jussiohman 20.04.2006 14:22:43 | |
---|
Pariisin HRC:ssä olen käynyt -02 ja -04. Lontoossa en muista kävinkö. Paska paikka. Ellei tahdo maksaa kolmeatoista euroa pienestä hampurilaisateriasta saadakseen nähdä lasilevyn takana roikkuvat Madonnan nahkahoro-bikinit. Joku Metallica - kahvikuppikin maksoi kolmekymppiä, aarghh! Isona perustan salajärjestön joka kouluttaa tarkk'ampujia jotka kaatavat HRC t-paitoihin sonnustaituvia ihmisiä. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Nazareth 20.04.2006 14:35:05 | |
---|
Ihan mukava ois tutustua HRC:n. Mutta tuo "penseä" o mulle iha uus tuttavuus, mitähän se tarkoittaa? Portin lenkki o parasta ja sinine lenkki kallista paskaa. IMIK #27 AKKK#6 |
kivi 20.04.2006 14:43:29 (muokattu 20.04.2006 14:51:23) | |
---|
blastoff: Sori nyt Kivi, mutta mua aina vähän huvittaa tällainen true-rokkari-asenne: Todelliset kapinalliset ja aidot rokkarit katselevat nenänvarttaan pitkin On the Rocksin tai HRC:n wannabe-porukkaa... Tietynlaista elitismiä tuokin kai on. On toki, enkä sitä kielläkään. Mulla on katsos paitsi varaa tähän true-elitismiin, myös velvollisuus - se uskottavuus kun on tärkein asioista mitä myyn, kun myyn itseäni. Mun elämässäni on hyvin vähän mitään "normaalien" standardien mukaista, ja mielikuvien kautta mennessä (eli jos juttujani kuuntelee) vielä puolet vähemmän. Mutta ei hätää - feikkiydellä on omat hyvät puolensa ja kitschillä on oma estetiikkansa. Mä en vain ole juuri tuon kaltaisen feikkauksen kohderyhmää, vaan keskustelen ennemmin vähän muista jutuista. PS. Kyllä mä vielä joskus Holiday Innissäkin asun. Olenhan mä asunut teltassa Vancouverin keskustassa, bordellissa Pariisissa, ääri-islamistien kanssa etelä-Espanjassa, kommuunissa Espoossa ja yömajassa Dublinissa, jos kohta viiden tähden hotelleissakin. Ja Pietarin Astoriassa. Olen myös syönyt päivällistä Kämpissä, Iiro Rantasen soittaessa pianoa taustalla. :-D |
Bonesaw 20.04.2006 14:47:28 | |
---|
Nykin Hard Rock Cafessa olen ovella käynyt,mutta hirveä nälkä ja kamala ruuhka saivat seurueeni hakeutumaan lähimpään Hootersiin:) It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
Rocco_Longfella 20.04.2006 14:51:08 | |
---|
Kanarialla kävin, enkä käsitä, mistä paikan nimi tulee. Paikka oli pettymys, reissu hauska. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bella Italia #21 |
Jees, parissa HRC:ssa käyneenä voin todeta, ettei se nyt ole ihan sitä mitä itse rockilla ymmärrän... ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
Kone 20.04.2006 14:56:56 | |
---|
Jopa Hard Rock Cafe Tromssa, vaikkei uskoisi. Missäs tuo on? Kyllä tämä päivä oli huonompi ku eilinen mutta varmasti parempi ku huominen |
kivi 20.04.2006 15:01:33 | |
---|
Missäs tuo on? Olisko Tromssassa :-D Jep, eli ihan siellä Norjan pohjoisimmassa kärjessä. Lähdin kyllä aika pian eli tuopin jälkeen panimolle, siihen paikan isoimpaan kansankapakkaan jatkamaan. HRC Tromssan isäntä ehti kuitenkin antaa mulle teoksensa "Tromsö-Rock", jossa kerrotaan että rock tuli koko euroopassa ekana Tromssaan, kun amerikkalaiset rahtilaivat pysähtyivät ensin siellä. Rock-Nisse, Rock-Pelle, Rock-Olle, Rock-Bosse ja Rock-Svante sitten ostivat parhaat levyt ja kitarat päältä ennen englannin poppareita :-) Valitettavasti keikkailun mahdottomuus esti Tromssa-Rockia valloittamasta maailmaa. Sieltä kun ei mihinkään suuntaan ole yhtään mitään, paitsi Jäämeri. |
Kone 20.04.2006 15:17:46 | |
---|
