muuta!" ja "älä muuta sano!" paitsi A) tarkoittavat samaa myös B) ovat käskyjä, joita käskijä ei oletakaan toteltavan? - Kettunen - |
VÄKIPÄÄ 23.09.2003 02:26:29 | |
---|
Miksi kukaan soittaa jotain muuta kuin heviä? Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON! |
musatuukka 23.09.2003 22:12:53 | |
---|
Liialla Hevittämisellä on taipumusta alkaa kyllästyttää. Tosi heviä on vain Black Sabbath ,Led Zeppelin ,Purple ja Hendrix!!! Siis ihan sitä real and only. Heville tulee kiloja lisää koko ajan ,kohta sopisi puhua varmaan jo Very Heavystä.Onko heavy 10 vuoden päästä pelkkää teräsirkkelin surinaa???? Jotkut etenkin nuoremmat kuuntelee heviä vain sen painon takia.Musiikilla ei niin väliä kunhan kukaan ei pääse sanomaan musiikin makuasi keveäksi tai nössöksi . Ps.Iron Maiden on huono. Saisko miinuksia????? Elän huonoja päiviä hyvien eteen. |
Pitsa 24.09.2003 10:25:45 | |
---|
Meinaa ajoittain nousta verenpaine tämän threadin lukemisen yhteydessä. Hmph. Itsehän soitan heviä, rokkia ja oikeastaan ihan mitä vaan ehdotetaan, kuhan saapi soittaa mikä tuntuu hauskalta. Kuuntelen myös muuta musiikkia. Olen myös basisti (sori vaan sille yhelle, joka ei viittiny sanoa meistä mitään ja jonka nimeä en muista). Tuo tilutuksen dissauttaminen tuntuu olevan vähän turhankin kovasti muodissa täällä. Jos itse soittaisin kitaraa, ei se olisi välttämättä se tärkein elementti mitä harjoittelisin, mutta minä kyllä annan pisteet niille jotka sen homman osaavat. Tokihan se ei kitaristia tee, jos osaa pilipalimunatiluttaa, mutta useimmat noista kovemman luokan pilipalimiehistä osaavat tehdä myös hyvää musiikkia sen sooloilun ohella. Jotkut manasivat, että tuo hevikausi menee ohi joskus 25 ikävuoden tietämillä. ehkäpä, mutta veikkaisin että suurimmalla osalla ihmisistä tuo musiikkimaku alkaa hieman laajeta, kun uskaltaa tajuta, että on maalimassa muutakin hyvää musiikkia. Sitä ennen on vaan ollut se "kaikki muu on paskaa" asenne. Ei me tämmösiä |
Jani The Rock 24.09.2003 10:48:26 | |
---|
Jotkut manasivat, että tuo hevikausi menee ohi joskus 25 ikävuoden tietämillä. ehkäpä, mutta veikkaisin että suurimmalla osalla ihmisistä tuo musiikkimaku alkaa hieman laajeta, kun uskaltaa tajuta, että on maalimassa muutakin hyvää musiikkia. Sitä ennen on vaan ollut se "kaikki muu on paskaa" asenne. Jaa-a... Nuo vanhat taudit istuvat kyllä hyvin sitkeässä. Olen nyt justiin 25 ja musiikkimaku on teinivuosista laajentunut hyvinkin laajaksi, mutta kas kummaa, kun tekee vaan siitä huolimatta mieli soittaa punkrokkia. Yksinkertaisesti siksi, että se on niin helvetin energistä musiikkia ja sitä on hauska soittaa. Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go! |
L.Ruoska 24.09.2003 22:37:25 | |
---|
Parempi vaan jotta soittavat heviä, jää enemmän tilaa punkrockille =) Tervemenoa vaan sinne hevipuolelle. Itse koen että hyvän hevin tekemiseen ja esittämiseen tarvitaan järjettömästi skilliä ja uskottavuutta koska siinä kuitenkin aika usein just sitä kitarasankaruutta ja sellasta mahtipontisuutta ja/tai rankkuutta mikä ainakin kaikenmaailman kevätjuhlissa ja muissa kylätapahtumissa näkyy lähinnä itsensä nolaamisena =P Yksinkertaisesti ne lukiolaiset jätkät maalattuine naamoinen ei vaan näytä "ihan" yhtä tylyltä kun Dimmu tai CoF niissä julisteissa =D Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua! |
Bantuteurastaja 25.09.2003 01:44:56 | |
---|
Ja jokainen tarkoittaa taas ihan eri asiaa puhuessaan "hevistä". |
Moratoria 25.09.2003 14:58:27 | |
---|
Ja jokainen tarkoittaa taas ihan eri asiaa puhuessaan "hevistä". Niin. Hevi ja metalli ovat eri musiikkityylejä. Heviä on mm. Manowar, Iron Maiden, Black Sabbath sun muut vastaavat ja metallia on mm. In Flames, Sentenced, Blind Guardian, Children of Bodom, Dimmu Borgir, Morbid Angel.... ja kaikki noista mainitsemistani metallibändeistä edustavat eri metallin alalajeja... |
Super-Jari 25.09.2003 16:49:26 | |
---|
Niin. Hevi ja metalli ovat eri musiikkityylejä. Heviä on mm. Manowar, Iron Maiden, Black Sabbath sun muut vastaavat ja metallia on mm. In Flames, Sentenced, Blind Guardian, Children of Bodom, Dimmu Borgir, Morbid Angel.... ja kaikki noista mainitsemistani metallibändeistä edustavat eri metallin alalajeja... Minun mielestä asia ei ole noin. Niinkuin sillä olisi mitään väliä mutta minun mielestä heavy ja metalli on samaa soppaa. Miksi "sanos muuta!" ja "älä muuta sano!" paitsi A) tarkoittavat samaa myös B) ovat käskyjä, joita käskijä ei oletakaan toteltavan? - Kettunen - |
Blue Note 25.09.2003 17:55:55 | |
---|
Nykynuoriso on häiriintynyttä. Humppa. |
Nixzar 25.09.2003 18:14:38 | |
---|
Soitan semmosta mikä kuulostaa hyvältä... *Keep on rocking in the free world* |