Ilez885 17.04.2006 13:51:43 | |
---|
|
meitu 17.04.2006 14:02:41 | |
---|
Tehojen pitäisi riittää, ja eiköhän tuosta jonkinlaiset (joskaan ei välttämättä hyvät, omien kokemusten perusteella) metallisärötkin irtoa. Ne jotka soittaa ne tietää |
saastara 17.04.2006 14:59:21 (muokattu 17.04.2006 15:01:58) | |
---|
Tehojen kanssa voi kyllä tulla ongelmia, etenkin jos metallia soittaa aikoo (hevirumpalit eivät tunnetusti osaa soitaa hiljaa). Ei kuulosta tuo heleä acutronixi niin mukavalta kun on trankkupäättäri ruvella, eikä ole särössäkään liikaa kehumista.. Kyllä tuosta hiljemmilla volumeilla sai ihan käyttökelpoista jälkeä, kleeni oli etenkin ihan kelpo.. Mutta bändisoitossa tuo alkoi kyllä jo volume siinä klo 11 paikkeilla kyykkäämään. Puuroks män.. Ei siis heviin omiaan, ellei ole asiaansa osaava rumpali. E: Jos raskasta hevimarsua halajat, ota tuolta torilta tuo 8080.. Omasta mielestäni paljon parempi kaikin puolin heviin, eikä lopu tehokaan heti kesken. Lisäksi myös, ennen kaikkea, 8080 on kolme kertaa tuota AVT:tä halvempi. Sinun postimerkkisi palavat. |
Micolo 17.04.2006 15:05:45 (muokattu 17.04.2006 15:07:30) | |
---|
Tuohan on hybridi vahvistin, eli pääteaste toteutettu transistoreilla. 50w ei kyllä kovin hyvää lopputulosta lupaa ainakaan tilastojen puitteessa. Että ei missään nimessä kannata ilman testausta tilailla, kun tuo hintakin näyttää olevan melko kova. En ole itse tuohon AVT-srjaan tutustunut, mutta suosittelisin silti suuntaamaan katseesi torin puoleen jos tuon AVT:n hinta on budjettina. E: Jaahas, hitaus on näemmä toinen nimeni. Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |
Ilez885 18.04.2006 21:31:05 | |
---|
Juu tuota Valvestatee kattelin, ja tuumin, että hylkään ne Thomannin vehkeet, kun on tuota hintaa niin paljon tehoihin nähden...Kumman te ottaisitte mielummin tuolta torilta, ton Marshall valvestate vs265 vai Marshall Valvestate 8080? Tuntuu porukka suosittelevan enemmän 8080:a metallitarkoituksiin, mut vs265 ois edullisempi ja enemmän watteja... |
saastara 18.04.2006 23:50:51 | |
---|
Juu tuota Valvestatee kattelin, ja tuumin, että hylkään ne Thomannin vehkeet, kun on tuota hintaa niin paljon tehoihin nähden...Kumman te ottaisitte mielummin tuolta torilta, ton Marshall valvestate vs265 vai Marshall Valvestate 8080? Tuntuu porukka suosittelevan enemmän 8080:a metallitarkoituksiin, mut vs265 ois edullisempi ja enemmän watteja... Minun ääneni raikuu ehdottomasti 8080:lle.. Watit ja pari kymppiä halvempi hinta eivät kauheasti lohduta kun vahvistimen soundi on munatonta sirkkeliä. :) Sinun postimerkkisi palavat. |
Puoskari89 18.04.2006 23:53:14 | |
---|
Muistaakseni torilla oli pari 8080:stä? Kitara ja kahvia.
Mitä muuta voisi tarvita!? |
Ziggy Bubba 20.04.2006 01:56:08 | |
---|
Onko ihan pakko olla Marshall? Nuo halvemmat pelit (AVT, MG..) on kyllä aika eri asia kun ne kuuluisat ja miehiset täysputkivehkeet... Mulla oli aikanaan tommonen AVT50 ja vaikka puhdas kanava ajoikin asiansa jotenkuten, säröt oli aivat hirveätä sähkönsiristystä. Kannattaa katella siis muitakin merkkejä. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Zakk 20.04.2006 09:08:40 (muokattu 20.04.2006 09:16:19) | |
---|
Onko ihan pakko olla Marshall? Nuo halvemmat pelit (AVT, MG..) on kyllä aika eri asia kun ne kuuluisat ja miehiset täysputkivehkeet... Mulla oli aikanaan tommonen AVT50 ja vaikka puhdas kanava ajoikin asiansa jotenkuten, säröt oli aivat hirveätä sähkönsiristystä. Kannattaa katella siis muitakin merkkejä. Oho AVT100:ssa ei ole säröt ollenkaan mitään siritystä, kunnon rouheat soundit ainakin oman marsuni od1 kanavalta lähtee. En vertais AVT ja MG sarjaa toisiinsa aivan eri laitteet.. Mutta joo, en mä kyllä 50:stä ostaisi, sitä saa luukuttaa sitten ihan kybällä. Meillä toisella kitaristilla valvestate 8080 ja mulla toi avt100. Kummatkin ihan hyviä mielestäni, cleani parempi tässä avt:ssä. Mutta jos 8080 näkyy, niin kantsii avrmaan halvan hintansa vuoksi ostaa! "Where there's a whip there's a way" |
Noh, ei kai sen välttämättä tarvis just Marshall olla, siit on tullu mullekin joku "brändijuttu" että uus vahvistin hohkais sitä legendaarista logoaan:). Kyl mä ton AVT50X:n hylkään kerta sitä ei oikein tunnu porukka suosittelevan ja hintaa on aika munasti. |