Dr. Muff 17.04.2006 00:00:41 | |
---|
Moro! Kaipailisin kokemuksia Musikding putiikin myymistä tee-se-itse pedaaleista. Eniten kiinnostaisivat trebleboosteri ja miksei futsinkin. Linkkiä: http://www.musikding.de/product_inf … id=51fa6237a2f5fc6d2ab675e1756d33db Voisi kyllä ihan kokeilun vuoksi ostaa, hintaa boosterille tulisi postikuluineen 25€. Tosin raha se on sekin, joten olisi mukava kuulla jos jollain on kokemusta tai vaikka toisenkäden tietoa asiasta. "Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus |
tete 17.04.2006 20:50:41 | |
---|
Moro! Kaipailisin kokemuksia Musikding putiikin myymistä tee-se-itse pedaaleista. Eniten kiinnostaisivat trebleboosteri ja miksei futsinkin. Linkkiä: http://www.musikding.de/product_inf … id=51fa6237a2f5fc6d2ab675e1756d33db Voisi kyllä ihan kokeilun vuoksi ostaa, hintaa boosterille tulisi postikuluineen 25€. Tosin raha se on sekin, joten olisi mukava kuulla jos jollain on kokemusta tai vaikka toisenkäden tietoa asiasta. Tilasin muutamia viikkoja sitten ko. putiikista distortionin, fuzzin ja trebleboosterin, tarkoituksena on vähän kokeilla tuota pedaalien rakentamista. Vaikuttivat yksinkertaisilta ja kun kaikki osatkin (nuppeja ja koteloita lukuunottamatta) ovat mukana, niin enköhän minäkin saa niistä jotain aikaiseksi :) Mitään isompaa kokemusta minulla ei ole erityyppisistä pedaaleista, mutta voin toki kertoa jotain kokemuksia. Tosin eihän nuo ole vielä tulleetkaan, joten pedaalien valmistumista saa odotella vielä hetken jos toisenkin. -Tero- |
ilmarihh 19.04.2006 16:50:18 | |
---|
no terve! mää oon rakentanu sen der benderin ja linear boosterin. benderiin tein hiukan omia viritysiä laittamalla erilaiset transistorit, testailin monia ja valitsin sitte mieluisat... se on korvannu meidän toisen kitarisin aiemmin käyttämät säröt kokonaan. jäi ratit ja bossit turhiksi. boostereita en oo hirveenä vertaillu, ittelläkin ko on marshall jtm60 niin siinä ei sitä puhdasta headroomia kauheena ole, mutta helkkarin hyvin se toimii kyllä ja tekee sen minkä pitää... kokoajan itteläni käytössä kun tarttee pientä runttausta "puhtaisiin" sen trebleboosterin aion tehdä kans seuraavaksi ja ainakin toisen benderin, ehkä vähän modaamalla esim. sitä tonea erilaiseksi... mulla jäi tilauksesta uupumaan pedaaliboksien kumijalat, muuten kaikki oli ok. lupas se lähettää ne kumitassut perästä vaan eipä lähettäny, mainitten kyllä seuraavan tilauksen yhteydessä,... sähköposteihin sieltä vastattiin suhteellisen pian ja toimitusaika ei ollut mielestäni mitenkään erityisen pitkä... |
jepjep.. hain justiin musikdingin paketin postista.. tilauksen toimitukseen aikaa meni 2kk.. asiallisiin sähköpostitiedusteluihin 2kk:n aikana vastattiin nihkeesti, jos ollenkaan... innoissani sitten availin justiinsa pakettia, niin manuaali ja kokoomisohjeet puuttu.. v##€ttaa.. kai niitäkin saa sitten odotella seuraavat 2kk.. en suosittele.. |
Micolo 20.04.2006 17:51:13 | |
---|
jepjep.. hain justiin musikdingin paketin postista.. tilauksen toimitukseen aikaa meni 2kk.. asiallisiin sähköpostitiedusteluihin 2kk:n aikana vastattiin nihkeesti, jos ollenkaan... innoissani sitten availin justiinsa pakettia, niin manuaali ja kokoomisohjeet puuttu.. v##€ttaa.. kai niitäkin saa sitten odotella seuraavat 2kk.. en suosittele.. Taitaa Klaussilla yleinen käytäntö lähettää manuaalit sähköpostiin. Ainakin vahvistimen rakennussarjoissa. Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää |