Shields 18.09.2003 18:06:19 | |
---|
Mitä mieltä olette kaverista sanoittajana? Minun mielipiteeni ainakin on se, että kaveri on huippusanoittaja. Muummoassa Countdown to extiction -levy kokonaisuudessaan ja monia muitakin loistavia oivalluksia. You take a mortal man, and put him in control, watch him become a god, watch peoples heads role.. jotain tohon suuntaan anyway.. Ja ne jotka väittää että tämä edellä mainittu teksti on klisee, niin ymmärsitte sen väärin. I live to...what? |
noir 18.09.2003 18:40:26 | |
---|
Loistavia tekstejähän nuo. Itse en moiseen pysty, joten voin tyytyä vain ihailemaan. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Youthanasialla taisi olla pari ihan kivaa tekstiä, viime kuuntelusta on tosin jo niin pitkä aika etten voi kunnolista mielipidettä asiasta esittää. http://www.lunatia.tk |
Mohla 20.09.2003 18:13:09 | |
---|
Ääh. Parasta antiahan oli ne ensimmäiset levyt (siis Killing is my businessista Rust in Peaceen) joissa oikeastaan kaikki sanoitukset kertoi jotenkin sodasta. No, okei oli siellä muutakin, mutta pääosin kuitenkin. Kyllä nimittäin kolahti silloin pienempänä. Joskus nytkin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Fortune 20.09.2003 21:20:04 | |
---|
Muummoassa Countdown to extiction -levy kokonaisuudessaan ja monia muitakin loistavia oivalluksia.
"Muun muassa" ei "muummoassa". Muummoa on planeette Xeprten vieressä. Jumpers for goalposts |
Aerodactev 20.09.2003 21:22:42 (muokattu 07.01.2005 03:58:52) | |
---|
EDIT: Mitä helvettiä |
Ozzman 21.09.2003 17:41:09 | |
---|
Kumpi on parempi: Hetfield vai Mustaine? Hetfield. Ei hirvi ole nisäkäs. Hirvi on kala. |
Fortune 21.09.2003 19:14:14 | |
---|
Kumpi on parempi: Hetfield vai Mustaine? Jaa hevospoolossa vai petankissa? Jumpers for goalposts |
vantage 23.09.2003 12:22:10 | |
---|
Mustaine ainakin sanoituksissa. Heavy Metal Is The Law |
Shields 23.09.2003 13:16:51 | |
---|
Kumpi on parempi: Hetfield vai Mustaine? Jaa kuka Hetfield ; ) I live to...what? |
rc 27.09.2003 23:00:27 | |
---|
Hetfield sanoittajana, laulajana, kitaristina, miehenä, ihmisenä yms... Seksiä ja väkivaltaa! |
MattiAuer 23.10.2003 03:02:39 | |
---|
Mustaine ainakin sanoituksissa. Tällaisessa tilanteessa saattaisi James sanoa vaikkapa, että "Are you fucking kidding me?" Sitäpaitte Hetfieldin isä voittas Mustainen isän tappelussa. Ja: You take a mortal man, and put him in control, watch him become a god, watch peoples heads role.. jotain tohon suuntaan anyway.. Ja ne jotka väittää että tämä edellä mainittu teksti on klisee, niin ymmärsitte sen väärin. Samaa mieltä. Ja yleensäkin kaikki muut on tyhmiä paitti minä, eikä ymmärrä mitään mitä mä ymmärrän ihan helposti ja kaikki mitä mieltä minä oon on totta. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |
Naama-amis 29.10.2003 17:04:01 | |
---|
Pidän molemmistqa bändeistä aikas runsaasti ja sanon että hetfield on oikeastaan kaikilla osa-aluiella parempi, ainakin meikäläisen makuun. Ei siin mitään Mustainellakin on lahjoja lyriikoitten rustaamiseen. Tout le mondessakin on se nätti ranskankielinen kohta :) Vauhti korjaa virheet. |
Brian May jr. 29.10.2003 20:22:27 | |
---|
Hetfield kaikin osapuolin. No okei, taitaa Mustaine hiton paljon parempi kitaristi olla. Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
doolittle 05.11.2003 14:48:36 | |
---|
mikä muuten on se aikas tarttuva megadethin biisi missä Mustaine tivaa että "whaddya mean?" koko ajan? varmaan ainut Megadethin biisi jonka olen kuullu mutta toimi kuin peura,en tajuu kyllä miksi. |
Hornanturska 05.11.2003 20:03:41 | |
---|
Sitäpaitte Hetfieldin isä voittas Mustainen isän tappelussa Eikös Dave pistänyt Metallican äijiä turpaankin ennenkuin erosi?? Joku juttu (voin muistella ihan omiani) taisi mennä niin että Davella ja Ulrichilla tuli riitaa ja Dave uhkasi vetää Larssia turpiin. Sitten siihen tuli Hetfield pullistelemaan, että jos aiot lyödä Larsia niin joudut ensiin hakkaamaan mut. Sitten se hakkasi Hetfieldin ja meni vetämään Lerssiäkin turpaan. Senpituinen se. Hyvää yötä. ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
jannu 05.11.2003 23:30:17 | |
---|
Mustaine on parhaimmillaan hyvä tai ehkä vähän parempi. Huonoimmillaan tulee sitten jotain Sweating Bulletsin tasoista löysää kakkaa. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
larinparaske 06.11.2003 09:09:31 | |
---|
mikä muuten on se aikas tarttuva megadethin biisi missä Mustaine tivaa että "whaddya mean?" koko ajan? varmaan ainut Megadethin biisi jonka olen kuullu mutta toimi kuin peura,en tajuu kyllä miksi. Peace sells but who's buying kirjoitusasusta en o varma, onko siellä pisteitä tai onko se sittenkin vaan peace sells. Levyn nimi oli Peace sells...but who's buying. I want to be the king and queen of cheese |
Hornanturska 06.11.2003 09:46:39 | |
---|
onko se sittenkin vaan peace sells. On. Muistaakseni. ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
MattiAuer 06.11.2003 20:17:28 | |
---|
Eikös Dave pistänyt Metallican äijiä turpaankin ennenkuin erosi?? Joku juttu (voin muistella ihan omiani) taisi mennä niin että Davella ja Ulrichilla tuli riitaa ja Dave uhkasi vetää Larssia turpiin. Sitten siihen tuli Hetfield pullistelemaan, että jos aiot lyödä Larsia niin joudut ensiin hakkaamaan mut. Sitten se hakkasi Hetfieldin ja meni vetämään Lerssiäkin turpaan. Senpituinen se. Hyvää yötä. En minä muista mitään tuommosta kuulleeni, ja joskus tuli se Metallica-mytologia aika intohimoisesti opiskeltua. Lähinnä kai ne kenkäisi Mustainen pellolle ja Jameksen piti se tehdä ku muut ei kehdannu tai uskaltanu. Tuskin James sai Davelta pahasti palloon, se on iso kaveri ja kova tappelemaan. Ei tosin niin iso ku minä, mutta melekein yhtä kova. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |