Laitetaas vähä öfftöpikkiä: CCn vanhempi tavara on huomattavasti räkäisempää meininkiä. Tässähän on aina hyvät ja huonot puolensa ja toiset tykkää ja toiset ei. Periaatteessa musta niissä vanhoissa biiseissä on sitä soittamisen meininkiä, kun ei ole alettu ihan pilluntarkkaan viilaileen niitä soundeja ja soittokin on sellaista "elävämmän" kuuloista. Nämä uudemmat on mennyt enemmän jo hifistelyksi, joka ei ole musta välttämättä huono asia sekään. Itse pidän kuitenkin hyvin ja tarkkaan soitetusta ja tuotetusta musiikista, mutta se voi sitten nakertaa noita edellämainittuja seikkoja. Kait sekin olisi joku hyvä kultainen keskitie löytää tässä asiassa, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Niin ja vanhasta laulusta en pidä niin paljon, kuin näistä uudemmista. Niin ja tässä ohimennen: sattuiko joku muukin olemaan CCn keikalla Oulussa Kuusisaaressa joku 'bout kolmisen vuotta sitten? Mua on häirinnyt pirusti se, kun en muista soittiko ne Stripped Raped & Strangledin :D EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Super-Jari 20.04.2006 16:54:04 | |
---|
Laitetaas vähä öfftöpikkiä: CCn vanhempi tavara on huomattavasti räkäisempää meininkiä. Tässähän on aina hyvät ja huonot puolensa ja toiset tykkää ja toiset ei. Periaatteessa musta niissä vanhoissa biiseissä on sitä soittamisen meininkiä, kun ei ole alettu ihan pilluntarkkaan viilaileen niitä soundeja ja soittokin on sellaista "elävämmän" kuuloista. Mun mielestä Barnesin aikaiset levyt on simppelisti vaan thrahsimpää settiä. On sille paikkansa ja ne levyt on luoneet aika vahvaa kivijalkaa koko musiikkityylille, mutta.. Nämä uudemmat on mennyt enemmän jo hifistelyksi, joka ei ole musta välttämättä huono asia sekään. Itse pidän kuitenkin hyvin ja tarkkaan soitetusta ja tuotetusta musiikista, mutta se voi sitten nakertaa noita edellämainittuja seikkoja. Kait sekin olisi joku hyvä kultainen keskitie löytää tässä asiassa, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Niin ja vanhasta laulusta en pidä niin paljon, kuin näistä uudemmista. ..hifistely, hiottu kokonaisuus ja tarkkuus on silti se joka iskee. Teknisempää, mutta ei silti mitään Origin-matskua. Mun mielestä vahvimmat levyt on Kill, Törsti ja Bliiding. Järjestys toki vaihtelee mielialan mukaan päivittäin, mutta Bleedingistä eteenpäin on mun mielestä parantunut vain tai pysynyt ainakin samana. Kaks GO ja WS oli aika samanlaisia levyjä ja melkein jänskätin että tuleeko vielä kolmas samaa tuuttia. Ei tullut. Niin ja tässä ohimennen: sattuiko joku muukin olemaan CCn keikalla Oulussa Kuusisaaressa joku 'bout kolmisen vuotta sitten? Mua on häirinnyt pirusti se, kun en muista soittiko ne Stripped Raped & Strangledin :D Tuli setin ihan alkupäässä. Ettei ollut toinen tai kolmas biisi. |
ANtTIKRISTUS 20.04.2006 16:58:32 | |
---|
Tuli setin ihan alkupäässä. Ettei ollut toinen tai kolmas biisi. Thanks. Kivi vierähti sydämmeltäin. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
south_of_heaven 20.04.2006 17:52:13 | |
---|
Perustele,uudempi häviää mielestäni sille 6-0. No kyllä se uudempi kuulostaa brutaalimmalta kun ei ole sellaista vitun epäselvää mössöä. CCn tapa käyttää noin yhtä riffiä/biisi(ainaki sikäli kun olen niitä kuullut) toimii musta paremmin uudella kuin muulla kuulemallani CCllä. Enkä ole kuullut erityisemmin mitään omasta mielestäni 'hyviä' biisejä, paitsi Frantic Disembowelment(joka on helvetin hyvä myös) Rummutus on musta vähemmän tylsää soittoa uudella. itki south_of_heaven |
Closure 30.05.2006 00:19:29 | |
---|
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Blasphemer 30.05.2006 02:32:07 | |
---|
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" -Peter Tägtgren- |
