Thoun 19.04.2006 16:17:54 | |
---|
|
Cirya 19.04.2006 16:24:24 | |
---|
Jotenkin muistaisin ettei noita tuoda vielä edes eurooppaan saatika suomeen ja sekös hatuttaa. Jostain katoin että Thomann ottaisi ko. merkin jossain vaiheessaa listoilleen. Täysin mutua siis tämä. |
Thoun 19.04.2006 16:26:40 | |
---|
Joo nämä kyllä kiinnostaisi, kun on vähän tullut tutkittua noita Alesis/millenium rumpuja ja vähän kurjilta ne tuntuu. No katsotaan jos joku muu tietää jotakin asiasta.. |
Dnjmaster 19.04.2006 18:18:23 | |
---|
kalamies#40 >-)))> |
grind 19.04.2006 21:13:09 | |
---|
Hart apinoi milleniumia :) (köhköh) Onpas yks-yhteen mps-300 setin kanssa, räkki, klämpit, pädirungot, haitsu, kaikki samoja kuin millessä... Mitä tämä nyt oikein on? |
Peicco 19.04.2006 21:19:49 | |
---|
www.drum-tec.de on yksinoikeus Hartdynamicsia euroopassa. Sinne vaan saksaan yhteys ja pannut tulee postilla kotiin. Ei taida ihan heti tulla siis Thomannin valikoimaan... Mulla muuten on omakuvassa Hartdynamicsin ride, hi-hat ja controlleri. :) Noi pannut on saman tasoisia kuin Rolandin verkkopadit. Ei niitä kokeillessani ainakaan mitään kummempaa eroa huomannut. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Peicco 19.04.2006 21:21:05 (muokattu 19.04.2006 21:22:25) | |
---|
Ääh... Piti sanoa vielä, että enhän mä tota Virtuoson mallin padeja ookaan testannut vaan niitä kalliimman pään Hartdynamicseja. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Peicco 19.04.2006 22:38:07 | |
---|
http://images.misupply.com/products … thumbs/Hart%20Dynamics/DSAVTTD6.jpg Järkytyksekseni huomasin, että tuo TODELLAKIN on yhdenmukainen Millenium MPS-300 setin kanssa. Jokaista räkin clampia myöten. Pannuthan on ulkoisesti TÄYSIN identtiset. Myös kiinnitystapa on identtinen. Jos pannun sisärakenne on myös samanlainen, on tuo 1000 euroa törkeetä rahastusta vaikka hintaan kuuluisi Rolandin TD6 -moduli. Jos haluat lisää tietoa tuotteesta, laita tänne kysymystä: www.hartdynamics.com En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
No toivottavasti ei ole samaa laatua kuin Millenium, koska kuuleman mukaan on aika epäkestävät. Katselin tuolta hart:in sivuiltajonkun videon jossa henkilö soitti näillä rummuilla, ja näytti ihan hyviltä, ja vähän paremmilta Milleniumeihin verrattuina.. Paljonkohan tulisi hinnaksi postikuluineen, ja onko järkevää ostaa näitä kalliimmalla jos on vastaavat kuin milleniumit..? Tulisi varmasti halvemmaksi jos ostaisi pelkän setin ja sitten vaikka sen Alesis -aivon. Hart apinoi milleniumia :) (köhköh) Onpas yks-yhteen mps-300 setin kanssa, räkki, klämpit, pädirungot, haitsu, kaikki samoja kuin millessä... Mitä tämä nyt oikein on? Kyllä näyttää vaarallisen samannäköisiltä :) Pitää kai sitten tyytyä vain kumiläpysköihin ja ostaa vaikka LUOTETTAVAN V-drumsin "kumiläpyskä"-setin. Vähän liian kallis on tuo V-Drumsin verkkokalvo setti :S |
Peicco 20.04.2006 10:31:53 | |
---|
Pyydä Hartilta räjäytyskuva tomista. Siinähän se rakenne selviää. Tai edes kirjallinen selvitys onko kyseessä verkkokalvo vai valkoinen kumi??? Jos kyseessä on "Millenium -rakenne" en suosittele ostamaan, tuohon hintaan. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Thoun 20.04.2006 17:16:38 (muokattu 20.04.2006 17:20:23) | |
---|
Pyydä Hartilta räjäytyskuva tomista. Siinähän se rakenne selviää. Tai edes kirjallinen selvitys onko kyseessä verkkokalvo vai valkoinen kumi??? Jos kyseessä on "Millenium -rakenne" en suosittele ostamaan, tuohon hintaan. Totta. Harmi kun nuo Milleniumit on niin huonolaatuiset (menee rikki yms.) Näyttää kyllä ihmeen hyviltä kuvassa :D Mutta jos menee rikki niin helposti kun on sanottu, ei varmaan kannata ostaa, jos pistää enemmän rahaa niin luulenpa että soitto jatkuu enemmän kuin 2 viikkoa. =) ja onko sitten nuo "kumiläpyskä" rummut kestävämpiä? Ainakin halvempia ovat. (Puhun nyt siis millenuim-rummuista, asiasta poiketen) |
Peicco 30.04.2006 09:05:53 | |
---|
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |