Keppis 20.09.2003 15:58:21 | |
---|
Miten noita kannattais reenata. pitäiskö eka opetella ne hitaasti ja sit aina vähän nopeentaa? Vai tehdä muita harjotuksia niin paljon että kun rupee opetteleen niin osaa ne oikeessa tahdissa. ite en oikeen viitti rueta harjotteleen niitä kun tiedän ettei kuitenkaan nopeus ja taito riitä. Pitäiskö vaan viittiä? Pull offeja ja hamer oneja pystyn soittaan tilu nopeutta, ainakin yhellä kielellä kahella sormella "pullaten". Fobiayhtyeen uudet sivut www.fobiayhtye.cjb.net |
Jaz 20.09.2003 16:06:51 | |
---|
Hitaus on avainsana tässäkin. Opettelet hitaasti soittamaan _oikein_ ja pikkuhiljaa voit alkaa nostamaan tempoa lähelle oikeaa. Ei kannata ainakaan alkaa heti räpeltämään tyyliin 'sinne päin' |
kassu_90 20.09.2003 16:39:53 | |
---|
Ei noi nyt kyllä niin pahoja ole. Pikkuhiljaa vaan räpeltämään. Kyllä se siitä. |
Jaz 20.09.2003 18:08:46 | |
---|
Ne on niin paskoja ja samanlaisia kaikki(muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ettei niitä ole mitään järkeä mennä opettelemaan. Pistä vaan wahi päälle ja räpellä, niin onhan siinä jo aika paljon hammettia pelissä. Näinhän se homma etenee.. |
mikko1 20.09.2003 18:30:45 | |
---|
Ne on niin paskoja ja samanlaisia kaikki(muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ettei niitä ole mitään järkeä mennä opettelemaan. Pistä vaan wahi päälle ja räpellä, niin onhan siinä jo aika paljon hammettia pelissä. olisiko tämä jo hieman ylitseampuvaa? ;) Mullon kans tele. |
outo_O 20.09.2003 19:45:02 | |
---|
Ne on niin paskoja ja samanlaisia kaikki(muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ettei niitä ole mitään järkeä mennä opettelemaan. Pistä vaan wahi päälle ja räpellä, niin onhan siinä jo aika paljon hammettia pelissä. höpö höpö. joko muuten sait sen ebaysta ostaman kitaran? olitko se sinä? B L A C K E N E D ! ! ! |
kassu_90 20.09.2003 20:59:52 | |
---|
Ne on niin paskoja ja samanlaisia kaikki(muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ettei niitä ole mitään järkeä mennä opettelemaan. Pistä vaan wahi päälle ja räpellä, niin onhan siinä jo aika paljon hammettia pelissä. Aika hyvin sanottu :) |
kalkkuna 20.09.2003 22:23:32 | |
---|
höpö höpö. joko muuten sait sen ebaysta ostaman kitaran? olitko se sinä? Olin se minä, maanantaina saattaa tulla uus lady taloon. Mutta hei! Jos mielestäni Hemmetin soolot ovat wahin rääkkäystä, niin on. Mielipiteeseeni kellään ei ole mitään sanomista! |
Jackson Dinky 21.09.2003 12:17:56 | |
---|
Olin se minä, maanantaina saattaa tulla uus lady taloon. Mutta hei! Jos mielestäni Hemmetin soolot ovat wahin rääkkäystä, niin on. Mielipiteeseeni kellään ei ole mitään sanomista! Ymmärrän hyvin jos hammetin vinguttamisesta ei pidetä mutta itte tykkään niistä sooloista. Eli älkää tästäkään valittako, mielipide. Ja noista sooloista että älä vielä rupee niitä sooloja opetteleen. Jossain vaiheessa rupeet älyämään kuinka ne soitetaan ne tilukohdat sun muut. Mutta mikäs siinä jos välttämättä haluat. Ite oon ekan metallican soolon opetellu siitä onesta sen täppäyksen. Mutta kun niitä aikansa "soittelee" niin kyllä ne rupee menemään. |
kalkkuna 21.09.2003 12:25:58 | |
---|
