seitikki 21.04.2006 12:01:55 (muokattu 11.05.2006 13:33:20) | |
---|
______________________________________ Kevyen melodian omaava kipale. Kommentoiminen suotavaa. Kiitos. mörrimöykkytyttökökkö |
JCM 21.04.2006 16:42:10 | |
---|
Viehättävä rakenne ja hyvää tekstiä. Tämäkin taitaa olla sarjassamme mielen syöverit/tajunnanvirta.. ja hyvä niin! Hienoa! |
4roth 21.04.2006 21:29:03 | |
---|
Pidin. Olisi voinut olla vähän pidempi, mutta "lyhyestä virsi kaunis" taitaa pitää paikkansa:) |
Tummenee taivas ja synkistyy maa nuoret juoksevat yöriennoillaan Ei kukaan huomaa taivasta sammuvaa kun yön esirippu lasketaan Kaikki muut osat toimivat hyvin, mutta näistä en henkilökohtaisesti välttämättä niinkään pitänyt. Näistä ensimmäisessä tuo viimeisin rivi tökkii jotenkin pahasti. Ainakin minun korvaani. Jälkimmäinen osa toimii jo paremmin, mutta siinäkin voisi olla jotain samanlaista dramatiikkaa, kuin aiemmissa - ja paremmin toimivissa -säkeistöissä. Niissä oli mielestäni hyvin luotu jotenkin dramaattinen tunnelma, joka sitten siirtyi mukavasti kertosäkeessä toisenlaiseen, herkempään tunnelmaan. Samanlainen draivi tähän, niin toimii paremmin. |
Deep Shadow 22.04.2006 22:45:51 | |
---|
Tykkäsin. Tuossa vähän tökkii jotenkin rytmillisesti tuo viimeinen rivi: Ei kukaan huomaa taivasta sammuvaa kun yön esirippu lasketaan Mutta hyvä oli.. "Ouch, I have lost myself again..." |
valje 22.04.2006 22:59:30 | |
---|
Ihan jees, mutta minä kaipaisin vähän enemmän sisältöä. Auringonlaskuhan on esimerkiksi mitä legendaarisin elokuvan lopetus, mutta käsittely- ja toteutustapa ratkaisee sen, onko lopetus hyvä vai vain kliseinen. Pituus on mun mielestä just sopiva. Aika harvan pitemmän jaarituksen oon täältä jaksanu lukea kokonaan ajatuksella. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |