Aihe: Washburn N4
1
Thunderace77
20.04.2006 01:27:16

Moneltako m.nettiläiseltä löytyy tuo kyseinen kitara?Minkälainen peli on ollut?
Ite hommasin tuollaisen tammikuussa ja nyt kun sitä on jonkun verran kerennyt soittamaan niin omasta mielestä ehdottoman laadukas kitara!
Herkkä soittaa,stephens toimii loistavasti,floikka toimii niin kuin pitääkin,ei mitään pahaa sanottavaa.

Ei taida Washburn olla suomessa kovinkaan yleinen merkki,miksiköhän?Nyt sen tietysti ymmärtää kun ei ole maahantuojaa..

Kuva kitarasta löytyy omakuvasta..
www.yhdeksaselama.cjb.net
Thunderace77
20.04.2006 03:15:33

M.netin porukasta en tiedä, mutta Nightwishin Emppu Vuorinen huitelin tommosella ensimmisen levyn aikoihin. Olipa muuten Poets of the fallin kitaristilla samanmoinen. nämä siis puunvärisiä..

Poets of the fallin ukolla taitaa olla se N2 ei N4...
Pnctocn
20.04.2006 07:45:32
Poets of the fallin ukolla taitaa olla se N2 ei N4...

jep, ja singlecoil vaihdettu kaulaan.

Washburnin "suosion" syynä lienee halvan hintaluokan jonkinverran kuraiset yksilöt, joista suurimmalla osalla on jonkinlainen kokemus. Tuotevalikoiman "laajuus" ei näissä aina ole pelkästään hyvä asia. Lisäksi maahantuoja on vaihtunut/puuttunut säännöllisin väliajoin.Washburnin archtopit ovat pitempään jo olleet hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia.
Itsellä '96 chigacon customshopin peli. tallassa siis 500XL puolitusmahdollisuudella ja kaula jnknvrn tuhdimpi. on hyvä.
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
Mrezzye
20.04.2006 10:29:32

Mulla on ollut sekä N2 (n. 10 vuotta sitten) että N4 (vuonna 2005), mutta molemmat olen myynyt pois. Laadukkaita kitaroita kyllä, mutta ei vaan sitten kuitenkaan soittotuntumaltaan istunut minun näppeihini. Erityisen hyvää noissa Nuno-malleissa on volumenapin sijainti sille kuuluvalla paikalla.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Thunderace77
21.04.2006 12:08:29

Mulla on ollut sekä N2 (n. 10 vuotta sitten) että N4 (vuonna 2005), mutta molemmat olen myynyt pois. Laadukkaita kitaroita kyllä, mutta ei vaan sitten kuitenkaan soittotuntumaltaan istunut minun näppeihini. Erityisen hyvää noissa Nuno-malleissa on volumenapin sijainti sille kuuluvalla paikalla.

Mulla toi soittotuntuma on just sopiva...kerrankin olen löytänyt skitan joka on sopinut käteeni.Ja todella volumenuppi on hyvässä paikassa...

Ei taida siis kovin monelta suomessa löytyä tuota N4:sta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)