Ronsto 30.05.2006 08:01:29 (muokattu 30.05.2006 08:02:08) | |
---|
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Super-Jari 30.05.2006 11:15:49 | |
---|
|
BMF 30.05.2006 12:55:21 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=b2qdJeF0jrY&search=necrophagia Lisää gore meininkiä :P Necrophagia hallitsee tämän homman E: Ei heikkohermoisille. Pöh, aika huono. Corpsella on näissäkin sentään hyvä maku mukana, esim. itse tykkään pirusti Sectenced to burn videosta vaikka vaikuttaakin joltain satasen budjetilla pikasesti väsätyltä väännökseltä, ja itse biisi on parhautta. Tuossa make them suffer videota katsoessa tuli paikoin kylmiä väreitä, kun George rääkäs. Me likes! :) BAD MOTHER FUCKER |
Super-Jari 30.05.2006 12:58:01 | |
---|
Pöh, aika huono. Corpsella on näissäkin sentään hyvä maku mukana, esim. itse tykkään pirusti Sectenced to burn videosta vaikka vaikuttaakin joltain satasen budjetilla pikasesti väsätyltä väännökseltä, ja itse biisi on parhautta. Tuossa make them suffer videota katsoessa tuli paikoin kylmiä väreitä, kun George rääkäs. Me likes! :) Tuossa oli kyllä goren suhteen hyvä maku ja oli vähän parempaa jälkeä kuin Korpsen jääkiekkokypärä-videot :) |
BMF 30.05.2006 13:08:44 | |
---|
Tuossa oli kyllä goren suhteen hyvä maku ja oli vähän parempaa jälkeä kuin Korpsen jääkiekkokypärä-videot :) Oli muuten jenkki futis kypärä. ;) Joo tullu joskus naurettua aikas paljon tolle "sähkötuli kohtaukselle" Omalla tavallaan hieno idea, luovuuttahan tässäkin asiassa on lupa käyttää. :) BAD MOTHER FUCKER |
Super-Jari 30.05.2006 13:16:49 | |
---|
Oli muuten jenkki futis kypärä. ;) Joo tullu joskus naurettua aikas paljon tolle "sähkötuli kohtaukselle" Omalla tavallaan hieno idea, luovuuttahan tässäkin asiassa on lupa käyttää. :) Kypärä ku kypärä :) Musiikillisesti CC iskee kyllä mulle paremmin. Itse asiassa eilen kun rumpalin kanssa otettiin pikku tumut niin se pakkosoitti tuota Necrophagiaa ja hyvältä kai se kuulosti. |
BMF 30.05.2006 13:26:41 | |
---|
Kypärä ku kypärä :) Musiikillisesti CC iskee kyllä mulle paremmin. Itse asiassa eilen kun rumpalin kanssa otettiin pikku tumut niin se pakkosoitti tuota Necrophagiaa ja hyvältä kai se kuulosti. Juu, itselleni taas ei tuo Necromikälie iskenyt ainakaan tuon biisin perusteella yhtään, sietäisi kai siihenkin paremmin tutustua, mutta kyllä corpse on aina corpse. :) Eikös tällä uudella levyllä toisen sirkkelin varressa heilu alkuperäiskitaristi, kun Jack Owen lähti Deicideen? BAD MOTHER FUCKER |
Super-Jari 30.05.2006 13:30:15 | |
---|
Juu, itselleni taas ei tuo Necromikälie iskenyt ainakaan tuon biisin perusteella yhtään, sietäisi kai siihenkin paremmin tutustua, mutta kyllä corpse on aina corpse. :) Eikös tällä uudella levyllä toisen sirkkelin varressa heilu alkuperäiskitaristi, kun Jack Owen lähti Deicideen? Barrettihan siellä heiluu toisessa kitarassa, mutta ei se alkuperäisjäsen ole. Soitteli kylläkin muutamalla vanhemmalla levyllä. Webster ja Mazu on ainoat alkuperäiset jätkät. |
BMF 30.05.2006 13:34:39 | |
---|
Barrettihan siellä heiluu toisessa kitarassa, mutta ei se alkuperäisjäsen ole. Soitteli kylläkin muutamalla vanhemmalla levyllä. Webster ja Mazu on ainoat alkuperäiset jätkät. Jep, no oli kuitenkin joskus bändissä ollut BAD MOTHER FUCKER |
Ronsto 30.05.2006 15:39:53 | |
---|
Oli muuten jenkki futis kypärä. ;) Joo tullu joskus naurettua aikas paljon tolle "sähkötuli kohtaukselle" Omalla tavallaan hieno idea, luovuuttahan tässäkin asiassa on lupa käyttää. :) Sama. Totaali repeämisen aiheuttanut minullekin tuo sähkötuoli homma. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |