Aihe: Anathema
1 2 3 4 5 6
Danko
28.01.2005 11:17:00 (muokattu 28.01.2005 13:47:57)

The Silent Enigma, A Vision Of A Dying Embrace -dvd (live edellisestä), Judgement, A Fine Day To Exit. Näistä Judgement on napannut eniten, TSE oli aika alkukantaista (eli vanhempi ei kiinnosta) ja AFDTE vaikutti vähän ylituotetulta. Mites noi muut levyt? Eternity, Alternative 4, Resonance 1 & 2 tai A Natural Disaster? Were You There -dvd on jo hankintalistalla.

EDIT: Vaikka täähän kuuluis melkein jo tonne "Rock, pop, alternative" -messulaudalle.
CaRRion__
28.01.2005 21:46:11
Tyksin.
Caractère silencieux!
riimu
28.01.2005 22:28:24
Judgement on kyllä hieno levy ja itselle todella henkilökohtainen. A fine day to exit myöskin rokkaa. Vanhemmasta en niinkään pidä ja tuo uusin oli odotuksiin nähden aika vaisu esitys.
Let us go in; The fog is rising.
Reaper
29.01.2005 21:13:41 (muokattu 29.01.2005 21:14:38)
Pentecost III, A Vision Of A Dying Embrace DVD, Eternity, Alternative 4, Judgement, A Natural Disaster... nuo löytyy hyllystä ja loputkin hankinnassa. Loistava bändi.
Alternative 4 ja Judgement sisältää ne henkilökohtaisimmat ja parhaat veisut noilta.

Tilasin uuden DVD:n www.play.com ista alle kahden kympin...

EDIT: nettiosoite
carnation
19.04.2006 19:21:39
Nostetaanpas tämä ketju ylös. Uusi kappale Anathemalta tässä: http://www.anathema.ws/music/everything.mp3

Kevyellä linjalla jatketaan!
"See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)

Osta levy
Ali
20.04.2006 00:36:06

On kyllä mahtava biisi tuo uutukainen. Kevyellä linjalla mennään todellakin, mutta eipä tuo minua ainakaan haittaa. Ettei vaan levytysdiilin saaminen viivy sen takia, että pojat koittaisivat päästä ei-metalli-lafkalle?
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
elbowski
20.04.2006 16:10:36
Kuulinpa Anathemaa ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen sanaton.
Raivo määrää nuotin
gorgonoidi
20.04.2006 16:19:15

Kuulinpa Anathemaa ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen sanaton.

Samoin. Mistä muualta voi kuunnella kuin bändin kotisivuilta.
ozz3
20.04.2006 16:19:55
Samoin. Mistä muualta voi kuunnella kuin bändin kotisivuilta.

Levyltä :)

Mahtava bändi ja aivan pakollinen tsekattava Tuskassa.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
gorgonoidi
20.04.2006 16:36:43

Levyltä :)

Mahtava bändi ja aivan pakollinen tsekattava Tuskassa.

Tuskassa?? Mikä päivä? On sen verran hyvää että täytyy katsastaa.
petrutsi
20.04.2006 16:42:06
Joo kyllähän tämä on Opethin kanssa hailaitti Tuskassa.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
ANtTIKRISTUS
20.04.2006 16:47:05
Aika messevältä kuulosti. Pitääpä joku päivä tsiigailla vähän syvällisemmin Anathemaakin.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Nuages
20.04.2006 17:10:46
Hyvä biisi tuo uusi!

Haluaisin kysäistä teiltä vanhemman Anatheman diggareilta, minkälaista matskua tuo Silent Enigma on? Liekö tutustumisen arvoinen kun Eternity ainakin kolahtaa hyvin?
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
carnation
20.04.2006 17:50:53
Kevyellä linjalla mennään todellakin, mutta eipä tuo minua ainakaan haittaa.

Eipä kyllä minuakaan. Olen itse pitänyt enemmän noista rauhallisimmista levyistä (Judgement, A Natural Disaster) kuin niistä vanhemmista tuotoksista. Nyt kun tätä uutta biisiä on hieman makustellut, niin täytyy vain nyökkäillä Anatheman pojille. Kaunis kappale.
"See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)

Osta levy
Mechanizm
20.04.2006 18:02:30 (muokattu 20.04.2006 18:04:24)
Nätti kauppale tosiaan. Kaikista levyistä olen tykännyt kovasti, mutta omat suosikkini ovat uran puolivälistä, eli Eternity, Alternative 4 ja Judgement.
Livenä olen onnistunut missaamaan, joten Tuskassa virhe korjataan.

Ei perhana kun ei tule juuri lauantaina Tuskaan. Opethin kanssa olisi kiva nähdä. Olen varannut liput vain lauantaille. Prkl...

Mistä näkee mitä on minäkin päivänä?
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
Frankenstone
20.04.2006 18:05:44
Hyvä biisi! Vaikuttais tämän ja sen Lutakossa kuullun toisen uuden biisin perusteella että tulevalla levyllä ollaan suunnattu vielä aikaisempaakin enemmän sellaisiin toistoon perustuviin biiseihin ja postrock-sävytteisiin tunnelmankasvatteluihin (siis vähän niinkuin Closer). Tästähän tulikin sitten yllättäen yksi vuoden odotetuimpia levyjä.
Oh! Don't be afraid, though the parade will not pass our way...
riimu
20.04.2006 18:14:49
Ihmeen pirteä viisu.
Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson
tommijk
20.04.2006 18:32:05
Vaikuttais tämän ja sen Lutakossa kuullun toisen uuden biisin perusteella että tulevalla levyllä ollaan suunnattu vielä aikaisempaakin enemmän sellaisiin toistoon perustuviin biiseihin ja postrock-sävytteisiin tunnelmankasvatteluihin (siis vähän niinkuin Closer).

Toivottavasti ei! Natural Disaster on kuin pelkkää introa koko levy. Yhtä riffiä jauhetaan biisit läpi välillä vähän komppia muuttaen, ei hyvä.. Tämä uusi biisi kuulosti kyllä huomattavasti paremmalta. Tätä voi jo kutsua biisiksi eikä paisutteluksi. Oikeaan suuntaan mielestäni menty.

Ja paras levyhän on a fine day to exit.
pöö..
ozz3
20.04.2006 19:27:16
Mistä näkee mitä on minäkin päivänä?

Varmuutta ei taida olla kuin kansainvälisillä nimillä, jos niilläkään.

Lainaus:
Aikatalua - edes vajavaista - ei julkaista ennenkuin voimme olla edes kutakuinkin varmoja siitä, että kerran ilmoitettu tieto säilyy totena juhlaan saakka. Pahoittelemme, jos tämä käytäntö aiheuttaa jollekulle suuria ongelmia. Maailma ei ole täydellinen.

Anathema on alkanut toimia tänä keväänä meikäläiselle, ja vähän kyrsiikin, etten bändiä löytänyt aikaisemmin (viitaten Nosturin keikkaan). Levyjä olisi tarkoitus hankkia kun ei vielä löydy, serkun lainaama Judgment on kyllä kulunut käytössä.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)