Siis toki hammetilla on HYVIÄ sooloja siinä alkuajoissa, mutta nykyään se kyllä menee ton wahin rääkkäyksen puolelle... |
Timesby 21.09.2003 12:28:52 | |
---|
Welcome home(sanitarium)in alku soolo ja keskisoolot kannattaa opetella. ne on sellasia keskivaikeita ja hyvän kuulosia...eikä niissä oo efektejä ;) -Mahtava on suuruudenhulluudenvoima- |
PoLFus 21.09.2003 12:46:29 | |
---|
Welcome home(sanitarium)in alku soolo ja keskisoolot kannattaa opetella. ne on sellasia keskivaikeita ja hyvän kuulosia...eikä niissä oo efektejä ;) paitsi särö? ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
Jackson Dinky 21.09.2003 12:57:32 | |
---|
paitsi särö? Luokitteletteko särön efektiksi? Mä en ainakaan. Ja noista sanitariumin sooloista että ne on aika vaikeat. Toki olen kovaa vauhtia treenamassa niitä. Jos 5 vuoden päästä ne oppis jotenkin. Paitsi se ensimmäinen soolo. |
Timesby 21.09.2003 14:02:29 | |
---|
Luokitteletteko särön efektiksi? Mä en ainakaan. Ja noista sanitariumin sooloista että ne on aika vaikeat. Toki olen kovaa vauhtia treenamassa niitä. Jos 5 vuoden päästä ne oppis jotenkin. Paitsi se ensimmäinen soolo. ei särö ole efekti. se on kuuluu perusasioihin, kuten cleanikin. sanitariumin se kunnon soolo on ihan sairaan paljon vaikeempi, ku se alku- ja keskisoolo. keskisoolon nopee kohta takkuaa vielä jonkun verran mulla, mut kyllä se siitä kohta :) onen alkusoolo on myös yks mistä kannattaa alottaa. -Mahtava on suuruudenhulluudenvoima- |
Jaz 21.09.2003 14:07:31 | |
---|
Luokitteletteko särön efektiksi? Mä en ainakaan. Ja noista sanitariumin sooloista että ne on aika vaikeat. Toki olen kovaa vauhtia treenamassa niitä. Jos 5 vuoden päästä ne oppis jotenkin. Paitsi se ensimmäinen soolo. efekti = vaikutus, teho; keinotekoinen tehoste. Särö siis lienee kuitenkin efekti. |
Tanu 21.09.2003 16:40:18 | |
---|
Onen alku- ja keskisoolot ovat helppoja. Keskisoolon lopussa tulee minulle ongelmia, kun en ehdi kääntää plektraa täppäysasentoon tarpeeksi nopeasti. Pitäisi ehkä keskisormea treenata. Ja jos mennään todella helpolle puolelle, niin esim. Loadeilla ja Reloadeilla on monessakin paikassa tuota remolopikkausta ja wahin polkemista. Käy se niinkin. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
Kun opettelee esim. Puppetsin soolon kunnolla, niin loput oppii kohtuu nopeasti. Kohtuu samanlaisia kikkoja kaikissa. Mutta älkää ymmärtäkö väärin, pidän itse niistä paljon, paitsi näistä uudemmista wahi-renkutuksista. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
Jaz 21.09.2003 18:27:12 | |
---|
..kun en ehdi kääntää plektraa täppäysasentoon tarpeeksi nopeasti. Pitäisi ehkä keskisormea treenata. Hoidat täppäilyn keskisormella, niin ei tarvi plekusta sen kummemmin huolehtia. Ja jos mennään todella helpolle puolelle, niin esim. Loadeilla ja Reloadeilla on monessakin paikassa tuota remolopikkausta ja wahin polkemista. Käy se niinkin. Kuulemma tällä uusimmalla metallican albumilla on hienot soolot ;) |
Jackson Dinky 21.09.2003 20:27:22 | |
---|
Hoidat täppäilyn keskisormella, niin ei tarvi plekusta sen kummemmin huolehtia.
Kuulemma tällä uusimmalla metallican albumilla on hienot soolot ;) Nimenomaan! :) Ei yhtään. |