CanYouStayStill 19.04.2006 17:21:37 | |
---|
Olne ostamassa pientä mikseriä, jolla voin nauhoittaa laulut ja kitaran tietokoneelle ja tehdä näin biisit. olen ajatellut kahta mallia: Behringer UB802 eurorack tai phonic MU1002. Onko kenelläkään kokemusta jommasta kummasta? |
Danko 20.04.2006 11:13:25 (muokattu 26.04.2006 09:22:43) | |
---|
romantikkoitkijät #37 "parhaat jutut are like assholes, everybody's got one." -Juzzu |
tenkainen 20.04.2006 12:10:03 | |
---|
Olne ostamassa pientä mikseriä, jolla voin nauhoittaa laulut ja kitaran tietokoneelle ja tehdä näin biisit. olen ajatellut kahta mallia: Behringer UB802 eurorack tai phonic MU1002. Onko kenelläkään kokemusta jommasta kummasta? Sekoitetaan pakkaa lisää: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-190431.html "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
mullet3000 20.04.2006 12:10:06 | |
---|
Asiasta mitään tietämättä sanon, etten ole kuullut kenenkään kehuvan Behringerin tuotteita, vaan päinvastoin. Itseltäni kyllä löytyy Behringerin pre-amp, mutta mä en ymmärräkkään hyvän päälle. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
humppahanuristi 20.04.2006 12:37:57 | |
---|
Aivan sama. Behringereissä on vähän kireät soundit yleensäkin mutta jos teet muokkausta koneella jälkikäteen, ei senkään pitäisi kauheasti haitata. Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle. |
Danko 20.04.2006 21:53:37 | |
---|
romantikkoitkijät #37 "parhaat jutut are like assholes, everybody's got one." -Juzzu |
mynthon 20.04.2006 23:10:16 | |
---|
|
tenkainen 21.04.2006 08:32:36 | |
---|
Kyllä mä olisin tän Mackien kannalla ehdottomasti!!!! Tämä merkki on yleensä ollut luotettava, toisin kuin behringerit. Phonicista taas ei ole mitään kokemuksia. No tuo on Tapco varsinaisesti. Mackien suunnittelema pelkästään. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
PIM 21.04.2006 13:00:59 | |
---|
No tuo on Tapco varsinaisesti. Mackien suunnittelema pelkästään. Behringerillä sentään on myös ihan oikesti hyviä laitteita toisin kuin tuolla Tapcolla. Tähän väliin tekisi mieli kyllä kyseenalaistaa koko mikserin tarve. Eli mihin varsinaisesti tarvitset sitä mikseriä? ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
mhelin 21.04.2006 13:09:41 | |
---|
|
PIM 21.04.2006 13:24:18 | |
---|
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Niq 21.04.2006 15:08:15 | |
---|
No tuo on Tapco varsinaisesti. Mackien suunnittelema pelkästään. Eikös ne Behringeritkin ole Mackien suunnittelemia? ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |
PIM 21.04.2006 15:29:09 | |
---|
Eikös ne Behringeritkin ole Mackien suunnittelemia? ;) Onnon, ja Altot ja Phonicit ja mitänäitänytonkaan. Mackiehän keksi koko mikseri-idean joskus aikoinaan ja ansaitsisis vähintään tekniikan Nobelin palveluksistaan ihmiskunnalle. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
CanYouStayStill 22.04.2006 18:07:41 | |
---|
Mä mietin tota toneportia, mutta mahdollisesti tuo mikseri tulee treenikämpälle laulua varten myös. Eli se on suljettu pois, etupääte myös... Mutta kiitoksia vinkeistä. Taidan kyllä päätyä Phonicin puoleen ja katua tai ylistää... Kunhan vain laite hoitaa hommansa. |
Woodoo 22.04.2006 18:23:01 | |
---|
Suosittelen kyllä noista tuota Phonic MU1002. Tapcosta ei ole kuin karvan kokemus. Ei yllä lähestään muiden macien laitteiden rinnalle. Behringerillä on potikat todella kamalia ja Phonicilla on hontaan nähden kohtalaisen tasalaatuista eikä se pahalta kuulosta, potikat tuntui tukevilta vaikka laite oli muutaman vuoden vanha. Eikä rahissut. Mutta http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-191529.htmlTämä on nyt thomannilla aivan törkeen halpa, ei pitäsi olla ihan kamala. Tarkempaa en osaa sanoa kun itelle on vasta tulossa.. |
Aki 23.04.2006 17:34:46 | |
---|
Suosittelen kyllä noista tuota Phonic MU1002. Tapcosta ei ole kuin karvan kokemus. Ei yllä lähestään muiden macien laitteiden rinnalle. Behringerillä on potikat todella kamalia ja Phonicilla on hontaan nähden kohtalaisen tasalaatuista eikä se pahalta kuulosta, potikat tuntui tukevilta vaikka laite oli muutaman vuoden vanha. Eikä rahissut. Ootko varma että se oli Phonic? Ehjiä Phoniceja mulle on vastaan tullut kaikista vähiten. Behkuissa on joskus harvoin pienehköjä ongelmia, mutta ne Phonicit mitä on käytössä ollut itsellä ja tutuilla on kyllä olleet ihan sekasotkussa. Napit vaikuttaa eri asioihin kuin pitäisi ym kummallista. Soundcraftin ehdottomasti noista ottaisin, sitten Yamahan ja Behkun. Tapcosta olen kuullut paljon pahaa, ja Phonicista olen kokenut pelkkää pahaa. |