Aihe: Miten muutta GP-file toiseen muotoon.
1
Thet
21.04.2006 19:00:40 (muokattu 21.04.2006 19:01:10)
Otsikko on hankala. Mutta miten voisi muutta Guitar pro(5) ohjelmalla tehdyt biisit sellaseen muotoon, että niitä pystyis kuuntelee Winampilla tai media palyerilla?
En ole mikään hirveä nörtti joten muut auttakaa minua.
E: Otsikosta puuttuu a-kirjain.
Lets rock
Starlia
21.04.2006 19:02:34
Otsikko on hankala. Mutta miten voisi muutta Guitar pro(5) ohjelmalla tehdyt biisit sellaseen muotoon, että niitä pystyis kuuntelee Winampilla tai media palyerilla?
En ole mikään hirveä nörtti joten muut auttakaa minua.
E: Otsikosta puuttuu a-kirjain.

File -> Export -> MIDI/Wave ja savetus. Jos on GP:n demo, niin ei onnistu.
ekikoo
21.04.2006 22:58:30
tähän väliin haluan kommentoida vähän: En ole mikään hirveä nörtti joten muut auttakaa minua.

päättelykaava: Maalaisjärkeä= nörtti?
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
Soolokitaristi
21.04.2006 23:09:22
Onnistuuhan se siten, että laittaa GP:n soittamaan ja jonkun toisen ohjelman, esim. Audacityn äänittämään. Riippuu tosin hieman koneesta mutta jos esim. koneella on 2 äänikorttia (integroitu ja kunnollinen) niin noilla kun pelailee niin saa taltioitua. Ja toki saattaa saada ihan yhdelläkin äänikortilla riippuu äänikortista. Muistaaksenin netistä löytyy myös semmoinen ohjelma mikä suoraan äänittää äänikortin ulostulosta tulevaa ääntä. Itse olen käyttänyt minidisc soitinta tuollaisten rajoitteiden kiertämiseen.
Thet
21.04.2006 23:14:33
tähän väliin haluan kommentoida vähän:

päättelykaava: Maalaisjärkeä= nörtti?

Ei se ollu mikään konkreettinen kommentti. Joten ilmaisin asian näin.
Lets rock
Thet
28.04.2006 15:32:19
Nyt kun oon saanu muutettua ton guitar pro filen ihan kuunneltavaksi midi tiedostoksi, niin mites sen sais muutettua sellaseksi, että pystyis cd:eelle polttamaan, ku ei toi nero pysty polttamaan midi tiedostoja.
BotneLapio
28.04.2006 15:36:40
midi tiedostoksi, niin mites sen sais muutettua sellaseksi, että pystyis cd:eelle polttamaan, ku ei toi nero pysty polttamaan midi tiedostoja.

Tästä tulee kunnon perjantai-fiilis!

Kannattaisi vähän lukasta noita FAQ:ita ym. että ymmärrät MIDI:n ja WAV:in eron.

Voit esim. laittaa MIDI:in soimaan vaikka winampilla ja äänittää Soundforgella waviks. Sitten voit polttaa.
-=Botnee!!=-
Thet
28.04.2006 18:36:01 (muokattu 28.04.2006 18:41:07)
Tästä tulee kunnon perjantai-fiilis!

Kannattaisi vähän lukasta noita FAQ:ita ym. että ymmärrät MIDI:n ja WAV:in eron.

Voit esim. laittaa MIDI:in soimaan vaikka winampilla ja äänittää Soundforgella waviks. Sitten voit polttaa.

Kiitos. No ei nyt ollu oikeen aikaa alkaa etsiä sieltä kymmenien sivujen joukosta sitä yhtä lausetta mikä olisi kertonu jotain vastaavaa.
Kysyin koska olis hauska saada cd:elle rumpu ja basso taustoja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)