Olisko Tromssassa :-D Heh, joo Tromssassa, mut onko se sellasessa sininessä talossa? Viime kesänä tuli käytyä kaupungissa ja siellä oli joku blue cafe tai vastaava, mikä oli sisustukseltaan aivan Hard Rock Cafen tyylinen. Mietittiin että onko se jotaki samaa ketjua vai onko se pelkkä kopio. Kyllä tämä päivä oli huonompi ku eilinen mutta varmasti parempi ku huominen |
kivi 20.04.2006 15:24:47 | |
---|
Mietittiin että onko se jotaki samaa ketjua vai onko se pelkkä kopio. Siihen mä en osaa vastata, enkä muista tarkemmin, tästä tapauksesta on kumminkin jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Noitaard Rock Cafeita on kuitenkin maailmalla tullut nätyä muutama, ihan uteliaisuudesta. |
Roberto 20.04.2006 16:03:04 | |
---|
Friscossa on ihan siisti, siellä kun on paljon vanhaa hippirompetta seinät pullollaan. Vegasin baarin aulassa on Kissin releet jostain 80-luvun alusta :) Suurin osa soittimista on pohjalta bulkkiStrato johon Blackmore on raapinut nimmarinsa eikä mitään oikeita käytössä olleita, tosin poikkeuksiakin löytyy. Ja vegeburgerit on yllättävänkin okei, eikä maksa kauhuja. |
dixi19 20.04.2006 18:10:08 | |
---|
Tijuanan, Losin ja Miamin Hard Rock Cafeissa olen käynyt, ihan jees paikkoja kaikki. Tijuanan HRC:ssä taisi olla rakennettuna "alttari", johon oli maalattu pyhä kolminaisuus: Morrison, Hendrix ja Santana (Tijuanan poikia kun on). Tosin Losin House of Blues voodoo-sisustuksineen ja rähjäisine peltikattoineen miellytti enemmän. anomus.com |
Lilli 20.04.2006 18:19:22 (muokattu 21.04.2006 06:06:58) | |
---|
Mahtava paikka! kävin itse tässä pari kesää sitten kööpenhaminan cafessa kannattaa käydä jos on harmittaa vain kun en löytänyt oslosta samaa. Samassa paikassa piipahdin muutama vuosi sitten. En kohdannut siellä mitään minkä muistaisin jälkeenpäin, ennenkuin luin tämän - nyt muistankin vain käyneeni siellä. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Tuomas. 20.04.2006 21:25:36 (muokattu 20.04.2006 21:25:53) | |
---|
Viime viikolla olin Barcelonan kuppilassa.Mick Marsin kitara oli seinällä ainakin.. Olisikohan ollut vielä joku Henkan vahvistinkin.Ostin paidan muistoksi.On muuten hieno paita. V.U.K #34? |
sartanen 20.04.2006 21:47:46 | |
---|
Lontoon ravintolassa kävin joitain vuosia sitten ja tykkäsin. Hyvä meininki, loistoruoka ja upea Henkan skeba. Saataisi vaan myös tänne Helsinkiin oma vastaava! |
t-termiitti 20.04.2006 21:53:00 | |
---|
Olen yrittänyt välttää, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta. Tulokset 1 - 4 noin 6 osuman joukosta haulle "meaning of life is 44". (0,40 sekuntia) |
MV 20.04.2006 22:25:09 | |
---|
Lontoon ravintolassa kävin joitain vuosia sitten ja tykkäsin. Hyvä meininki, loistoruoka ja upea Henkan skeba. Saataisi vaan myös tänne Helsinkiin oma vastaava! Nyt alkoi kyllä tuntumaan, että itse olen käynyt jossain kämäsessä wanna be-cafessa. Siellä ei muistaakseni mitään sapuskaa edes saanut. Oli vaan paitaa ja rojua myynnissä. Kaksi kerrosta muistaakseni, alakerta oli pirun ahdas... "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Bald Anus 20.04.2006 22:34:49 | |
---|
Helsingissäkin on vissiin HRC? Kaveri sanoi, että siellä on Eppujen kitaristin plektra, hoo. Aika tylyä kumminkin, kun Köpiksessä ja muualla on kuitenkin maailmanlaajuisten starojen kitaroita ja siellä yksi vaivainen PLEKTRA. Niin ja mitä muuta siellä on muuten? Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
lasol 20.04.2006 22:42:59 | |
---|
Näin kerran jollain jätkällä Hard Rock Cafe kerava paidan sillon kyllä repesin... ei siis, on siis |
Zammy 20.04.2006 22:43:29 | |
---|
Kaveri sanoi, että siellä on Eppujen kitaristin plektra, hoo. Aijjaa. Minun kaveri sano että sen isän kaverilla on susikoira ja jos en oo kiltisti nii se syö minut. Susikoira Roi Orbison |